1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze aflevering vond ik ongelooflijk goed.
    Helaas lette ik vanmorgen niet zo goed op toen ik op Reddit keek, dus ik wist al dat T-Dog doodging. Ik vond ik het ook zeker goed, dat de comics minder gevolgd werden, dat maakte het voor mij net wat leuker. Ben ik trouwens de enige die het huilen van Rick ongelooflijk kut vond klinken?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die scene juist erg goed, en goed gedaan door Rick. Hij wist het ook niet niet he.. hij zag het aan die uitdrukkingen. Was best wel heftig, maar mooi gedaan.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, dat accent van rick :thumbs:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ik ook. Op het moment dat die naar Carl kijkt en naar hem bukt. Hij word helemaal gek want hij weet dat hij zijn moeder heeft verloren en dat hij haar door het hoofd heeft geschoten. En weet helemaal niet wat die moet doen om zoiets goed te maken voor Carl. Zoals ze ook zeggen in de Inside dit veranderd Carl helemaal.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vette episode dit keer...

    The Govenor heeft alleen nog geen moer gedaan helaas :mad:. Rick zn reactie was wel epic

    Neeee man, zo hoort het. Er moet zoveel gebeuren, deze mensen horen geen moment rust te krijgen. Ik vond het juist vet constant terror. Ze zijn in een zombie apocalypse en moeten voortdurend om hun schouder kijken, juist spannend


    De comics zijn ZOVEEL heftiger gewoon dan dit (kan je nagaan). :mad: Erg jammer, denk niet dat ik de enige ben die dat vindt.. Maar wel beter dat je 2 verschillende verhalen hebt. Ik kan iedereen ook echt aanraden om te gaan lezen. 2 Walking Dead verhalen, alleen de één een stuf heftiger
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vergeet de game niet ;) ook een erg tof verhaal is dat.

    Komt btw een nieuwe TWD game uit zag ik net op TWD facebook :eek:

    Have any questions for your favorite crossbow-wielding survivor? Tomorrow we'll be in the studio with Norman Reedus for the new release of Activision's The Walking Dead: Survival Instinct game. Post your questions for a chance to have Norman answer them!
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De game koop ik als hij op disc uitkomt in december. De telltale game dan he, die shooter lijkt me niks

    Er zijn ook nog 2 boeken volledig over the govenor, en de derde komt eraan volgens mij.. Maar ben ik niet aan begonnen
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Die activision game lijkt me hele maal niets.
    Ik verwacht wel dat ep5 van telltale eind deze week uitkomt of zo. misschien net volgende week
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een zieke aflevering!
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit een aflevering die toch wel in de buurt kwam van de heftigheid van de comics. Zoveel gebeurde er in zo'n korte tijd.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Qua gebeurtenissen in korte tijd wel. In comic geen moment rust ook. Maar je weet wel wat ik bedoel toch mbt laatste episode. Zeer benieuwd waar dit heen gaat

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je mbt tot de laatste episode bedoelt weet ik niet.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lori's death in comic veel harder dan in serie bedoelde ik haha

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Comic spoiler
    Ik vond het minstens zo hard dat Carl zijn eigen moeder neer moest schieten. Toch jammer dat de kans klein is dat dit in de serie zal komen:
    [​IMG]
    Dat was toch echt een van de beste momenten in de comic.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een briljant seizoen zeg tot nu toe, kon dit in godsnaam niet eerder?
    Ik had echt verwacht dat die baby een zombie was trouwens 8)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    haha wat een aflevering.

    Wel gek dat die moeder meteen dood is na de geboorte. Beetje lame. Wel tof om te zien dat hij helemaal doordraait als hij merkt dat ze dood is.
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dacht precies hetzelfde. Dat zou die hele scene daarna met Rick nog gruwelijker hebben gemaakt.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rick en The Governor zijn beide echt ziek. Governor zeker. Toffe verhaallijn imo. Beetje jammer dat Andrea altijd zo naïef is. Luister gewoon naar Michonne want die snapt het tenminste. Waar is Carol btw? Ze rende naar buiten maar ja dan kan je de gevangenis niet kwijt raken denk ik.
    Die telefoon gaat weer wat leuks worden hoop ik. Maar ze moeten ook eens verder gaan met de verhaallijn over de zombie outbreak zelf.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb het gevoel dat ze daar niet mee doorgaan. Dat is een beetje gestopt nadat ze zo teleurgesteld waren nadat ze bij die gozer kwamen in de laatste ep van seizoen 1.

    Verder wel een toffe aflevering, alleen waarom stak Rick nog 10 keer in de buik van Lori? En mijn god hoe snel is lori opeens een afschuwelijk schoenzool geworden. Er zit 1 uur tussen haar dood en dat hij haar vind ofzo?
     

Deel Deze Pagina