1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voelde niet echt als een season finale. Verder wel tof.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee geen echte shock-moment. Ja Morgan ziet Rick die vent executeren. Maar omdat we niet echt een band hebben met Morgan voelde dat niet echt alsof het een dikke cliffhanger is

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    hoe kwamen die wolves dude aan die foto's? Zijn die uit de tas gevallen of had die roodkapje dude die op een of andere manier bij

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik dacht het eerste

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kon wel leven met de season finale, vooral nu alle easter eggs en kleine hints samen kwamen. De aanloop naar de wolves, wat volgens mij meer een vervanging is van the scavengers, was tof. Al met al best een leuk seizoen, niet super spannend maar het kijkt wel lekker weg en het afwijken van de strips maakt het ook wel leuker. Nu op naar GoT en vervolgens weer OITNB en dan is het alweer bijna oktober :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vond t een flutfinale

Afwijken van de strips irriteert me ook want dat betekend dat we de hele tijd zitten op te bouwen naar iets wat niet gaat gebeuren

Het kabbelt allemaal maar een beetje door zonder dat er met de harde kern echt wat gebeurt

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het juist wel een toffe episode. Geen reckuuza finale, maar juist lekker onheilspellend.

Zat telkens te denken dat iemand ergens ging breken. Had eerlijk gezegd gehoopt dat Gabriel dat zou zijn, maar dat vaatlapje gaat zielig lopen janken telkens. Wel lekkere execution van die sukkel. Nu lijkt alles volgens Rick's plan te gaan.

Glenn heeft een nieuwe BFF gevonden ofzo :p? Soort van haat liefde verhouding met die gast

Waar was Morgan ook alweer van dan?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jericho :cool:

En hij heeft best wel even meegelopen met de rest. Hij was o.a. die gozer uit seizoen 1 die met zijn kind in het huis zat en zijn vrouw niet wilde neerschieten die op straat liep als een walker.

- Tapatalk.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Uit de tas die Daryl en Aaron(?) mee hadden. Hebben ze achtergelaten in de auto denk ik.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oooooh ja! Die :D vet. Was dat even helemaal kwijt

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee toch? De wolves zijn in de comic de scavengers...

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is lang niet zo erg dat afwijken, als bij Game of Thrones @Delphiki . Dat is pas fokken met je boekenlezers en de schrijver doet er vrolijk aan mee. :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is anders, daar gebeurt nog steeds meer dan genoeg in. Die boeken zijn zo grootschalig qua opzet en verhaallijnen dat een beetje stroomlijnen voor tv onvermijdelijk is. Anders raken alle casual kijkers de draad kwijt

De tv schrijvers van the walking dead zijn imho gewoon te voorzichtig bezig. Ze hinten en lijken aan te sturen op ingrijpende plotontwikkelingen maar het kabbelt maar wat in dezelfde formule en samenstelling door

Om de GoT vergelijking door te trekken, twd heeft voor mij wat meer wtf afleveringen nodig zoals GoT er elk seizoen minstens 1 heeft

In de eerste seizoenen gebeurde er nog wel eens wat (shane/lori etc) maar nu heeft de harde kern voor mijn gevoel teveel plot armor

Waar blijft twd versie van the red wedding?:+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geduld. ;)

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Who cares dat Morgan ziet dat Rick iemand heeft gekilld ?

Ik keek er erg naar uit, maar uiteindelijk viel hij toch wat tegen.

Had verwacht dat Rick al die softies stuk voor stuk zou afmaken. En dat zijn groep het helemaal zou overnemen.

Toen Rick kwam met
    I wondered how many of you i would have to kill in order to save you...

Toen had ik wel iets van...

Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vond het een bijzonder saaie seizoensfinale, op het einde na, en dat gedoe met roodkapje. Benieuwd waar dit heengaat volgend seizoen. Dat er wat meer tempo en verandering in moet moge duidelijk zijn. En waarom:

Gabriel niet gewoon dood? Maakt die eindelijk eens een walker af, gaat die verdomme weer zielig lopen doen. Had hem nou gewoon kapot geknald Sasha, softe kut dat ze is. Vent roept de meest verschrikkelijke dingen over je vriend en broer die dood zijn, en dan in eens durf je de trekker niet over te halen. Vent haalt ook nog eens een dozijn walkers binnen de muren, mag hopen dat hij als eerste sterft in seizoen 6. Er zijn er al genoeg die zich beklagen dat die man uberhaupt seizoen 6 heeft gehaald. Pff, in Starship Troopers I was die tenminste wel een echte held, door zich met een nuke op te blazen in dat insectennest. :+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Holy shit starship troopers inderdaad.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt een Yellow weer die hem ergens van een raar rolletje herkend

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij blijft die nog steeds Carver van The Wire.

Beste quote van hem. Waarom ze de drug war niet kunnen winnen.

Det. Ellis Carver: See, that's why we can't win.
    Det. Thomas Hauk: Why not?
    Det. Ellis Carver: They fuck up, they get beat. We fuck up, they give us pensions.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nope, was een filmpje op YouTube waarin je kon zien wat de acteurs deden toen ze nog jong waren. Hij zat daar ook in. ;)

Deel Deze Pagina