heb m gespeeld vanmiddag weer, en ik vind hem tegenvallen, ziet er goed uit en zo maar is soms vaag (met menu's en cotroller ed en opties) en tussenfilmpies kan je niet allemaal skippen dus als je met alle 3 speelt krijg je steeds weer het zelfde filmpje te zien. en de besturing vind ik gewoon slecht, met legolas is het nog wel te spelen, aragorn iets minder maar met gimli zwaar niet, vooral de pijlen afvuren niet. Bedenk dus wel goed of je hem wilt hebben...
vin besturin juist tegenvallen, beetje knoppen smashen om ze neer te hakken en moet je left trigger ingedrukt houden en met a een pijl of bijl gooien en als je trigger ingedrukt houd kan je jezelf niet verdedigen tegen pijlen enzo, en voordat ze een pijl kunnen gooien heb je alweer 10 pijlen in je maag (met legolas valt dat mee, maar vooral met gimli). Had dus zeker beter en minder frustrerend gemogen omdat je soms niet eens weet wat je moet doen.
kan je misschien uitleggen wat er zo zwaar klote aan de besturing is? ik zit er nl over te denken om m te kopen, maar als de besturing echt zo gaar is....
nee is niet gaar maar hij heeft wel gelijk het duurt lang om vanuit schietmode naar verdediging te gaan. Ook heb ik bij amonhen soms last dat de soundtrack stopt en dan weer doorgaat
met rood duw je ze weg, met geel (y) maak je een hak beweging en ook met wat andere knoppen steeds net iets anders, is dus al vaag. Het afschieten van pijlen gaat slecht, het speelt zo gewoon niet lekker vind ik, frustrerend soms gewoon. zou hem niet voor de volle mep kopen. als je meer wilt weten kan je me het vragen (via msn ofzo of deze thread gewoon)
en als meningen verschillen is et meestal niet echt een geweldig spel. naar mijn ervaringen dan. maar goed, mooi dat ik dit gelezen heb, hoef ik daar mn geld ook niet meer in te steken. een spel waarin je met een uurtje al op de helft zit vind ik et een beetje al te gortig worden om 70 euro voor neer te tellen.
hij is 60 euro bij de FRS trouwens bij veel andere winkels 70 maar in Delft was hij 60 bij de FRS want klasgenoot heeft hem daar vandaag gekocht
ik zie het ja, bij spellen waar de meningen nogal over verschillen is het vaak zo dat er een soort 'drempel' aanwezig is waar je overheen moet komen. Ik houd wel heeeel erg veel van Lord of the Rings dus ik denk dat ik m toch wel koop. ff iets anders, de spelduur is vrij kort toch?
ben er nog niet zo ver in, in het begin speelt die nog wel lekker, maar als je verder komt moet je je controls steeds beter beheerden en dus wordt niet alleen het spel maar ook de besturing zelf een stuk moeilijker. hij is volgens mij ook niet zo groot nee, lijkt groter omdat je vele stukken met alle 3 de characters wil spelen om extra's te unlocken, maar als je een echte lotr fan bent moet je hem halen en kan je jezelf er wel oor heen sturen
ga em morgen weer terug brengen bij Games R Fun in Amstelveen zo uitgespeeld ga denk ik metal gear solid 2 substance voor in de plaats nemen
hhm ik ben er nog steeds niet helemaal uit, MGS lijkt mij ook wel chill. Ik ben nl zooo bang dat ik m snel uitgespeeld heb en dat er dan nog een spel van 60/70 euro een beetje stof aan het vangen is op mn plank. Dat vind ik toch wel erg zonde. Ff wat reviews lezen nog.
Huur de game eerst zou ik zeggen, of probeer em gewoon ergens uit. Vraag in de winkel of je em mag testen. Misschien vind je em wel geweldig! Anders wacht je gewoon totdat ie budget is, of wacht je op goede deal op X-bazar