1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoeft niet, want Glenn heeft ook al eens eerder met andere personages door een horde walkers heengelopen. Toen hadden ze walker ingewanden over zich heenhangen. Het kan zijn dat dit hetzelfde effect is met iemand die vers dood is om het zomaar te zeggen. Op internet circuleren steeds sterkere geruchten dat hij niet dood is, o.a. middels een serie meme's. Ik wacht zondag wel af, zolang die episode maar niet helemaal op iets anders gefocused is.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan zou hij juist opgegeten moeten worden sjaak (waar is de :emo: emote als je hem nodig hebt?) alsof je een appel in je smoel douwt en jezelf volstopt met groenten om zo smakelijk mogelijk te zijn, dát is wat je doet als je verse ingewanden of bloed over je heen hebt in een zombie wereld.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, ik vind dat ook. Maar waarschijnlijk focussen die zombies op die dude die op hem ligt en dan kan hij snel
    onder de vuilnisbak kruipen en dan over het hek klimmen (wat ze ook meteen hadden kunnen doen :emo: of de brandtrap gebruiken

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Nou je weet het niet hoor, zoiets is nog nooit eerder gebeurd bij the walking dead. Aan de hand van wat meme's die ik ook gezien heb, zal het zo maar eens kunnen.
    Vond het zelf wel een toffe episode verder. Dat van die trap is gewoon filmtechnisch gedaan. Extra suspense en inleving voor de kijker, wat blijkbaar goed gelukt is.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou kunnen, maar zoals hayabusa zegt is dat gewoon cheap van de makers en dat is wel vaker.

6. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jup, ik vind het zelf een vermakelijke b-serie. Als het uitkomt zijn er ninjazombies en is de helft opeens volslagen debiel.
    Maar ach ja, het is een zombieserie die al 6 seizoenen loopt, zulke crap hoort erbij.

Garrett vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En een heleboel fans, vooral Daryl fans. En Carol of Duty natuurlijk! :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahahaha11 en Caaarl!

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was ok. Timing beetje off. Wilde eigenlijk vervolg op vorige week zien.

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, precies. Was er bang voor.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was beter dan ik verwacht had.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toffe episode. Deel de mening van Hybrid.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Handige acties weer.

Eastman had welliiiicht beter gewoon die walker kunnen pakken ipv Morgan wegtrekken. Maarja TWD.

Garrett vindt dit leuk.
  14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Klopt.

Maar eindelijk een echt goede episode. Goed de tijd genomen om een verhaallijn verder uit te diepen. Dit is in mijn ogen een stuk toffer dan voor de zoveelste keer zombies en shit zien. Goede character development. Graag veel meer hiervan.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat gaat ook nog wel gebeuren. Seizoen is 16 afleveringen lang en we moeten er nog 12, waarvan 8 na de winterstop. 12 afleveringen van alleen maar zombie slachten trekken ook de grootste fans niet, maar daarvoor moet je spoiler besmette facebook posts lezen om het te weten.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fillerrrrrr

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik was er al bang voor. Hij staat bij mij klaar om vanavond bekeken te worden. Fans op internet klagen steeds meer dat het echt naar beneden gaat met de serie. Na 6 seizoenen mag er ook wel een einde aan komen, maar helaas is seizoen 7 al bevestigd. Dat betekent dus nog in totaal 27 afleveringen TWD. 11 dit seizoen, 16 volgend seizoen.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Valt toch mee.. Geen idee hoe lang ze door gaan. Maar in de comics komen er nog 2 hele goede arcs

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat bedoel je daar precies mee?

Deel Deze Pagina