1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat een gozer. 8)

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    De eerste aflevering vandaag. Begint goed, Toine van Peperstraten wordt even belachelijk gemaakt:+

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    'Even belachelijk gemaakt' is nog erg zacht uitgedrukt8)

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wel makkelijk scoren zo.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit inderdaad. Verschil tussen mensen die hun beroep/programma wel serieus nemen en mensen die dat niet doen. Stoor me al tijden aan dat NOS gebash, nergens voor nodig.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen hypocriet dat hij gaat huilen terwijl hij zelf voor het geld kiest bij Fox Sports. Hij had gewoon kunnen blijven.

Wel een goede presentator trouwens.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, hier kon je op wachten. Moet er ook steeds weer om lachen. Hoe zet je jezelf voor lul zeg :p

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij heeft fucking 20 jaar met die mensen samen gewerkt 8) Dan komt er echt wel iets van emotie opspelen op het moment dat je stopt. Zie ook alle presentatoren/presentatrices van het acht uur journaal.

En als je 20 jaar voor de publieke omroep hebt gewerkt laat je wel zien dat je het niet alleen voor het geld doet, maar ook een stukje inhoud en kwaliteit wil leveren.

Gewoon een mooie kans voor Van Peperstraten. Gun hem het beste bij de commerciële

Is overigens wel lachwekkend hoor :) Dat lijkt me helder

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is het lachwekkend? Ik kijk met plaatsvervangende schaamte naar dat stelletje mislukkelingen als ze iemand uitlachen omdat hij emotie toont.

Het lijkt wel of het feit dat hij er zelf voor kiest om ergens anders te gaan werken betekent dat een afscheid niet emotioneel mag zijn.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is juist de reden dat ik al vele jaren geen Voetbal International meer kijk.
    Is al jaren geen voetbal programma meer. Maar RTL boulevard met een voetbal sausje.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mwa ik vind het wel een komisch moment hoor :lol: emotie kan ik best begrijpen, maar dit is gewoon lachwekkend :9 neemt niet weg dat VI wel voornamelijk anderen kleineren en belachelijk maken is ja

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind het maar hypocriet gelul, lach vd Gijp niet een half jaar 'overspannen' thuis omdat die in de knoop zat met zich zelf, dan op een lage manier zo iemand te kakken zetten.

Weer weinig inhoudelijke informatie gisteren, baal er erg van dat er geen goede kritische voetbalprogramma is op de NL zenders. Gek genoeg heeft Kraay Jr. vaak nog de beste voetbal visie alleen gedraagt die zich zo idioot dat niemand zijn boodschap ook maar serieus aan kan nemen. Hetzelfde met Kieft, die zegt een paar keer na een lang verhaal iets nuttigs maar lijkt zich verder alleen te storten op de gratis pils daar.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kieft wordt steeds onderbroken als ie wat wil zeggen. Geldt eigenlijk voor iedereen die iets serieus wil melden.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    De Gijp heeft ze ook niet allemaal op een rijtje 8) Begin me steeds meer te ergeren aan die lompe kortzichtige opmerkingen van hem. Die kerel heeft echt het IQ van een dwerghamster.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gaat het over die homo uitspraken?
    Wat een aanstellerij van al die BN'ers weer zeg.. Dat was gewoon een typische Gijp uitspraak, stelde niks voor.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Homo's mogen in Nederland in hun handen wrijven qua tolerantie. Het is inderdaad nog niet zoals het zou moeten zijn, maar als ik homo zou zijn zou ik het liefst in Amsterdam wonen als ik kon kiezen tussen alle wereldsteden.

Het zijn trouwens ook altijd dezelfde die zitten te miepen :lol:

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind het maar een rare uitspraak van iemand de de televizerring heeft gewonnen. Het laat maar zien hoe bekrompen tegenwoordig mensen nog steeds kunnen zijn over dit onderwerp.

De kleedkamersfeer is nog altijd vrij hard en ik kan mij goed voorstellen dat er (top)sporters zijn die niet uit de kast durven te komen, bang van de reacties van teamgenoten of bij topsport reacties van de toeschouwers.

19. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hypycriet? Zoek de betekenis nog even in het woordenboek op als je wilt.
    Als je 20 jaar lang bij een bedrijf werkt en je dan vertrekt, om welke reden dan ook, dan is dat emotioneel. Zij hebben ook gewoon collega's die ze elke dag spreken etc.
    Bovendien zou 90% die in zijn schoenen had gestaan, ook gewoon voor Fox hebben gekozen. Wees eerlijk, als je nagenoeg dezelfde baan houdt, maar dan met live wedstrijden, en je krijgt veel meer salaris, dan ben je toch gek als je dat afwijst? Zoiets wordt je ook maar één keer gevraagd, want als hij nee zegt belt Fox de volgende wel.
    Ik vind het gewoon een logische reactie van Toine, beetje pech dat hij dan net 3 woordjes uitspreekt alsof zijn ballen in z'n keel zitten, maar ja dat is nou eenmaal zo.

Gijp over homo's.
    Tja hier ben ik het een beetje met beide kanten eens. Statistisch gezien heeft hij gewoon gelijk; er zijn heel weinig homo's in het voetbal. Maar om die handvol die er wel is nou zo in de koude kleren te zetten... Tuurlijk mag je op tv zeggen wat je wilt, maar je mag ook wel een beetje om het maatschappelijk belang denken.

Ik kijk trouwens eigenlijk nooit VI, maar zie wel eens van die samenvattingen op Dumpert enzo voorbijkomen. Dat heeft inderdaad weinig met voetbal meer te maken

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk juist dat als er meer acceptatie is mensen minder geneigd voelen om te stoppen met de sport die ze leuk vinden. Op deze manier hou je het percentage onnodig laag natuurlijk.

Laatst bewerkt: 7 aug 2013

Deel Deze Pagina