1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaat de hele franchise ook niet over. Dat moeten we gewoon accepteren. Gaat over groepjes survivors
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja inderdaad, prima ook verder.

    Ben erg benieuwd naar deel 2 van seizoen 4. Vind dit tot nu toe een prima seizoen.

    En ik geloof niet dat
    Judith/Little Ass Kicker dood is.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Dat denk ik ook niet, overigens hoop ik dat Daryl nog iets van een peetvader's rol gaat krijgen, mocht ze nog leven. En Daryl moeten ze ook niet aankomen. :mad:
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk/hoop van wel. Veel bloed man
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mid-season finale was geweldig. Naast wat goede afleveringen waren er helaas ook echt wat mindere afleveringen voor nodig, maar dit was top.
    Ik was echt aan het juichen toen dat zwaard eindelijk door Governor heenging, weg met hem!!! Die scene dat hij Hershel ook gewoon zo afmaakt...damn man. Eindelijk is hij weg, hij heeft zijn kansen gehad.

    Uiteraard leeft Judith nog. Geen idee wie haar heeft meegenomen, maar dat komt wel goed. What was up met die zombie die ineens uit de grond kwam zetten bij de jonge blonde meisje?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo uiteraard?

    Spoiler 1

    Er lag echt veel bloed in dat mandje.

    Spoiler 2 comic spoiler. Waarom ik dit erbij zet, is omdat de laatste aflevering bijna hetzelfde was als in de comic

    daar wordt ze kapot geschoten
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah op die fiets. Damn..dat zou wel gruwelijk zijn, maar ja...het is sowieso natuurlijk al geen picknick wat ze meemaken.
     
  8. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk ook dat ze dood is, maar aan de andere kant het zitje was wel losgemaakt waar ze in zat. Misschien dat Michonne haar heeft? Aangezien ze in een eerdere aflevering zo een momentje met haar had.
    Al denk ik dat ze gewoon dood is en dat ze baby deaths niet kunnen laten zien op tv.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hmmm had dan wel een baby-walker willen zien ;) wel zonde als het zo is want dan heeft niemand zich blijkbaar verder nog voortgeplant en dat lijkt me wel essensieel om uiteindelijk weer wat op te kunnen bouwen in een zombieapocalypse
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het bord waarschuwde voor 'flash floods' in het gebied. Deze veroorzaken ook modderstromen waar die ene zombie dus in vast was komen te zitten.

    Verklaart ook meteen de scene van de aflevering daarvoor toen Gov, Lilly, Meghan en de rest van de groep het kamp wilden verlaten maar niet verder konden door al die zombies in de modder.

    Niemand anders trouwens opgevallen dat
    een van de zombies die je op het einde ziet rondlopen bij de gevangenis de gestoorde vrouw was die Rick tegenkwam in het bos in de eerste aflevering. Herkende haar meteen aan de kleding die ze droeg.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat was voor mij redelijk duidelijk :).

    Ik vind het wel sneu voor Hershel, een van de betere personages vond ik.
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat een top einde! Idd helaas van hershel was een goed personage!ik heb al zoon gevoel hoe het gaat eindigen(dit is wat ik denk)
    Die stem op de radio die ze toen hoorde gaan ze opzoeken, blijkt dat er nog meer mensen leven dan hun verwacht hadden en dus veilig zijn bij het leger die de mensen verdedigt .

    Of ze komen op een soort eiland waar walkers niet kunnen komen en zo een nieuw begin maken.
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Je blijft het probleem houden dat mensen die doodgaan toch zombie worden dus je weet nooit wanneer het toeslaat (zelfs op een eiland)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Wat ik nog het ergste vond:
    Vlak voor Hershel's dood in eens dat flauwe glimlachje van trots naar zijn dochters. Die acteur was echt supersterk in zijn rol. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat was ik dan vergeten. Maar het viel wel op hoe die scene werd gefilmd...ze wilden duidelijk iets tonen met die ene zombie. Dat dus! Nice detail.

    Super kut idd. Rick die zijn best doet uit te leggen dat ze met zijn allen samen kunnen leven...dat iedereen kan veranderen. We zien dan de shot van de Governor die even lijkt te twijfelen....geluid is effe weg...en dan ineens ''liar'' en dan hoppaaaaa. Damn man! Wel een hele sterke scene.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fucked up aflevering zeg. Damn.
    Maar wat blijft de actie toch slecht. Sinds seizoen 1 erger ik me al aan dat de wapens geen recoil hebben en de ene keer schieten ze iemand in hun hoofd van 100 meter en dan van dichtbij is het sprayen..
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Er moet gewoon meer Melee komen van Michone. Die mag van mij in februari en met seizoen 5 gewoon Melee lessen gaan geven. :9
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat me ook opviel is hoe Karl even gewoon zo'n dik geweer vastheeft en ermee schiet alsof hij een soldaat is. No way dat dit kan. Maar ja...hebben we dat soort realisme persé nodig in een serie met zombies? ;)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Niet echt, maar ik denk wel dat het iets is waar ze bij het maken van seizoen 5 best aan mogen denken. Misschien voor seizoen 5 al, want echt serieus benieuwd hoe seizoen 4 gaat aflopen en dan vooral met wat voor seizoenfinale ze willen aankomen. Ik denk niet dat die mid season finale snel overtroffen kan worden namelijk. :eek:
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Niet overtroffen kan worden. :{

    Deze serie blinkt totaal niet uit in originaliteit of goed doorgedachte scenes laat staan in baanbrekende finales.

    Overtreffen is koud kunstje al betwijfel ik of de schrijvers van deze serie tot zoiets in staat zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013

Deel Deze Pagina