1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha die van Hanegem. Die vind alles en iedereen helemaal niks.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met die handjes :lol:

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha wat een geniale man is het toch.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Hanegem is echt een hele vreemde man.

5. Seh

Seh Guest

Klote onderdeel dat Nederland Voetballand. :+
    Is denk ik meer voor de oudere kijkers (lees 40+ ?).

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Idd, niks aan :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    Ik vind het wel leuk. Doet me weer verlangen naar het voetballen. :'-(

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is dat Genee en vooral René gewoon tof zijn, maar met Johan en Willem zit er gewoon 150 jaar aan seniliteit aan de tafel :'-(. Wat een gezeik.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Johan vind ik top, Willem is een beetje vaag :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Willem is echt een enorm wazige man, niet normaal. Johan vond ik vandaag weer een zuurpruim, op alles zeiken en klagen wat los en vast zat. Gewoon irritant.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Willem vind alles vooral helemaal niks. Wat een brompot is het soms. Het (onbedoeld) cynisme druipt er van af.

12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.051
    Ik vind het ook ongelofelijk dat je daar gaat zitten als je de wedstrijd PSV-FEY niet gezien hebt. Ik heb ook alleen maar de doelpunten gezien, maar ik zit niet in een praatprogramma over voetbal op TV. Dan zorg ik dat ik goed voorbereid ben. Kopstoot niet belangrijk? Tja, daar praat je over tijdens zo'n voetbalpraatprogramma.

Het is niet vreemd dat van Hanegem nergens meer trainer wordt. Goede voetballer, fijne vent misschien, zal allemaal best. Hij zal misschien ook best wat grappige dingen zeggen af en toe, maar geen enkele club wil iemand aanstellen die gewoon een halve zool is.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij weet ook geen enkele speler met naam en toenaam te noemen. Over Ozbiliz zei hij ook al: 'ja, die Turkse jongen.' Terwijl hij geen eens Turks is. :lol:

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vind er ook weinig aan. Gelukkig komt Boskamp weer, die is grappig en kijkt wel alles :+.

15. Seh

Seh Guest

Ik vind De Kromme een prima toevoeging als je kijkt wat voor gasten er nog meer vast komen, Hansie, Boskamp en Schelvis. Allemaal heel ander soort types die vier. Dat is imo juist goed. :)

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.051
    Krijgt hij daar trouwens geld voor? Ik neem aan van wel? Dan vind ik wel dat hij zich een beetje moet voorbereiden voordat hij aan tafel plaatsneemt. En dat is heus niet veel werk, de samenvattingen bekijken is al voldoende. Voor het programma is het wel leuk hoor, maar kan me daar gewoon aan ergeren. Zeker als hij er goed geld voor vangt.

Als hij daar puur op uitnodiging voor noppes gaat zitten, vind ik het nog anders.

17. Seh

Seh Guest

VI weet wat ze binnen halen met hem. Ik zie liever een van Nederlands beste voetballers ooit daar zitten dan zo'n minkukel van Sport 1 (die Jan-Joost) of van EL (Barbara).

18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.051
    Ik zie hem inderdaad ook liever dan JJ of Barbara :D

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat hij Feyenoord niet had gezien vond ik ook heel vreemd, Willem is met hart en ziel Feyenoorder en nu gaat het eindelijk weer beter met zijn club en kijkt hij liever naar Arsenal tegen de Spurs. Wilfred had wat mij betreft wel mogen doorvragen wat hier nu de reden van was.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.051
    Inderdaad. Dat was volgens mij wel een beetje expres dwars doen. Hij zei dat hij 2 schermen aan had staan, maar niet omkeek. Dat doe je toch altijd als er iets gebeurt? Was volgens mij beetje expres de brombeer spelen.

Deel Deze Pagina