Toch maar eens mee beginnen dan, zal wel behoorlijk veel tijd in gaan zitten om bij te komen met de nieuwe releases
Tot en met de eerste kennismaking met Woodburry volgt de serie nagenoeg hetzelfde verhaal als de comics, pas daarna gaat de serie meer zijn eigen kant op.
Hmm ik vond het wel meevallen. Spoiler Eigenlijk werd hier alleen maar de basis gelegd voor het avontuur van die vier Ik hoop ook echt dat er wat gaat gebeuren met wat ze op de radio hoorde Ik kreeg wel beetje het vermoeden dat Carol het was btw. Stomme actie.
Hoe kan Hershell weer lopen? Hopelijk gebeurt nu wat spannends. Want een ziekte als hoofdverhaal is beetje lame
Prima aflevering. Spoiler Had niet verwacht dat het Carol was, al was het op zich wel logisch. Zit wel in haar aard. Tyrese ging ook Rambo door al die zombies met z'n hammer. Ha, baas. Ik kom er vandaag pas achter dat die actrice van Beth al 28 is. Serie renewed for a fifth season!
klopt het dat seizoen 1 maar iets van 6/7 afleveringen heeft? Ik wil er nu even wat van gaan zien, maar er is toch wel meer van seizoen 1?
Bedankt. Ik ben ze nu aan het binnenhalen. Benieuwd naar deze serie. Misschien ooit aan Breaking Bad beginnen, maar dat trekt me nog niet zo.