Mensen opgelet, zondag begint season 4 op AMC. http://www.ibtimes.com/walking-dead-season-4-spoilers-when-where-catch-special-sneak-peek-sunday-aug-25-1398059
Ziet er wel oke uit. Nieuwe seizoen begint ook weer bijna dacht ik. Ook is het een middelmatige serie ben toch wel weer benieuwd. Ze moeten we ergens naartoe werken imo. Beetje overleven vind ik niet genoeg. In seizoen 1 gingen ze nog op pad om erachter komen wat er aan de hand is.
October 1st, morgen dus al een nieuwe episode? Ben ook benieuwd, vind het een leuke serie. Beetje zoals Suits, vermakelijk op zijn eigen manier. Hoop niet dat we nog weer terug gaan naar die stad. Ah, 13 october dus. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ja, was die webisode. Gelukkig dan kan ik nog even andere series bijwerken. Walking Dead is ook geen dinsdag serie. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ik ga vandaag seizoen 3 afkijken. Ben benieuwd naar S4 EDIT: Nou, seizoen 3 afgekeken, waarna ik de trailer heb gekeken. Ik weet niet of ik nog een keer zin heb in een heel seizoen die gevangenis eigenlijk.