Episode begon niet zo best vond ik, maar vanaf dat ''what'' moment was dat voor mij compleet anders. Ik kijk uit naar de komende weken!
Duidelijke opbouw naar Negan en zijn groep. Gaan mooie episodes worden als de confrontaties gaan komen. Ben vooral benieuwd in hoeverre ze trouw blijven aan de comics.
Fucking vet. Spoiler Ging ook wel iets te makkelijk. Dacht al dat klopt gewoon niet. Wel echt dikke spec ops praktijken zeg. Ook Tara die gewoon MLG 2 schoten hit van 50-100 meter met haar pistooltje. En el Padre no-scoped die bitch gewoon eventjes. Echt, waar hebben ze getraind opeens? Hoe dan dat er zoveel kogels aankwamen. Echt ongekend voor een TWD fight. OH en vette soundtrack deze ep. Begon met een heerlijk droog country nummertje om de sfeer aan te geven en dat laatste nummer was ook tof en toepasselijk.
Ik ook, vooral omdat je steeds meer begint te voelen dat er iets epics aan zit te komen. De muziek in deze episode doet me dat steeds meer vermoeden. Nog 3 te gaan en dan weer 7 maanden wachten.
Leuke episode weer. Kwam best onverwachts! Spoiler Moest even denken wie die dude was, dacht eerst dat het een van die hunters was die Daryl tegen was gekomen. Maar was natuurlijk die persoon die zijn motor had gestolen in het zelfde seizoen. Dacht die zombie waar Eugene moeite mee had eerst een bling bling zombie was
Spoiler Tuurlijk. Neem je enige dokter mee naar buiten... Niet erg dat ze dood is. Vond haar niet zo boeiend. Verder wel een oke episode, meer door de muziek. Zieke scene ook met die moeder en kinderen in die apotheek. Eugene was wel weer grappig en zullen zien wat er met Carol gebeurd.
Spoiler Wat een zeik wijf, headshot was goed. Verder is Carol wel heel snel omgeslagen van keiharde killer naar oude zelf. Eugene is grappig. Wat is er ook weer mer Dwight? Daryl redde hun, toen liepen ze weg en werden ze boos omdat Daryl iets zei toch?
Spoiler Episode kwam een beetje traag op gang, maar dat was in dit geval wel goed. Waarom? Pijl door het achterhoofd en oog van de dokter. Man, dat was even schrikken, maar precies wat deze episode nodig had. Het seizoen zelf mistte ook nog wel een aantal van dit soort momenten. En Eugene, gatverdamme. WTF is met Carol?
Waren die drie die weg waren gerend waarvan het jongste meisje uiteindelijk dood is gegaan. Die gast en dat andere meisje lieten hem achter en jatte zijn boog en brommert inderdaad.