1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    Wat een final|:-:emo:
     
  2. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha die scène met Andrea is echt fucking slecht !!

    Waarom gaat ze eerst met die nerd praten en dan pas actie ondernemen??

    En elke x kijken of ie al zombie is..

    Maja Andrea was toch kut dus zo erg vind ik het niet.
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook een slechte season finale. Die scène met Andrea en Milton... :emo:

    Buiten de i.m.o. slechte season finale vond ik het wel een zeer goed seizoen! Jammer genoeg weer een half jaar wachten (gelukkig maar in tegenstelling tot andere serie's waarop je een heel jaar moet wachten)! :)
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bron?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij hadden de makers geen flauw idee hoe, maar ze moest en zou weg :lol:

    Ik vind het in ieder geval mooi \o/

    Voor een finale is het niet geweldig, maar verder redelijke aflevering. Ik probeer mij niet te irriteren aan de shootouts..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat moet je niet doen ja.
    Allemaal op de korrel bij het hek van bovenaf en niks raken. :+
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen vinden deze aflevering niet echt finale-waardig, maar ik vraag me af wat voor aflevering je dan had gewild. Een aflevering vol met actie met een full-on attack op de gevangenis, was ook niks geweest.

    EDIT: Ik heb nog een interview met Kirkman gevonden, waarin hij uitlegt waarom de finale zo was als dat hij was: http://www.hollywoodreporter.com/li...ason-3-finale-interview-robert-kirkman-431968
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gozer ze bouwen dat hele seizoen naar dat moment en er gebeurt niks. Natuurlijk klaagt iedereen
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat moment toch plaats had gevonden, had ook iedereen geklaagd. Het zou teveel actie zijn, waarbij iedereen de accuracy heeft van een stormtrooper. Ben ik trouwens de enige, die snapt wat Carl doet. Ze vertellen die gast duidelijk om zijn wapen neer te leggen en toch komt hij dichterbij met zijn wapen nog steeds in zijn hand.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee iedereen snapt dat van carl. Nee niet want dan heb je sowieso hele comic fans aan je kant. Nu was het echt een crap einde. Geen closure. Niks. En totaal niet interessant. Er hadden characters moeten sneuvelen in die raid ipv deze zooi
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het zou natuurlijk een goede set-up kunnen zijn voor seizoen 4, hieronder een fan-theory van reddit:
    I know the finale was anticlimactic, but I think that it may have set up a good Season 4 in a few ways.
    If there had been an epic battle, it would have been hard to root for the group, knowing that the Woodbury Soldiers they were killing were mostly just scared citizens who were lied to by the Governor.
    In the end, the Governor has gone full crazy and the two men with him are his two most loyal and dangerous henchmen. He's still hellbent on destroying the Prison, and will no doubt attempt to raise another, more ruthless army.
    Furthermore, by taking in the Woodbury residents, the group has made the Prison an important place worth protecting.
    So, what we have is a crazy, uninhibited Governor versus a stronger and closer group with something to fight for. Hopefully this leads to a great conclusion to his conflict.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan ik inkomen

    en over carl:
    Vond het ook terecht ja. Die gozer was duidelijk aan het wachten op een reactie en in deze wereld is dat niet te vertrouwen. Carl is volgens mij de enige die dat begrijpt.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat nou set up voor seizoen 4? Maw ze rekken, gebrek aan ideeen. Domste excuus ooit, een season ending een setup voor een nieuw seizoen. Breaking Bad mid season ending heeft nog steeds iedereen het over.. zo eindig je een season of mid season.
    Durf tevens te wedden dat we the govenor lang niet terug gaan zien.

    Lees dit alleen als je geinteresseerd ben in wt er in de comics gebeurde.

    Woodbury civies komen erachter dat the govenor gek is en een mass murderer omdat hij ze commandeert om op kids en vrouwen te schieten waardoor de Woodburry civies the govenor naar de walkers gooien. Fucking awesome en zou zo gruwelijk zijn geweest in de tv serie

    Als ze nou deels te comics hadden gevolgd had de hele wereld het er nu over, echt waar. Waar is die creativiteit Kirkman. Zeg niet dat ze het helemaal moeten volgen. Maar wel de grote lijnen.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mid-season finale van een laatste seizoen is toch wel net iets anders dan dit. Ik vind ook dat je een serie eigenlijk niet in seizoenen moet zien maar als een verhaal, waarbij een finale niet perse een grote gebeurtenis moet zijn. Ik heb zelf ook liever een beter fundament voor seizoen 4, dan dat
    het verhaal van the Governor hier afgelopen was, nu blijft er nog iets open wat The Governor gaat doen. Ook is het gewoon slim bedacht om het zo open te eindigen en niet af te sluiten, doordat hierdoor meer mensen nieuwsgierig worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mid season 2 finale was ook een goede cliffhanger dus je argument gaat daar niet op. Geen excuses voor deze slappe vertoning van een finale.

    waarom echt. De wd wereld is zoveel meer. Waarom de govenor rekken. Zo interessant is hij niet. Denk ook niet dat we hem snel terug zullen zien. Need to move on.

    Enige wat ik super goed vond dit seizoen
    is de verandering van carl. De rest heeft nauwelijks character building gehad. Rick zn rouwen om Lori en zn hallucinaties van haar is helaas slecht uitgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in ieder geval vertrouwen in seizoen 4. Glenn Mazzara vertrekt als showrunner en wordt opgevolgd door Scott M. Gimple, die naar mijn mening de beste afleveringen van dit seizoen heeft geschreven. Clear (met Rick, Carl en Michonne) en de aflevering voor de finale.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik dacht de laatste 4? Alleen die 2 dus? Dan is hij degene die snapt wat The Walking Dead is... Echt precies de 2 eps waar ik van zei VET, DAT IS WAT IK WIL ZIEN
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die trip van rick, carl en michonne was wel de tofste aflevering dit seizoen ja :)
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    maar een middelmatige serie dit had zoveel meer ingezeten :mad:
     

Deel Deze Pagina