Ja maar het is geen gifje?! Spoiler Ik zal hem bovenaan zetten, gewoon omdat het kan. Editje: Barbara ook toegevoegd.
Wie is die wannabe van der Gijp? Ik kijk het nooit meer eigenlijk. Vroeger was het leuk 5, 6 jaar geleden. Toen ben ik er nog eens een keer geweest.
Oh. Het viel me op in de 2 min dat ik hem zag dat die steeds probeerde grappig te zijn met one liners. "Je kan er beter 4 paspoppen neerzetten" etc. Toen moest ik gelijk aan Van der Gijp denken. Hehe.
Bij elk ander programma zou het kut zijn zo'n grap met die filmpjes, maar hier kan het en is het baas.
Gaat het weer over dat pauper gezeur in Amsterdam, laat Cruijff eens weg gaan daar, dan is het weer lekker rustig en kan het over belangrijke zaken gaan!
Die Everse begon wel meteen beroerd met een enorm slechte grap. Verder vind ik het gewoon misplaatst dat ie overal op af loopt te geven, wat heeft hij nou gepresteerd in zijn leven. Compleet mislukt als coach.
Ben ik de enige die zit te genieten van dat Rotterdamse accent van Everse? Hier ik ben niet de enige die Vertonghen arrogant vind, zelfs Derksen vind het!
Ik vind het ook hoor, en hij is veels te nonchalant de laatste tijd. Erger me ook aan het feit dat Verthongen telkens bij een vrije trap naast Janssen staat nadat Janssen de bal goed heeft neergelegd voor zichzelf.
Inderdaad, ik wou het net zeggen. Nonchalante gedoe tijdens het verdedigen. Die eerste 2 goals van Utrecht hadden voorkomen kunnen worden als hij niet zo stom deed.