1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Aparte aflevering, maar niet erg gek gezien het feit dat
    de verhaallijn Andrea/Michonne opgepikt wordt. Leuke introductie van Woodbury, maar vooral The Governor gaat echt een toevoeging worden. Die gaat op de een of andere manier wel in contact komen met Rick natuurlijk, en dat gaat spektakel worden.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool dat de hele aflevering over Michonne en Andrea ging.
    Vind seizoen 3 nu al een stuk beter dan 2 eigenlijk. Meer variatie, nieuwe characters en ze zijn niet zuinig met zombies dit seizoen
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meh aflevering. Gebeurde iets te weinig.., meer zo een tussen episode
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wat wil je allemaal zien dan? Vrijwel alles in deze episode, personages en locaties moest geintroduceerd worden en dat werd dan ook goed gedaan. Ik vond 't de beste tot nu toe van dit seizoen. Van mij mogen ze Rick en z'n posse nog wel ff in die gevangenis laten rotten en ondertussen met deze verhaallijn verder gaan. Vele malen interessanter.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zeg ik, was meer een tussen episode waarin vrijwel niks gebeurde, intro Govenor en Woodsbury.. Hoe kan je dit nou weer de beste vh seizoen tot nu toe vinden in vergelijking met die vette shit van vorige week :confused:.. Serie heeft maar 13eps per seizoen he, vorig seizoen ook teveel tussen episodes met teveel gepraat en weinig progressie..
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie juist alleen maar progressie en er gebeurde juist zat. Gebeurt eindelijk weer eens wat meer dan alleen zombie's afknallen en gezeik met Lori. Maargoed ieder z'n ding. Volgende aflevering zal Rick wel weer in beeld komen met de groep en uiteindelijk zullen de twee groepen elkaar ook wel tegenkomen met alle gevolgen van dien.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helemaal mee eens :).

    Woodbury is een toffe locatie. Alleen omdat merle dus bij het groepje zat, wist ik al gelijk dat het te mooi om waar te zijn was.

    Wat moet die gozer in godsnaam met al die zombie hoofden :confused:?

    @smoke: ik denk dat het voor jou gewoon kut is, aangezien je telkens die comics al kent en dus een beetje het verhaal al kent. Ik vond dit ook een erg goede aflevering. Moet wel zeggen dat na seizoen 2 zowat elke aflevering wel goed bestempeld kan worden, maar er gebeurd zeker wel genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik denk het ook. Vooral omdat Governor en Woodsbury echt vanaf moment 1 tot einde alleen maar "wow no way" momenten heeft. Deze episode was een intro en er zijn kleine dingen anders. Wat ook goed is want ik wil geen exacte kopie vd comic. Maar de serie voelt wel direct wat trager. Wat ik wel vet vond was natuurlijk

    het einde hehe

    COMIC SPOILER

    hopelijk is zn nichtje ook daar aan een ketting :mad:

    Minder goed en weer een rare beslissing vond ik

    Waarom schiet de Govenor die army guys...? Hij kan ze toch gebruiken in Woodbury als guards ofzo?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Of die gasten keren zich op den duur tegen hem. En dan heb je dus zes/zeven gewapende militairen tegenover je en dat is iets wat de Governor dus echt niet wil. Hij maakte duidelijk dat hij alles voor Woodbury over heeft en alles wat gevaar voor de gemeenschap vormt, ruimt hij dus uit de weg. Kleine groepjes overlevenden, zwak, nauwelijks bewapend en uitgeput, kan hij natuurlijk makkelijk een warm welkom geven. Bij de militairen ligt het risico op verzet toch stukken groter, dus ruimt hij ze uit de weg. Zorgt ook weer voor nieuwe voertuigen, wapens en medicijnen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja daar had ik ook aan gedacht.. Maar een idioot als Merle laat ie wel toe xD? Naja zal idd wel te maken hebben dat die soldaten te sterk zullen zijn mocht er iets fout gaan of wat the Governor doet is te immoreel ofzo
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij gaat het puur om de spullen die ze dragen. Een merle die had wss niks waardevols. Je zag ook al dat samuraizwaard van michonne in een throhy kast liggen ;)
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, want Merle vertelde dat de Governor hem vond toen hij al bijna doodgebloed was. De Governor redde hem en daar zal Merle hem ongetwijfeld erg dankbaar voor zijn geweest. Bovendien was Merle alleen en die militairen in een groepje. ;)
    Die Governor is gewoon een gigantische bad-ass. Zal er vast ook alles aan gaan doen om Rick en consorten uit de gevangenis te krijgen. Ben benieuwd of-ie al op de hoogte is van Rick zijn groepje. Aan het eind van episode twee werd Carol bespied door iets of iemand, wellicht een Woodbury ganger.
    Ben ook benieuwd of we die Morgan (dacht ik) en zijn zoontje uit de pilot nog eens te zien krijgen. Ergens heb ik een gevoel van wel. Maar misschien nog niet dit seizoen
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vette ep, ik ben niet bekend met de comics dus zag die hele Woodbury setup niet zo aankomen

    leuk seizoen tot nu toe, en kan alleen nog maar leuker worden
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Heerlijke aflevering _O_

    Op momenten iets te veel 28 days later naar mijn smaak maar niettemin erg ven genoten! Sowieso is die chick met die katana echt badass to the bone. Vond het einde met die aquaria/televisies gruwlijk :D Doe mij deze sotryline maar in plaats van dat gezeik van Lori en co :thumbs:
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Weer een knaller van een aflevering. Had dat niet verwacht na een vrij rustige start deze episode, maar ineens komt het los en dan is het ook echt los.

    Lori eindelijk uit de weg, goede zaak voor de serie. Dat plot heeft te veel van seizoen twee opgeslokt en kan dit seizoen in ieder geval niet meer overheersen.

    Verder wil ik de schrijvers niet direct als racisten bestempelen, maarre...

    Na de komst van de nieuwe 'excuusneger' (die gevangene) was het direct einde verhaal voor T-Dog. Eén is genoeg!? :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een fucked up aflevering.

    Jezus gebeurde wel heel veel opeens. Lame dat Lori net gaat bevallen als dit gebeurd. Had alleen niet verwacht dat ze eraan ging. Grote verassing voor mij.
    Carl is nu ook wel de weg kwijt. Eerst lekker je Ma zo naakt zien en dan een kogel erdoorheen jagen. Het blijft alleen jammer hoe de wapens in deze serie zijn. Als al die zombies opeens komen kan iedereen perfect mikken en van recoil hebben ze nog steeds niet gehoord.

    En natuurlijk. R.I.P T-Dog. One love homeboy. :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Het seizoen is een stuk better dan 2 betreft actie. Maar imo sloegen ze een beetje door in deze aflevering.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! LORI DOOD!!!! Best. Season. Ever.

    Nu Carl nog, dat quasi stoere pistooltje richten begint redelijk irritant te worden
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    moest niemand anders lachen om die reactie van Rick op de dood van Lori :lol:? hoe hij naar carl toekwam was echt hilarisch.

    Wel erg jammer voor T-dog. Doodgaan voor die stomme doos die niks kan :{ meeh.

    Ze hebben nu wel 3 nieuwe personen erbij, dus opzich is de balans nog redelijk in orde.
    Gebeurde wat mij betreft alleen wel net iets teveel allemaal in 1 ep.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina