Spoiler Lori was opgegeten door die Walker, zij zat in zijn buik; vandaar dat Rick desbetreffende Walker agressief inhakte.
Spoiler Dat was Lori niet. Denk dat die Walker op het geluid van het schot van Carl is afgekomen en daarna Lori heeft opgegeten. Je zag ook nog wat resten liggen daar en volgens mij heeft die zombie zich helemaal vol gegeten daarom heeft die een dikke buik en was die zo sloom toen Rick bij hem stond.
Spoiler Voor wie zijn die drie graven? Lori, T-dog en..? Ik neem aan dat ze niet een van de gevangen gaan begraven naast Lori en T-dog.
Spoiler Ik denk voor Carol. Enige wat zij weten is dat ze weg is. Ze weten niet wat er gebeurd is en dat ze bij T Dog was. Ook legt Daryll een van die bloemen op een graf. En hebben ze haar bandana gevonden. Die bloem gaf die ook een keer aan Carol toen ze naar Sophie zochten. Maar vreemd is het idd wel dat hele Carol gedoe. Als ze nog leeft moet ze gewoon in de buurt van de gevangenis zijn en lijkt het met niet moeilijk voor haar om het terug te vinden. Enige wat ze deed was naar buiten rennen. Andere graven zijn ook vreemd. Oke voor Lori hadden ze niet kunnen weten dat ze nu helemaal opgegeten is maar ze hebben T Dog wel gezien die was ook bijna "weg" dus een beetje nutteloos om een graf te maken voor hem? Misschien heeft het symbolische waarde voor hen?
Spoiler Toen ik Daryl de bloem zag neerleggen, moest ik ook denken aan Carol. Alleen is het niet zeker of zij is dood gegaan. Daarom vond ik het verwarrend. Ik ben iig benieuwd naar volgende week .
Spoiler Als iemand voor de trein springt word die gene toch ook begraven. Dan is er ook weinig van je over hoor.
Spoiler Zo vet dat het stuk met de telefoon verfilmd is, was echt kippenvelmoment alleen al in de comic.
Spoiler Weer een awesome aflevering! Lekker hoe Rick de controle compleet verliest en ff los gaat op al die zombies. Was die laatste die hij slacht, in die kamer waar ook de telefoon gaat, Lori?
Spoiler Waar Lori had gelegen lag alleen nog een plas bloed en wat shrapnel van d'r lichaam. Daarna zie je die zombie die amper nog kan bewegen omdat z'n buik helemaal is opgezwollen van het eten van Lori. lijkt me niet fijn om dat te moeten zien als Rick zijnde
Spoiler Hij legt de nadruk op alle dus daar is meer aan de hand. Maar dat wil ik eigenlijk niet weten.
Snap het punt niet. Spoiler ze is gwn dood en opgegeten? Verwachten jullie nou nog een halve Lori zombie ofzo