1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oooh :lol: hahaha ja dat was op zijn minst awkward te noemen ja :+ Vond haar hele personage ook maar 'nep' en nutteloos.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Wat is Andrea toch een Dom Blondje, vooral seizoen 3. Echt om te huilen in vergelijking met seizoen I en II. 8)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Seizoen 3 nu uitgekeken, begon op het laatst echt een sleur te worden. Een aantal behoorlijk saaie afleveringen.

    Paar spoilers over het seizoen:
    Jammer van Merle. Begon hem net een beetje leuk te vinden, duurde ook veel te lang voor hij weer terug kwam, en dan dit. Wel gaaf dat die min of meer toch gekozen heeft voor Rick en zijn groep, ondanks de verschillen. En was met Andrea? Ergens hoop ik dat ze echt dood is, maar we hebben bijna vanzelfsprekend niets gezien in die kamer. Milton was ook een watje, voelde al een paar episodes aankomen dat die het niet zou halen. Van Andrea had ik het niet verwacht, als het echt zo is. Die beet zag er meer als een flinke brandwond uit, maar ik kan het ook verkeerd hebben. Jammer ook dat het 2e samurai zwaard, die Merle vond in die auto, niet meegenomen lijkt te zijn. Michone had daar nog een slachtpartij mee kunnen doen, dual wield. :+ Al met al best wel een vaag seizoen, in tegenstelling tot seizoen I en II, die ik erg sterk vond.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo, kom er net achter dat ik de afgelopen drie eps nog niet gezien heb. Heb aardig wat TWD te kijken dus. Beter is het boeiend. Ik blijf erbij...ze moeten naar een ander gebied.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk weer een andere groep erbij.. Nu is het hetzelfde als seizoen 3.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Is die serie het nog wel waard dan? Damn, seizoen 3 vond ik op momenten ook echt dodelijk saai.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat wel. Maar je moet een beetje "simpel" kijken. Als je teveel over dingen die gebeuren nadenkt dan is de show niet leuk meer. Qua verhaal, ontwikkeling etc is het gewoon een matige show. Maar de zombies maken wel veel goed en tsja het is ook de enige show die de zombies goed doet.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm vond het begin van de aflevering best dope, later werd het echt gaar en onsamenhangend zeg :emo: waarom nou
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Het is gewoon datgene waar mijn vader me altijd al voor waarschuwde met series. Doe 1 seizoen goed, meestal het eerste, dan moet er een vervolg komen en raakt vaak de sleur erin. Bij films heb je dat gelukkig een stuk minder, tenzij we het over Iron Eaqle of Police Academy gaan hebben.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vind de serie met de week slechter worden...
     
  11. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht vond ik de aflevering van deze week niet. Het was natuurlijk wel te verwachten dat the governor de leiding over zou nemen, maar de manier waarop. Het is en blijft een baas! Alleen denk wel dat Michone heb een paar kopje kleiner gaat maken binnekort lol..
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    @ xPhysiXz: Het drong vanmiddag niet tot me door, maar zou je je post aub even in eens spoiler willen zetten. :+
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zondag al de mid-season finale...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Als het niet weer een tegenvallende episode is, want die mid season finale van S3 kan ik me al niet eens meer herinneren. :+
     
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanval op Woodsbury & Darryl gevangengenomen

    Was toch een aardige mid season finale vond ik.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Aan seizoen 4 begonnen. Benieuwd of:
    Carol die twee echt vermoord heeft, maar vermoed die donkere kerel met die bril.
    Aflevering 1 vond ik niet zo sterk, 2 en 3 wel. Heb tot en met 7 op mijn PC staan.

    Geen idee nog waar dit seizoen heen wil, of het überhaupt ergens heen gaat.

    Ook lekker:
    Dat virus in de gevangenis. Word nog een aardig dooie boel als dat zo door gaat.
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ep 7: Heerlijk begin, echt mooi gemonteerd kan weer een mooie mid season finale worden
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Inmiddels ook hier aanbeland, maar vond het begin niet zo bijzonder. Eerder het einde:
    Je weet dat er nog heel wat bloed van de levende gaat vloeien, zeker als hij zijn gezicht laat zien bij die gevangenis. Ben benieuwd wanneer ze daar een keer weg gaan. Vond die twee afleveringen met The Governor best wel saai, op het begin, episode 6, na dan. Dat speelde die best wel sterk, maar helaas valt die weer in zijn oude patroon, beetje zonde. Het is imo juist cool als mensen veranderen van aard, dat maakt de serie imo zo goed. Vond dat, als je goed oplet wat die zegt en doet, ook sterk bij Carl, de zoon van Rick.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk
    Dat de Governor de gevangenis overneemt en die weer helemaal opbouwt. Veilig home voor zijn crew. De rest kan dan kiezen hoe of wat. Wel kut dat we nu al twee episodes niets van Rick en Co hebben gezien. Daryl weet nog niet van Carol. Zullen zien.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ja, maar dit soort episodes heb je ook wel zitten in Game of Thrones. Dat is gewoon heel kut filmen, want je wilt niet dat het verhaal in de knoei raakt of afdwaalt. Je mag dan blij zijn dat deze serie op comics is gebaseerd, dat is ook een houvast voor de makers. Wat betreft het moment met:
    Daryl. Ik denk dat die redelijk rustig zal reageren, gezien het feit dat die toch ook nooit seks met haar wilde. Het zijn maatjes, maar voor de rest ook niet veel bijzonders. Rick moest een keuze maken, anders zou Tyreese helemaal Loco zijn gegaan en wie zegt dat die het alleen bij Carol had gelaten dan. Benieuwd naar het vervolg, dat wel.
     

Deel Deze Pagina