1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Twijfel over Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tsjikloffer, 16 mei 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox komen (vind ik) de coolste spellen op uit.

Halo, Doa3, Brute force, Crimson skies, Midtown Madness 3 (met internet support), Mech assault, ga nog maar even door, en sommige spellen komen op allabei uit, mortal kombat 5 Soul Caliber etc, de Xbox versie zal daarvan het mooist zijn net zoals bij Max payne en Spiderman en Tony Hawk 3. xbox versie van die is het mooist.

Dus tja...voor mij is het makkelijk.

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is het ook makkelijk, aangezien ik ze beide heb.

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou alleen voor Zelda de GC al kopen...alsie later heel goedkoop wordt doe ik dat ook wel :) :p

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, ja dat weten we nou wel :9 (pas 3 keer gezecht ofzo in deze thread?) :9

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    gezegd Mirik...gezegd!!

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft wat voordelen, vooral de harde schijf en de ethernet kaart. Nu is het nog een beetje vaag wat deze voordelen voor de speler betekend. De komende E3 moet hier wat duidelijkheid in schaffen.

Lees bijvoorbeeld project ego previews. Ik dacht zelf eerst dat het een hype was, omdat het Molyneux' speeltje is, maar het is niet voor niets dat het voor de xbox uitkomt. Zonder harde schijf is dit spel niet te realiseren. De wereld en je karakter veranderen continue en dat moet ergens worden opgeslagen.

Dat soort spellen zijn sterk in opkomst. Het zou me ook niets verbazen als er in plaats van de harde schijf de netwerkkaart gebruikt wordt om online in een dynamische wereld te spelen. Massive multi-player gaming staat nog maar in de kinderschoenen en de xbox is in staat om met deze ontwikkelingen mee te gaan.

En het is mijn ervaring dat oudere spelers steeds minder interesse hebben in lineaire adventures en missie gebaseerde spellen. Dat merk ik tenminste in mijn omgeving. Veteraan gamers die echt niet zitten te wachten op varianten van mario, zelda, quake, civilization of red alert.

Dat de gamecube gekoppeld kan worden met de gba is geinig, maar ik verwacht er weinig van. playstation en dreamcast hebben er in ieder geval weinig spannends mee kunnen doen.

Maar zoals ik zei, op E3 wordt het hopelijk duidelijker, want met de huidige spellen kan ik echt niet zeggen dat de xbox beter/slechter is. Graphisch ok, maar vernieuwend...Nog niet.

7. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Was altijd al Nintendo fan, maar na de n64 heb ik er genoeg van. Volgens mij gaat de Gamecube dezelfde weg op als de N64. De n64 draaide op cartrigdes en de PSone op de Cd's. Cd's zijn een goedkoper medium dan cartridges. Resultaat, na enkele jaren geen N64 meer. De Gamecube heeft kleine DVD's (iets groter dan minidisc), nadeel : de spellen kunnen niet zo groot zijn als die van Xbox. Het aanbod spellen lijkt mij ook niet zo aantrekkelijk, er is nog geen enkel goed racespel te verkrijgen (met deze bedoel ik niet MarioKart, iets zoals Project Gotham Racing, Rallisport CH, CollinMcrae of zelfs Grand Turismo III op PSII).
    Ik koos voor de Xbox vanwege zijn specificaties (die hard-disk spaart heel wat memory packs uit !!) en vanwege het grote aanbod spellen.

Bij Nintendo trekt alleen Metroid, Mario Kart, Wrestlemania X8, Resident evil me aan.

Bij Xbox : Test drive overdrive, gta, PGR, Rallisport Ch, Halo , DOA ...

+ Microsoft = rijkste firma ter wereld
    ;)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Als he nou eerlijk naar de prijs kijkt is Xbox het goedkoopst!

(in amerika)

Xbox, ps2 en GC zijn allemaal 199 dollar.

Voor de GC en PS2 MOET je een memory card van 50$ halen... + dat je er welligt TWEE nodig heb omdat je anders niet genoeg ruimte op eentje hebt.

9. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0

LOL

Laatst bewerkt: 17 mei 2002
  10. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja kijk, je moet het eigenlijk helemaal zelf weten. Ik als xbox-eigenaar vind dat er op dit moment niet echt goeie spellen uit zijn, dat dus naar mijns inziens he jullie kunnen daar anders over nadenken. Maar het feit blijft: Heb je er vertrouwen in? Als je al bij voorbaat twijfelt over Xbox en dat je misschien denkt dat er misschien geen goeie spellen uitkomen en je hebt goeie ervaringen bij een GC, moet je gewoon daarvoor gaan. Let niet op pipo's die zeggen "Kinderdoos" dat is het niet, over 2 maanden koop ik hem namelijk ook, ik ben 23 en woon samen ga over 2 jaar trouwen enz. Dus shut up.

Ik heb echter wel vertrouwen MS, er is teveel gehyped, te veel gezegd, te veel gedaan en OH MY GOD teveel geld erin gestopt om het nu "OP DIT MOMENT" (dus in dit stadium) de Xbox te laten zakken (vanuit de perspectief van MS heb ik het over). Ik voel dat dit apparaat gewoon echt de bom gaat worden en hij is het ook. Halo, op dit moment een toppertje in zijn klasse, breekt behoorlijk wat records. Je zou het al voor dat spel kunnen doen, maar nogmaals "Je moet het zelf weten".

Speel je safe? Dus ga je voor NGC en verzekerd van goeie gameplay en goeie kwaliteit en behoorlijk wat goeie games (niet op dit moment, vind ik, maar die komen echt weel don't worry)?

Of ga je het risico aan? Om een nieuw apparaat te kopen, die nieuw is in the bussiness, die pas start, maar die fucking veel geld heeft om dat apparaat naar de top te tillen. Ja ik lul veel over hun centen, maar kom op geld open in deze wereld echt vele deuren. Loyaliteit is niks vergeleken een bak vol duiten. Ik noem het een risico, omdat ik denk dat jij dat vindt. Je bent niet gewend met het apparaat, je kent het niet. Maar ik zou gewoon gaan voor de Xbox, probeer nou maar 's iets nieuws. Altijd dezelfde cracker eten, elke fucking dag, op hetzelfde tijdstip, gaat echt wel vervelen. Al is die cracker zo lekker. Dus..........het is aan jou om een beslissing te maken.

Hopende zo spoedig mogelijk wat van u te horen, inmiddels, verblijf ik,

Sabri

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox en NGC kampen met zelfde probleem ; De echt goede titels komen in de herfst/eind dit jaar

12. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt ook. Maar kijk, ik ben iig wel verzekerd dat de NGC en XBOX goeie spellen zullen uitbrengen in herfst/winter (trouwens, dan begint de echte war pas, dit is het begin!). Maar vele mensen, kennen onze mooie DONKERgroene doos niet. Dus hebben ze al bij voorbaat bezwaar tegen dat ding. Trek geen vooroordelen en geloof andere niet. Je kan alleen dingen voor jezelf beslissen. Als je jezelf al bij voorbaat laat beinvloeden over een ***console, dan heb je gewoon later ook geen eigen mening. Smaken verschillen, daarbij als iedereen het met elkaar eens zou zijn en iedereen zou het zelfde systeem kiezen dan zou het consoleland een saai hoopje zijn. Die meningsverschillen, dat maakt veel goed! Moet niet te ver gaan natuurlijk, we moeten het wel leuk houden en gewoon weer vredig met elkaar om kunnen gaan.

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Mechassault (online)
    Unreal Championship (online)
    Brute Force
    Deathrow
    Midtown madness 3 (online)
    Crimson Skies: High Road to Revenge (online?)
    Projecg Ego
    Knights of the Old Republic
    Shenmue 2
    Panzer Dragoon
    Steel batallion
    Enclave
    Quantum Redshift
    Battlefield 1942
    Collin Macrae 3
    Kakuto Chojin
    Hunter: The Reckoning
    Splinter Cell
    Deus ex 2: The invisible war
    Metal Gear: Substance

Krijgen in het zelfde tijdsbestek als Gamecube eigenaren Mario en Metroid en zelda krijgen.

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=2932

14. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ken er met mijn bol niet bij.
    nog zitten ze te twijfelen.
    ]:-

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  16. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    me hele toetsebord weer ondergekwijld.
    moet je niet meer doen katje he he he he.
    nee maar ziet er vet uit.:D }:] :D
    8)

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb beiden consoles, en ben met beiden zeer tevreden :+ . Simpel advies, koop ze allebei }:] . Nee, persoonlijk zou 'k dan toch de Xbox kiezen, alhoewel de lage prijs, en de garantie van topgames van Nintendo toch ook erg verleidelijk zijn.
    De Xbox heeft een brede doelgroep, net als de Cube, dus mensen die "Kinderdoos" zeggen, weten niet wat ze zeggen. En he, wtf is mis met een beetje cartoony uiterlijk? Kijk naar Mario 64, beetje cartoony uiterlijk, maar toch een geweldige game! Gameplay is het belangrijkst, en dat ontbreekt bij beiden niet, alhoewel Nintendo het al eens bewezen heeft, en MS niet.
    Eigenlijk precies wat PONKX zegt, neem je het risico, of neem je het niet. Als je het wel neemt, koop de Xbox, en als je het niet neemt, koop je de Cube.

Maar advies nr.1 blijft nog steeds: Koop ze allebei :+

Deel Deze Pagina