Dit seizoen is imo met de vorige aflevering gered, die van gisteren was ook wel ok maar vorige week was echt fantastisch. Andrea is vet irritant, en het is hoog tijd om een main character te lozen.. Als we zouden mogen stemmen stem ik op haar! En dan het liefst dat d'r face er door een zombie afgescheurd wordt *)
Ja ze voegt niks meer toen aan de serie. Laat haar maar uit elkaar gescheurd worden door een walker... :thumbup:
Ben wel blij dat ze wat minder actie doen. Het komt ook iets volwassener over de laatste paar episodes. En eindelijk gebruiken ze wat muziek.
Ik vind de laatste afleveringen echt een stuk beter. Spoiler Ik snap alleen niet waarom Andrea de auto van de Governor niet heeft gestolen.
Maar als het echt goede writers waren zouden we niet na hoeven te denken over zoiets en Spoiler zouden ze desnoods een shot wijzen dat andrea in die auto kijkt of de sleutels erin zitten ofzo
Spoiler Motor draaide nog toen die gouvernor daar naar binnen liep. Waarschijnlijk is Andrea gewoon te dom om uit der doppen te kijken
Maak je niet te druk om de fouten van de schrijvers . Als je het allemaal beter kan, doe het dan en anders Zip it. Want zo slecht is het allemaal niet, zeker niet de laatste drie afleveringen. Wel kut van het einde. Ze was er bijna .
Je moet bij series gewoon accepteren dat het soms niet altijd klopt. Vooral bij The Walking Dead. Irriteerde me ook aan de actie in de serie die zo slecht is maar heb het nu maar geaccepteerd dat het niet beter word. En ben blij dat de laatste episodes wat rustiger zijn en meer volwassen al zullen de laatste twee episodes wel weer actievol zijn.
Klopt. Ik heb ook maar geaccepteerd dat Spoiler Andrea een gps op zak had en de govenor dr dus buiten in dat grasveld, in het juiste huis EN buiten bij de prison kon vinden met 1 oog