1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede Hands Xbox, "Mijn Thuis Xbox"

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gangsterdwerg, 23 dec 2015.

  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik geen regels overtreed door dit topic hier aan te maken.

    Ik heb vandaag een xbox one van iemand via marktplaats gekocht. Zijn account is afgemeld en beveiligd met een passcode. Hij heeft de xbox wel aangemerkt als "Thuis Xbox" waardoor ik zijn gedownloade games ook via mijn account kan spelen. Ik kan zelfs nog gebruik maken van zijn lopende xbox live gold abonnement en dus online gamen met mijn eigen gamertag.

    Ik heb echter niet het wachtwoord van zijn account, en hij heeft me verteld dat zijn broertje nu op een andere xbox one gebruik maakt van die account.

    Mijn vragen:
    1. Als dat broertje nu gaat gamen, kan ik dan ook nog steeds spelen?
    2. Als dat broertje nu die andere xbox one aanmerkt als "Thuis Xbox", kan ik dan alle games die gedownload zijn niet meer spelen?
    3. Kan ik die account van de vorige eigenaar van de xbox verwijderen en toch toegang houden tot de gedownloade games?
    4. Er staan een aantal gedownloade games op; minecraft, forza5, fifa16 en assassins creed. Ik kan alle games gewoon draaien behalve assassins creed. Dan geeft hij aan dat die game niet van mijn account is. Iemand enig idee waarom die game het niet doet en de rest wel?

    Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt voor de moeite.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja,ja en nee. AC heeft hij dan via een ander account gedownload en dat account is dan niet ingesteld als hoofdaccount.
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Veel plezier met je one :thumbs:
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wat Maddmonkey zegt. Bij vraag 4 kan het ook zijn dat hij een hardcopy had van het spel, dan moet je nog steeds de disc hebben om het spel te spelen.
     

Deel Deze Pagina