http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/johan_derksen_gijp_is_megaloma.html Is wel het lezen waard, ook wat Johan in zijn column schrijft. Vind de sfeer in VI Oranje dit seizoen ook al compleet anders dan de vorige edities, kijk nu eigenlijk liever naar Ned 1 omdat de sfeer toch wat positiever is en ze meer over Oranje behandelen.
Jammer, ben benieuwd of er vanavond ook nog op gereageerd wordt. Dat men bij VI anders, negatief zoals sommige zeggen, over het WK praat stoort mij persoonijk niet echt.
VI ben ik al een jaar of 2-3 klaar mee. De mannen aan tafel zijn naar mijn mening allemaal een beetje naast hun schoenen gaan lopen en het ontbreekt ze aan creativiteit. De magie van zo'n doorgesnoven Hansie Hansie, zeurende Gijp en zelfingenomen Derksen is gewoon uitgewerkt. Vanavond ga ik wel ff kijken, hopende dat er mooi bommetje onder de tafel ligt.
De klok is het gezet, het bommetje tikt. Ze hebben het nog tot vlak voor de reclame weten te rekken, cliffhanger of ze er zo nog zitten (met of zonder blauw oog).
Ach er zullen echt wel irritaties zijn maar dat ze het beide ineens zu publiek naar buiten brengen zal vast met het boek te maken hebben. Normaal spreek je zoiets toch binnenkamers uit en pas publiek als iemand het programma heeft verlaten