Ik vond VI oranje dit jaar wel wat tegenvallen. Er waren leuke momenten, maar ik vond het tja, toch af en toe net iets te grappig willen doen. Die verplichte items af en toe van die bal erin schieten (vorige keer met die duif vond ik een stuk leuker), de uitzendtijd precies tegen Sportzomer alsof er een wedstrijd was (twee jaar geleden was het ook vroeger op de avond, zodat er des avonds minder items in waren, de kranten werden al iin de vroege uitzending gedaan bijv.), en het vaak eigenlijk niet hebben over voetbal maar over andere bullshit (met wouter bos toen hij er soms nog wel eens zat ging het tenminste over voetbal, met al die andere politici ging het meer om hun verkiezingsprogramma en uitstraling met de 'verplichte' grap), tja, het miste iets. Natuurlijk was het jammer dat Oranje werd uitgeschakeld, maar ik vond het concept iets minder puur als 2 jaar geleden. En dit weekend, met die hele tour shit erin, tja, ik ben wielerfan maar na een EK-finale het hebben over de tour, dat kwam er ook bij mij niet in. Heb lekker gezapt, en ben nu ook wel even Wilfried moe, lekker weer naar de arrogante Smeets kijken voor de Tour
Heb er dit jaar weer van genoten. Maar goed, misschien ben ik niet helemaal objectief als VI-fanboy zijnde. Nu op naar Tour du Jour! Ohja;
Leuk voor ze. Vind het zelf helemaal niks. Heb tijdens het EK eens een stukje gekeken. Na 10 min dacht ik gaan ze het nog over voetbal hebben?
Tour du jour ga je niet menen toch wat een slecht progr. is dat... ze weten echt niet waar ze over praten.
Ik haal ze van Sigaarsnor; http://sigaarsnor.blogspot.nl/search/label/Animated gif?&max-results=50 Deze is ook tof;
4x per week patat met mayo Geweldige man, maar wel zonde dat ie zo leeft. Vraag me af hoe je in vredesnaam 30 wedstrijden kunt kijken. Ik ben ook gek van voetbal, maar zo....
Fack, die gast zou van 300.000 naar 1.2 miljoen per jaar gaan maar wil perse 1.6 miljoen. Wat een debiel.