1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo, kan je die instelling niet hebben en toch af en toe eens een inzinking hebben? Ik denk niet dat het een act is, dat het soms wat teveel kan worden, heeft niets te maken tot los staan in het leven of een levensfilosofie aanhangen, je kan nog zo los staan in het leven maar alsnog kan je een kutgevoel krijgen als bijv. je ouders overlijden of je relatie wordt afgebroken.

Maarja, hopelijk is hij er vanavond inderdaad weer bij, aangezien Studio voetbal weer niet om aan te zien was.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Een paar maanden geleden waren ze in tv-programma bij van der Gijp te gast. Daar zei hij o.a. dat hij een periode gehad heeft dat hij niet over straat durfde. Ook kan hij niet samen met iemand onder 1 dak leven. Als er ook maar een kopje scheef staat, moet hij het rechtzetten omdat ie anders gek wordt. Zo los als hij dus wil doen overkomen dat ie is, is ie dus niet. Het is dus wel een act.

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb die uitzending van Profiel ook gezien, maar het navolgen van een levensmotto houdt niet in dat je dan plots tegen alles kan en dat je geen tegenslagen meer hoeft te krijgen. Er zijn genoeg mensen die zat theoretisch kunnen relativeren en toch eenzelfde situatie hebben meegemaakt van een burnout, depressiviteit etc. Gijp is in de Media altijd overgekomen zoals hij overkomt, luchtig en niet te serieus, maar dat betekent niet dat hij enkel een act speelt omdat hij soms ook af en toe verdrietig en depressief is en wel serieus kan nadenken over relaties, politiek, het leven etc. Die kanten zien we gewoon niet aangezien het een voetbalprogramma is en hij een voetbalanalist, maar dat betekent niet dat hij speelt zoals hij is bij VI, het betekent enkel dat je niet al zijn kanten op TV kan zien, en dat zijn positieve kanten worden belicht in de medie waardoor jullie denken dat hij een act speelt aangezien jullie niet voor kunnen stellen dat hij geen negatieve dingen meer kan meemaken al heeft hij een los levensmotto.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Depressiviteit kan ieder mens overkomen, dat klopt. Maar je druk maken omdat Ruud Gullit zijn eigen kleren niet goed heeft opgevouwen of een leeg koffiekopje dat direct weggezet moet worden omdat je anders onrustig in je hoofd wordt, heeft niks met een depressie te maken. Hij heeft altijd van die uitspraken van 'waar maken ze zich druk om' als het bij een bestuur van een club niet draait ofzo. Dan doet hij dus net alsof het niks is, terwijl hij zichzelf dus al druk maakt om de dingen die ik net aanhaalde. Klopt niet, daarom vind ik het deels wel een act.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet zijn kinderen ook amper, heeft compleet zijn vaderlijke verantwoordelijkheid afgestoten omdat hij 'toch geen goede vader zou kunnen zijn'. Ik snap niet hoe je dan met jezelf kan leven, Gijp zegt dan 'prima toch, lekker rustig'. Je maakt mij niet wijs dat dat geen act is.

6. Seh

Seh Guest

Denk dat zijn broer er meer kijk op heeft dan jij hoor. :+

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En daar is ie dan :) Gijpie

En De Kromme ernaast _O_

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gijpie en De kromme _O_

10. Seh

Seh Guest

''Gaan we het nog over Ajax hebben dit jaar?''
    Willem: Mompel mompel.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij krijgen we 3 reclameblokken ipv 2. Ze zijn wel verdacht vroeg.

12. Seh

Seh Guest

Ja dus. :emo:

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zwaar tegenvallen. Waarschijnlijk omdat het winterstop is.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Is altijd 3 toch? Omdat er tussen Operation Repo en VI geen reclame zit?

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er valt niet veel te lullen, want zondag gaat het pas los inderdaad.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Prima comeback van Rene :) Kijk uit naar vrijdag, Boskamp er weer bij _O_

17. Seh

Seh Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2012
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Rene is weer heerlijk op dreef. _O_

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kut, wat heb ik gemist?

Ik heb wel een vraag opgestuurd voor René, over Manolev, met m'n broer :lol:.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Er zitten in het publiek 3 meisjes waarvan de rechter echt fine is. Einde bericht.

Deel Deze Pagina