Were on eeeeeasy street and it feeeels so sweet cuz the wooooorld is but a treat aaand you're on eeeeeasy street Btw @Hybrid if you loved this, you're gonna love Black Mirror
Spoiler wat er over was van Glenn De reden ook dat Daryl niet buigt voor Negan. Hij voelt zich schuldig, omdat zijn actie ervoor gezorgd heeft dat hij dood is nu. Dat bedoelde hij toen ook volgens mij te zeggen tegen Dwight op het einde.
Spoiler Dat hij Negan aanviel in EP1 van S7? Ik denk alleen sowieso wel dat Negan nog een tweede slachtoffer had gemaakt anyway . Ep3 liet wel zien dat ook Dwight uiteindelijk een slachtoffer is. Benieuwd of daar nog wat van gaat komen dat hij zich uiteindelijk tegen Negan keert.
Spoiler Denk het niet. Negan leeft graag volgens zijn regeltjes. Daryl hielt zich niet aan de regeltjes dus moest er nog een 2e sneuvelen als straf.
Spoiler Moest de scene ook een 2de keer kijken voordat ik het begreep. Maar die stapel dat lag na te smeulen waren hun matrassen.
Aaah ik kon het echt niet zien thanks Ben ik trouwens de enige die Spoiler Negan niet echt realistisch of zelfs eng over vind komen? Het is continu op een kinderachtige en bijna zielige manier proberen iedereen te pesten. Finale van s6 vond ik hem nog wel creepy overkomen, maar nu vind ik zelfs de governor nog meer freaky met zijn zombiehuisdier Ik weet niet. Het klopt niet echt. Negan zegt elke keer volgens de regels te leven, maar ondertussen maakt hij er een spelletje van.
Spoiler Creepy is hij ook niet, maar ik krijg wel het idee tijdens sommige scenes met hem dat je niet moet sollen met deze dude. Hij geniet duidelijk van alles wat hij doet, gewoon alsof hij aan het hopen is dat iemand knapt zodat hij weer los kan gaan. Ik weet niet of hij ook zo in de comic is, maar hij speelt het verder wel goed. Tijdens de hele episode toen Dwight zeer vervelend tegen Rosita deed en Negan gewoon in het algemeen had ik wel constant zoiets van ''lach nu maar, doe nu maar leuk maar jullie krijgen jullie portie echt nog wel.'' Het is ook dat ze gewoon met te weinig mensen zijn anders hadden ze meteen in het begin van de episode al los kunnen gaan met de wapens die ze nog hebben. Zeker omdat Daryl nu ook gewoon erbij was en niet weg van het gebied. Ben wel benieuwd hoe het allemaal verder zal gaan. Rosita wil dus munitie maken, ok leuk....voor alleen die ene handgun? Interesting. Ik was het even helemaal vergeten hoe dat met Maggie was gegaan, totdat ze over dat nepgraf begonnen, lol.
Spoiler Ik vond hem bij EP 1 van S7 nog echt wel wat hebben, maar de laatste 2 afleveringen erger ik me al aan hem eigenlijk. Iedere keer maar die flauwe grappen, en dat kromme ruggetje van hem bij iedere zins einde.. hopelijk wordt hij snel weer een beetje bad ass.
Deze ep was een beetje saai, maar einde was wel geinig. Preview episode 6 volgende week beloofd wel meer. Benieuwd hoe dit verder gaat, maar het is nog sterk afwachten hoe zich dit allemaal gaat ontvouwen en dat vind ik tot nu toe wel sterk aan dit seizoen.
Ik vond het nogal weird dat Carl Spoiler gewoon even naar Negan's mensen wilde gaan om ze om te leggen. Eh Really dude? Jij in je eentje? Nu dan samen met Jezus, maar dat is nog steeds niets. Hij lijkt gewoon totaal niet bang voor Negan en zijn crew te zijn en ik vind dat nogal ongeloofwaardig. Dat terwijl zijn pa doodsbang is voor hem. Carl gaat het allemaal wel even doen. Mja.... nah. Good luck tegen de grote hoeveelheid aan Saviors. Hele matige shit dit allemaal. Zo intens als het begon is het allang niet meer. Dat kan ook niet, maar laat het aub wel beter dan deze episode worden zeg. Nog drie te gaan.