1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Verbeek doet ook nog even mee. Zal wel weer gejankt gaat worden. :lol:

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Echt ophef over niks inderdaad, al die mensen die zo op hun teen getrapt zijn. Misschien iets te kort door de bocht, maar er zit wel een kern van waarheid in (een grote kern). Ik denk niet dat er veel homo's zich thuisvoelen in een voetbalkleedkamer en dat er dus ook weinig voetballende homo's zijn.

Neemt niet weg dat je kunt proberen de acceptatie te promoten, alleen wordt er vind ik wel wat veel aandacht aan besteed. Waarom nou perse het voetbalwereldje?

Ik vind VI trouwens een geniaal programma, snel, veel humor en recht voor z'n raap. Beetje tegendraads ook, zeggen wat ze willen. Ik zie het een beetje als Top Gear, daar gaat het vaak ook niet heel serieus over de auto's, maar er zit wel veel humor in. Studio Voetbal is soms ook gewoon tenenkrommend, met die gasten die ze daar hebben, als kijk ik dat ook wel vaak.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Had die scheidsrechter niet verteld dat die homo's in de voetbalwereld kende die getrouwd waren met een vrouw. Puur om de schijn voor de rest op te houden?

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten Gijp dankbaar zijn, alle vergeten C-artiesten konden zo een tweetje de wereld insturen en hun moment of fame pakken.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar de commotie is er dus dat van der Gijp niet begreep waarom de KNVB met een boot bij de Gay Pride was?

6. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja hij vond het overdreven omdat er volgens hem niet zoveel homo's in de voetballerij zijn, daar komt het op neer.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar hij kijkt zeker alleen naar betaald voetbal?
    KNVB is al het voetbal in Nederland. Dus dan is het een prima message die je dan uitstraalt als KNVB. In mijn team van een paar jaar geleden zat ook gewoon een homo.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, serieus?! Damn.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Opgelet bij het douchen? :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha leuke originele grap.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha Derksen in 't roze :p

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Haha:D

Opzich wel goed dat ze nu even een discussie erover hebben, maar al die ophef van (een deel van) de homo-wereld vind ik wel wat overdreven hoor. Alsof het en kwetsende opmerking van Van der Gijp was, kom op zeg8)

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel goed, de hele homo scene ook weer tevreden dat er openbaar aandacht aan wordt besteedt, en het gif is weer uit de lucht gehaald voor Gijp. Belachelijk dat hem werd verweten schuldig te zijn aan die zelfmoord, maarja.

Heb sinds tijden weer eens een hele aflevering gekeken, meestal kijk ik tot het eerste reclameblok, vond het hilarisch, en erg leuke aflevering. Ik vond dat homo panel op de achtergrond eigenlijk wel een uitvinding, van mij mogen er wel vaker op de achtergrond wat mensen zijn, 2 of 3, die af en toe commentaar geven, de barman vd week voegt immers echt totaal niets toe, dit vond ik nog wel geslaagd, al moet je geluk hebben dat ze net zoals vandaag lekker met elkaar konden opschieten.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Niks gif eruit, Boskamp gaat nu vol gas! Wat hou ik toch van dit soort relletjes. *)

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Die kantinehelden worden ook steeds brutaler. :+

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dommer. Dat dat mogelijk was...

17. dakar

dakar Juve Forever