Iemand Derksen & Advocaat gezien vanavond? Ik vond het wel vermakelijk om naar te kijken. Volgende week Ronald Koeman
Had het gekeken, of althans een groot gedeelte en deel je mening. Goed interview. Niet alleen maar hard (al wordt het niet vergeten, bijv. het kiezen voor het grote geld van Advocaat) maar ook wat mindere en persoonlijke dingen komen aan bod. Advocaat heeft er wel een klein plusje mee verdient vind ik, altijd goed om soms wat meer van het mens te weten te komen ipv altijd maar oppervlakkig te zijn.
Ik denk dat Johan een zweetdruppel in z'n bilnaad voelt rollen. Kan me niet voorstellen dat Wilfred er naast zit met dat bijna faillissement. Johan begint dan met grootspraak dingen te schreeuwen.
Benieuwd hoe die 2 zich gaan gedragen vandaag. Genee laat zich in ieder geval niet onder de tafel lullen, hoop dat ie Derksen weer gek maakt. Maar ze zullen nu wel besproken hebben het niet meer er over te hebben anders lijd Derksen teveel gezichtsverlies.
Re: [TV]Voetbal International Dacht, ga een keer kijken omdat iemand van de club de kantineheld was, maar wat een in- en intriest programma hè...