Zelf net ook episode 1 gezien van S7.
Niet verwacht dat ze het allemaal echt een keer gingen tonen en zeker niet dat tweede slachtoffer verwacht. Gelukkig dat ik de comic niet gelezen heb, dat ik dit allemaal niet wist. Tenzij de schrijvers niet trouw waren gebleven aan de comic natuurlijk. Ik begrijp de reacties over de episode wel, maar niet omdat twee executies nou zo bizar waren. Ik heb nog veel ziekere dingen gezien in films, maar voor een serie en voor TWD is het wel aardig ziek. En het feit dat iemand eraan gaat die al sinds dag 1 er was als ik mij niet vergis, heftig hoor...poeh. Echt zeer intens gebracht, ook dat eindstuk van de S6 finale.
Aan de ene kant had ik gehoopt dat de schrijvers echt Rick de arm van zijn zoon hadden laten af choppen, want dat zou het bizar fucked up gemaakt hebben en zeer gedurfd en het had Rick echt psycho gemaakt. Maar een heel klein lichtpuntje gun ik de beste man echt wel.,,man man.
Paar dingetjes.....
Die scene dat Rick op het dak van de RV lag, helemaal gebroken en dat wij die scenes zagen dat Michonne, Carl, Maggie etc allemaal de knuppel kregen dacht ik echt even dat dit allemaal was gebeurd, wie dacht dit nog meer? Want zo brachten ze het wel, aangezien het geen nachtmerrie was. Zou wel een rare TWD geworden zijn met alleen Rick over van de originele groep, afgezien van Carol dan.
Ik kan het mis hebben, maar Negan's groep viel Rick's groep eerst aan toch? Die scene met die bikers dat Daryl hen opblaast met de RPG was de eerste keer dat ze die groep tegenkwamen toch? Want die Negan kan mooi kletsen, maar zij zijn de shit begonnen. Ben wel heel blij dat Rick nog leeft. Na al die reacties online van mensen over S7 dacht ik echt even dat het over zou zijn met hem en dat zou deze shit meteen een heel stuk minder boeiend maken.
Ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen. Ze gaan weer terug naar Alexandria, best jammer want ik heb het zelf wel gehad met dat gebied, maar no way dat dit lang goed zal blijven gaan. Dat zij nu voor Negan werken. Had overigens niet verwacht dat Dwight zo'n motherfucker bleek te zijn, een bike jatten is een ding, maar wat hij daarna allemaal doet.....damn man. Hij leek in die S6 episode op het eerste gezicht een OK dude. Waar was zijn vrouw eigenlijk?