Versnelde ronde, tegen het einde Was geniaal! [yt]0ktMVB5bvuM[/yt] Die Thijs is ook handig [yt]Weeai7tVPZY[/yt]
Kan hem gewoon niet uitstaan. Soms heb je dat met mensen. Hoe hij altijd over PSV loopt te geilen, bah. Na de 2-0 zege van Feyenoord bijvoorbeeld. Feyenoord stelde niks voor, PSV was alles, Feyenoord is nog steeds niks, middenmoter, blabla. Als je je als journalist zo laat frustreren, vind ik dat erg triest. Ik heb overigens ook vrij weinig met Krabbendam, Killaz
Nou, of dat nou fijn is. Die kerel is zo seniel als maar kan. Niet serieus meer te nemen, IMO. Alleen zijn nieuwtjes zijn nog nuttig. Voor de rest zegt hij maar wat.
Het maakt niet uit wat de directie van PSV doet, het is sowieso verkeerd. Laten ze hem zitten en eindigt PSV 4de, hadden ze hem veel eerder moeten ontslaan. Ontslaan ze hem, is het emotiemanagement. In de situatie van PSV is voor beide keuzes wat te zeggen imo.
Qua inhoud vind ik hem eigenlijk wel goed. Hij heeft vaak een andere kijk op dingen dan van der Gijp wat voor mooie discussies zorgt. Gisteren bijvoorbeeld over Manolev en Heerenveen.