Hij staat wel lekker in de VI elke week, volgens mij gaat t wel redelijk maar misschien is hij bang voor een terugval ofzo...
Vanavond gaat Derksen uit zijn paddenstoel over de gang van zaken bij Ajax tegen meneer Cruijff. Top tv gaat het worden.
Zegt genoeg over het programma en hoe het de laatste jaren is. Normaal over voetbal gaat het niet meer maar is het belangrijker dat de gasten grappig of apart zijn of ze verstand van voetbal hebben of een goede kijk erop hebben is een bijzaak geworden.
Ik vermaak me heel goed met het programma, ook zonder Van der Gijp. De enige reden dat ik niet kijk is als ze weer Barbara Barend uitgenodigd hebben. Ze kraamt onzin uit en ze past daar gewoon niet aan tafel. René zie ik überhaupt niet meer komen eigenlijk. Die drempel om terug te komen wordt ook steeds hoger denk ik.
Als je puur inhoudelijk wat over voetbal wil horen moet je over het algemeen bij studio voetbal zijn. Ik vind het prima als er eens zo iemand zit, deze man bekijkt alles eens objectief. Als je hiervoor een Boskamp of een Molenaar uitnodigt krijg je altijd een bevooroordeeld antwoord. Die van Rossum bekijkt het van een afstandje, vond het wel interessant opzich. Straks de aflevering van vandaag eens terug kijken, Johan aan de lijn hoorde ik? Had ik wel een beetje verwacht, Derksen biedt Cruijff een platform om zich te verdedigen tegen Ten Have. Homies doen dat voor elkaar, jwz.
Haha, heeft iemand nog dat filmpje van Boskamp bij dat Belgische programma? Was ook bij DWDD bij die tussenfilmpjes. Die Belgen interviewen steeds iemand op straat en vervolgens gaat een tweede interviewer heel irritant de geïnterviewde napraten. Dat gaat bij veel mensen goed, maar Boskamp grijpt die gast meteen bij z'n flikker Ongetwijfeld in scène gezet, maar ik ging stuk!