Ik vond de aflevering wel meevallen maar ik ging ook met hele lage verwachtingen de aflevering in. De 'confrontatie' was wel echt belabberd, maar ik verwacht ook niet meer van TWD
Toen was ik al begonnen aan deze. Maar zo slecht is deze serie ook weer niet. En zoals ik zei is het wel de enige goede serie die zombies heeft, die ook goed gedaan zijn. Kijk series zoals Revolution en die Agents of Shield dat zijn echte zesjes series imo en ga ik niet meer aan beginnen. Deze is toch wel een 7.5 over het algemeen.
Dit dus, vooral die kinderen spelen echt verschrikkelijk irritante rol. Script in een nutshell: Elk kind is volwassen De bitter zoet goede mensjes blijven altijd leven Iedereen die handen heeft kan een zombie dood maken De vrouwen in deze serie zullen irritant zijn Iedereen die niet bitter zoet is moet dood elk seizoen is één onderwerp! de serie is ongelooflijk vies uitgesmeerd maar toch blijf ik het kijken .
ik vind de schrijvers ook wat laf de laatste seizoenen mag wel een beetje meer a la George R R Martin gewoon echt even onverwacht een hoofdpersoon uitmoorden en niet zo voorspelbaar met een hele opbouw maar gewoon ineens BAM , midden in een zin Carl dood ik voel de spanning die het begin van de serie had totaal niet meer ook omdat de zombies eigenlijk al een tijdje niet meer de grootste bedreiging zijn, dat zijn de andere survivors en dat verpest de toon van de serie voor mij toch wel wat
Comic is nog gaande. Serie ook. En komt een spinoff. En als de serie ballen heeft --> #100 vd comics. Verder zeg ik niks
Episode gezien: KUT! Geen toegevoegde waarde weet ik, maar dat is de episode ook niet als je hem gezien hebt. Gebeurt geen flikker atm en na de mid season finale is dat gewoon erg kut om te kijken.
Stelletje zeikerds, ik vond het prima om naar te kijken, cliche's, maar leuk momentje dat dat nette outfitje van mevrouw weer wordt besmeurd, zo fout dat het goed is. Zo'n zombieserie hoort ook een beetje 'no-brainer' te zijn ha ha ha