Ik zeg ook dat ik het niet veel kijk en heb het over tegenwoordig. Die films die jij noemt zijn niet echt van ''tegenwoordig.''
Ik ook en de eerste trailer van het de 2e helft van seizoen 4 beloofd al veel goeds. Spoiler Ze zijn weer op de vlucht en dat is op zich wel fijn, al hoop ik wel dat ook dat niet al te lang duurt. En gewoon veel knokken, geen medelijden hebben met zombies en mensen als The Governor.
Spoiler Iemand een idee wie verantwoordelijk is voor die muizen en die laatste verminkte muis/rat aan het einde van midseason aflevering?
De voor mij overduidelijke verdachte: Spoiler Die donkere vent met dat drankprobleem. Als ik goed opgelet heb is hij een psychopaat. Er werd ergens in de serie in seizoen 4 zoiets vermeld. Ik zou aflevering 1 t/m 8 er nog even op na zien als je het zeker wilt weten.
Beetje vreemde episode. Maar wel oke. Spoiler Maar Michonne kan tussen die walkers lopen als ze er twee aan zo touw heeft zoals in het begin. Dat kon omdat ze walkers haar dan niet konden ruiken toch? Maar als er twee walkers op Carl liggen kan de derde hem wel vinden. Of is er iets anders?
Spoiler Ja het is inderdaad een beetje raar. Maar je zou het kunnen verklaren doordat, de 2 zombies waar zij mee loopt haar niet aanvallen( Doordat ze geen tanden en armen meer hebben) en de andere zombies haar niet opvalt.
Spoiler Oke dat kan, maar richting het einde lopen die walkers wel voor haar ipv van achter haar en zijn andere zombies dichterbij
Oke duidelijk, maar daar lopen ze wel achter haar en vallen dan niet aan ook al zien ze haar, dat die andere zombies denken oke dat is goed. Spoiler Maar in deze episode lopen ze op het einde voor haar. En loopt ze zelfs naast een andere zombie die dan niks doet.
Redelijke episode: Spoiler Leuk dat Michone Rick and Carl weer heeft gevonden. Minder dat ze bijna de hele episode weer met van die twee geknutselde zombies heeft rondgelopen. Vond dat al minder toen ze voor het eerst haar entree maakte in seizoen 3??? Benieuwd naar de volgende aflevering. Ik hoop echter niet dat het bij elke episode weer om een ander groepje draait, want dan kun je er op laatst ook geen touw meer aan vastknopen. Wel mooi dat door die season break het seizoen nu eindigt als Game of Thrones seizoen 4 begint.