Veel mensen zeggen dat het aan die Glenn Mazzara lag en die is ook ontslagen wegens creatieve verschillen. Dus hopelijk is seizoen 4 van dezelfde kwaliteit als de comics, want die zijn echt fantastisch.
Dat vond ik een middelmatige aflevering, even snel laten zien wat er van Morgan was geworden en een nutteloze scene met die backpacker,,, Echt zo van, ok nu weet iedereen wat er van Morgan is geworden en klaar.. Vond die aflevering wel ok maar absoluut niet de tofste.. Vond die met waarin Merle redemption vond veel gaver
Dat was echt bij verre de beste ep dit seizoen. De writing, de psychologische drama. Spoiler "Even" Morgan laten zien. Als jij niet ziet dat ze willen laten zien wat er gebeurt met een man waarvan zn zoontje gekilled wordt door zn zombie moeder... "Even" zegt ie dan... Backpacker "nutteloos" zegt ie.. mensen vertrouwen niet zomaar meer een vreemdeling die om hulp roept en ze wisten dat ze hem aan zn lot overlieten en vervolgens zn lichaam looten.. briljant en coldblooded. Je snapt de titel "The Walking Dead" zeker ook nie?
Laten we het hopen want ben nu totaal niet onder de indruk eenigste ep die me nog bij gebleven is, is de pilot
Oke, serie is afgelopen, maar bij mij het gaat verder (Gisteren) The walking dead book serie 1 besteld, ben benieuwd wat en of het veel beter is dan de serie. Wat onder andere UpInSmoke0611 meent te zeggen.
Dan gaat mij dit zeker niet tegen vallen, aangezien ik de serie (TV) helemaal geweldig vindt! (Geen T wel T? ) En dat ik ik het jammer vind dat Spoiler (Andrea) uit de serie is. Ben ik de enigste?
LOL Spoilers erin wel! Toy Story and The Walking Dead have the same story! http://poststuff5.entensity.net/040513/zombie-story/
Deze http://www.bol.com/nl/p/the-walking-dead-volume-1/1001004010383820/ Gister avond mee begonnen en binnen 1 uur al weer uit.. Komen erg veel andere personage's in voor en het speelt heel anders af.
Net die Shane en Rick episode uit seizoen 2 weer gekeken. Shane is echt een boss. Samen met de pilot en Morgan aflevering in seizoen 3 toch echt wel het tofst.
Spoiler Aaargh, ik had echt gehoopt dat ze nu gewoon klaar zouden zijn met die prison, shit duurt echt te lang daar. Ga naar een winkelcentrum of zoiets, weet ik veel. Maar die prison is echt genoeg in beeld geweest, wat mij betreft