1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Frank ownde hem wel toen hij over Pepe begon. 'Maar hij is wel groot en sterk' :lol:

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, daar werd ik wel ff blij van :D

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wel wat anders dan die Derksen. Die is/was altijd poeslief over zijn gasten. Was het toen nog sport aan tafel ofzo (of voetbal insite) Dan was die wekenlang hetzelfde riedeltje aan het afsteken over iemand, en dan kwam zo'n persoon in het programma en dan draaide die als wen blad aan een boom. De enige die die ooit aanpakte was Petrovic (maar die sprak nauwelijks Nederlands, dus die verweerde zich nauwelijks)

Met zijn wekelijkse riedeltje van tegenwoordig zou ik wel eens een zaakwaarnemer aan die tafel willen zien, dan zal je zien hoe inconsequent die Derksen is

Wat dat betreft hulde voor vd Gijp, dat die iig consequent is. Verder is het gewoon een zeikerd, die zich zogenaamd nooit druk maakt maar ondertussen een half jaar overspannen thuis zit.

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Was wel echt provocatie van Gijp pur sang. Vooral wat hij daarvoor in eerdere afleveringen gezegd heeft.
    Dan ook te zeggen van; Zei hij van je bent een boerenlul, of wat zei hij dan?8)
    Wou Frankie toch laten praten, omdat die anders toch niks zou zeggen.
    Gehandeld als een pro, lekker stoïcijns blijven:cool:

5. Seh

Seh Guest

René was gewoon redelijk to the point. Behalve over het punt dat Ajax met geluk kampioen geworden is, want dat is gewoon niet zo (en dat zeg ik als Feyenoorder.). Voor de rest vind ik de kritiek wel terecht of is het wel wat overdreven maar is er wel wat voor te zeggen. Gijp had deze aflevering de rol van tegengas geven, waar normaal Johan dit doet.
    Prima aflevering, alleen wat te veel Ajax voor een Feyenoorder maar dat is logisch met de trainer van Ajax aan tafel.

Nu het een keer de heilige De Boer is die afgezeten wordt is het topic te klein, terwijl Hansie elke week zo te kakken werd/word gezet. 8)

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is Hans eigen schuld.

7. Seh

Seh Guest

Ja, dat is zijn rol aan tafel. Nu werd De Boer een beetje bekritiseert, maar vond het allemaal wel meevallen. Had veel erger verwacht na al die reacties. 8) Paar dingen waren een beetje hypocriet en flink overdreven, maar er zaten ook wel gewoon redelijke dingen tussen. Ik vind het beter dat er wat tegengas gegeven wordt dan van die gezapige praatprogramma's waar de gast nooit aangevallen wordt.

Hij heeft deze 'test' overigens wel goed doorstaan, hij kon het prima handelen.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha die knvb knuppel werd pist :lol:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vd Gijp heeft er tock wel kijk op, Sibon is idd een superheld :D

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zacht uitgedrukt nog8)

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja, die pannekoek begreep volgens mij niet helemaal dat Johan de chef van heel het zaakje is haha

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.778
    Bertje zit er wel een beetje bij alsof hij zich afvraagt wat hij daar toch aan tafel doet. :+

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat ook lekker veel over het nederlands elftal. Vind het maar een kut uitzending tot nu toe.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    JOHAN

Baas. _O_

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bert laat van persie en Huntelaar niet samen spelen zo te horen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bertje mag Johan niet zo? Kan ik begrijpen.

En ja hoor: Afellay bij de belangrijke 6. :cool:

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heeft ie toch ook nog een probleem want dirk kuyt stelt ook maar al te graag op. Als ik dit zo hoor gaat ie niks raars doen. Keuze word rvp of kjh. En hij wilt met affelay spelen en anders word het kuijt. De rest is bekend op lb na.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De conservatieve Bert is weer helemaal terug. Lekker met Kuyt en de rest van het team van het wk, veel zekerheidjes en geen risico's.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    De Gijp-vogel _O_

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina