1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

twijfel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XBOX_Enchede, 12 mei 2003.

1. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 14 games (waaronder Halo natuurlijk), en geen 1 daarvan schokt... dus daar zou ik niet bang voor zijn :).

2. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

heb jij dan breedbeeld (vraag aan romius)

3. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die staat beneden, speel ik ook vaak op. Is een 100 Hz breedbeeld en boven staat een gewone 4:3 tv die 60 Hz aankan.

4. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

ik heb met microsft contact opgenomen en voor een 100hz tv raden ze pal 50 aan, de gasten die beweren dat pal 60 beter is voor 100 hz breedbeeld tv's hebben het niet bij het recht eind.

MGV

een xbox freak in wording

5. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dit over zeg ? je hebt snel genoeg uitgeprobeerd wat beter is toch ? en volgens mij zie je geeneens verschil tussen die 2...(theoretisch wel, maar in de praktijk niet). Ik heb eigenlijk geen flauw idee op welke mode me xbox staat (ik heb ook een 100 Hz breedbeeld). Maar zoals ie nu staat staat ie perfect en heb ik nergens last van.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja sommige mensen zien halo op pal 60 nie schokken want die denken dat het er bij hoort dat die gast erbij loopt als een kreupele opa (dat effect krijgt het dan naar mijn idee). Maarja op pal 50 loopt het gewoon vloeiend hoor.

7. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

ook als er veel op het scherm verschijnt? veel grafische pracht bedoel ik? (xbox: Pentium 3 733mhz, 64 mb RAM, 8 GB HD en een 233mhz geforce (:cool: kaartje).

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles loopt gladjes bij mij

9. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig zijn, maar als ik Halo speel (50 herz, 60 doet beeld het raar bij alle spellen, ligt aan televisie) dan hapert hij best wel vaak, kan komen door mijn speelstijl ga elk massive gevecht aan, meestal ga ik dan ook dood ;), maar het gebeurt wel.

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij project gotham racing laat hij het zien als je beeld verkeerd is ingesteld... je kan hem dan namelijk niet loaden... dus zo kan je het uitproberen als je het echt niet weet :cool:

11. Je krijgt alleen last met 60 hz als je tv het niet aan kan. Als hij bijv. maar 50 hz aan kan en je zet hem op 60 hz gaat hij haperen.
    Maar als je een 100 hz tv hebt kan je hem of op 50 hz of op 60 hz. Hij gaat het beeld heus niet versnellen hoor dan zou het spel 2 keer zo snel gaan. Hij past zich gewoon aan aan het aantal hz wat hij via de kabel binnenkrijgt. Hoop dat je nou je antwoord hebt.

-|>341# /\/\341

12. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heeftie wel beelden van Halo op XBConnect gezien, die schokken idd weleens :9

13. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze gegevens zeggen niet veel omdat er geen besturingssysteem zoals Windows + alle opstart progjes zoals drivers etc opgestart hoeft te worden. De Xbox houdt dus veel meer snelheid, geheugen etc over voor de games. Je kunt een Xbox systeem dus niet vergelijken met een PC...

14. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit problemen gehad...

15. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

mooi voor u

16. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat HALO (of andere games) schokte... je kan dus gerust je XBOX met HALO halen!!!

17. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Het enigste spel wat bij mij schokte was The Thing voor de rest niks.

Maar ik heb mijn Xbox verkocht en ik ben er blij van.

18. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij schokt niks en ben der blij van!

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom heb je hem verkocht man?

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    de enige schokken die ik ooit meemaakt bij Halo, is als je in cooperative speelt met z'n 2-en, als de een doorloppt en de ander niet, en dan wordt je geteleport.....voor de rest niets....

Deel Deze Pagina