vond het geen slechte aflevering. De serie is juist slecht in die actie scenes dus een keer een ep waar het rustiger aan gaat, vind ik juist chill. Het grootste pluspunt vind ik juist die diepgang als het gaat om overleven en met elkaar zijn. Ben wel erg benieuwd naar volgende week nu na die preview Ik vraag me soms echt af waarom jij nog doorkijkt Giorgio
Vond dit juist de beste aflevering sinds tijden. Die actie scenes zijn meestal compleet ruk, dus ben blij dat ze ook weer eens wat aan character development doen.
Diepgang om te overleven? Maar de dialogen zijn zoooo slecht. De serie weet je niet te laten meeleven met hun. Andrea is zo boring en voorspelbaar neergezet. De actie scenes zijn vaak ook ruk, dat klopt. Maar het komt echt door de comics denk ik. Als je die hebt gelezen lach je naar de serie. Daar heb je constant dat je in het verhaal wordt gezogen en je voelt mee met de characters en wat ze beleven. Iets wat de serie echt heel weinig heeft. Telltale games heeft het iig begrepen waar the walking dead over gaat. De makers van de series maar half
Muah deze aflevering vond ik dat een stuk beter in elkaar zitten. Andrea vond ik altijd al een doos, hopelijk sterft ze eens
Waarom blijf je het kijken dan.. Als je het toch allemaal ruk vind? :{ Comics nooit gelezen, maar eens doen dan als het echt zo is wat je hier allemaal neer knalt zou het wel zo zijn. Ik ga zo de aflevering 11 Seizoen 3 kijken, sowieso vind ik dit één van de beste series ooit!
Omdat ik niet zomaar midden in series stop. Behalve als het echt heeeeeel slecht wordt.. maar trust me over die comics. Ben wel blij dat michonne nu praat trouwens xD
Zegt die toch niet? Het is best een matige serie op sommige vlakken vergeleken met echte top series. Al is seizoen 3 beter dan 2. Maar omdat ze zombies best goed doen en prima special effects gebruiken is het een leuke serie om te kijken. Als je op sommige momenten een oogje dicht kan knijpen.
Wel jammer dat aan het einde het mes niet werd gebruikt maar dat komt nog wel denk ik. Spoiler Denk dat de govener door Andrea word gekilled. Zij neemt vervolgens de macht samen met Rick.
Sorry, niet op gelet. Maar ik snap dan eigenlijk niet waarom je naar dit topic komt. Je weet toch dat erover gepraat gaat worden dus dan kan je beter gewoon eerst de aflevering kijken.
Maar sommige mensen praten bijvoorbeeld nog over de vorige afleveringen maar hebben de laatste nog niet gezien. Gewoon spoilertags gebruiken, dan heeft iedereen er schik van
Dit is wat ik wil zien. Wat een gruwelijk meeslepende episode dit. Geen slap gelul, geen gekke aktie. Beste ep sinds tijden. Misschien wel van dit seizoen Spoiler hahah ze pakten gewoon die gast zn rugzak. Thats what its all about. Survival
Volledig mee eens. Ik kreeg ook een beetje een Ravenholm gevoel erbij Spoiler Het kon ook niet anders dan dat ze Morgan (dat was z'n naam toch?) nog een keer tegen gingen komen.