1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meh lijkt me een beetje onlogisch. Ze waren nog geen walkers. Ze waren alleen een beetje ziek momenteel. Daarnaast zijn ze naar buiten gesleurd en in de fik gestoken. Dat lijkt me geen werk van een kind. ;)
     
  2. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik verwacht de raarste dingen! Haha :9
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja het is wel Walking Dead idd. Logica is soms ver te zoeken. :p
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Over S04E02:

    Lijkt me dat het dus gewoon de swine flue of BSE is waardoor mensen opeens doodgaan. En over die mol: Misschien een naaste van The Governor?
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Blijft qua verhaal een matige serie, gelukkig gaan de zombies er elk seizoen beter uitzien!
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het juist gaaf! Proberen zo goed mogelijk het beste van te maken, met die knots gekke virus en wat voor virus het is. Is nog niet helemaal duidelijk. Ja, als je overlijd/ gebeten word je een walker. Dat is het enigste wat hun nog weten.

    En nu schijnt het ook in het water te zitten de virus?
     
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik vond overigens de scene waar het gezicht van die zombie gespleten werd door het hek, omdat hij zo hard duwde, ontzettend tof.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, net als die scene vorige week waar de walkers uit het dak kwamen. Maakt de eerste twee eps so far wel leuk. Verhaal beetje matig en die stelletjes voegen echt niks toe
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijkt er ook op dat ze meer gore willen. Zoals die walker die zichzelf door het hek perste
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind dat stukje van die 2 meisjes met hun pa niet zo veel aan... is al een beetje te vaak gebeurd in de serie

    Ik kijk altijd wel verder maar na de schitterende Breaking Bad finale vind ik deze serie echt matig.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik ook toen die scene begon, maar op de een of andere manier greep het me toch aan.
    Vooral hoe koel ze eerst bleef en daarna toch helemaal overstuur raakte
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag episode 2 van seizoen 4 gedownload via usenet. Zie ik net dat de serie ook gewoon op fox tv komt.

    Wist ik helemaal niet. Hoef ik hem niet meer te downloaden. \o/
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Te lang doorgezever van stervende mensen die we totaal niet hebben leren kennen..tja sorry...maar zeker bij deze serie heb ik dan moeite om het echt boeiend te vinden of sympathie te hebben. Dat was gewoon allemaal veel krachtiger in het vorige seizoen, toen er echt mensen dood gingen die we flink hadden leren kennen.

    Ben benieuwd hoe dat nou zit met die ziekte. Want ineens was dat jochie ziek en werd een Walker, die gelijk een hele hoop mensen heeft gedood in de jail. En in deze episode leek de vriendin van Tyreese ook ziek te zien..maar het fijne weten we hier niet van nog.

    En dan het einde....in de cel van zijn vriendin allemaal bloed en een heel bloedspoor door de gang en uiteindelijk buiten. Zou ze dan toch een Walker geworden zijn? Zo niet...dan is er dus behoorlijk wat gebeurd tussen die vriendin en iemand. En wie is ook alweer die persoon die naast haar ligt?

    En dan natuurlijk het begin van de ep, wie voert die ratten aan de Walkers?

    Dus naast de zwakkere dingen ook best weer wat vragen en tja i guess...mysterie?
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die andere persoon, is die andere 'zieke'. Er waren er twee.

    Ik vermoed trouwens dat die nieuwe neger die er net bij is, en die zich vorige week wou bewijzen de mol is.

    Vond het wel een bijzondere aflevering. Apart, is misschien het betere woord.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben wel benieuwd waar de governor uithangt eigenlijk.
    Of was die nou ook dood gegaan vorig seizoen?

    Vraagje voor de comic lezers. Waar bestellen jullie die boeken? Vind het op bol.com nogal onduidelijk welke ik moet hebben om bij het begin te beginnen.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hij murderde zijn hele crew uit, na die mislukte aanval. Toen zijn er heel veel in de prison gaan wonen. Zelf is die gevlucht/weg/schuilend aka spoorloos, indeed.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Over ep 2

    Het is misschien niet meer dan logisch dat een kind die zombies wat te eten geeft, ze hadden het er immers over dat ze de zombies zagen als echte mensen
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Comics bestel ik op archonia.com, ebay, of mijn lieve vriendin neemt ze mee uit Canada :)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Compendium 1 en 2 moet je hebben om te beginnen.
     

Deel Deze Pagina