1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 27 okt 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Met heel veel dank aan Lenny-t voor het leveren van de informatie
    TWO WORLDS

    [​IMG]

    Algemene Informatie:
    Uitgever: Zuxxez
    Ontwikkelaar: Reality Pump
    Genre: RPG
    Release: 7 september 2007 (PC) || 10 september 2007 (XBOX360 LE) || september 2007 (XBOX360)
    Features: Custom Soundtracks, In-game Dolby Digital, Live Aware, Widescreen, Online Multiplayer
    Officiele Website: www.2-worlds.com

    Game Informatie:

    Two Worlds speelt zich af in een wereld waar Azriaal, de god van de oorlog lang geleden in een veldslag verslagen is. Deze godheid was de leider van de Orcs die zich door het verlies van hun generaal terug moesten trekken naar het zuidelijke woestijnlandschap. Duizenden jaren later is de graftombe van Azriaal nog steeds niet gevonden, verstopt door andere goden die het geheim niet durven te vertellen aan de sterfelijke wezens. Maar er is slechts een fragiele vrede tussen de rassen op de Two Worlds, die verbroken lijkt te worden door de vondst van een mysterieuze graftombe door de dwergen.

    De andere rassen zien dit als een teken dat het graf van Azriaal gevonden is en een stille organisatie van de Orcs vindt plaats. Maar dit leidt alleen maar af van wat er werkelijk aan de hand is, een oud kwaad dat één van de Two Worlds fataal zal worden. Jouw taak is het om deze wereld te onderzoek en door je acties het lot de volkeren in te beïnvloeden. Deze role-playing titel zal de speler ongelimiteerde karakterontwikkeling bieden en spectaculaire gevechten met tactische uitdagingen en zelf te ontwikkelen magische spreuken. Ook zal er een multiplayermodus in de titel te vinden zijn waar acht spelers het online kunnen uitvechten.

    Review: http://archief.xboxworld.nl/article/732/review-two-worlds

    Nieuws:

    www.xboxworld.nl
    www.xbox.nl

    Verschillen met Oblivion:

    - Online Multiplayer met maximaal 8 spelers, en 360 spelers kunnen tegen PC spelers spelen.
    - Good/Evil systeem à la Fable.
    - Intensere en snellere gevechten dan in Oblivion.
    - 400 verschillende spreuken
    - 200 verschillende eindes mogelijk (volgens de makers:9)

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    www.xboxworld.nl
    www.2-worlds.com

    P.s. Release informatie is allemaal correct nu. Ik heb kleine dingetjes veranderd, voor de rest is het nog gewoon een Lenny-t topic. Nogmaals bedankt Lenny-t!
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Weet iemand wat voor armot die gast aanheeft op de eerste screenshot. En welk dorp is dat op die 2e sreenshot. Ik heb nog geen enkel dorp gezien waar iemand kon worden opgehangen8)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dit zijn toch geen ingame screenshots?
     
  4. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou deze game eerst ook kopen, maar een maat van mij zij dat de gameplay erg kort was, en dat het snel ging vervelen. is dat ook zo of niet ?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Nee, in het begin verveelt de game misschien, maar daarna word hij wel beter. Een sterk punt van deze game vind ik dat je tegenstanders niet meelevelen zoals in Oblivion. Nu kun je dus echt daadwerkelijk sterker worden dan in Oblivion, maar daar had je de moeilijkheidsgraadbalk tegenover. Het mooie aan Two Worlds is dat je ook je inventaris kunt stapelen zodat er ruimte ontstaat en je niks hoeft weg te gooien. Paard rijden moet je niet doen, alleen ff op zitten, naar voren drukken en een achievement scoren. Het paard is net een gemiddelde Duitser uit een Medal of Honor game. ;)8) Ik hoop dat het zo duidelijk is, ik ga namelijk vanavond misschien weer beginnen.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die game is nog steeds in de aanbieding bij dimensionplus (de special edition wil ik dan kopen!) Zit daar ook zwaardje bij? En hoelang doe je ongeveer over de game...en is die nog beetje tedoen? Want sommige spellen zijn zo chaotisch in begin dat haak ik al af
     
  7. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    my lijkt t wel een gave game dan ja :p maar eerst ff assassins creed en nfs:ps :p
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb main story af, en ik denk 90% van alle losse quests in het spel. En ik heb de game 28 uur gespeeld.

    Na alle slechte dingen die ik over dit spel hoorde, vond ik het zelf toch een goede game.

    Trouwens paardrijden heb ik dus wel heeeel veel gedaan. Teleport heb ik daarentegen nauwelijks gebruikt. Voordeel van paardrijden is dat je veel dingen ontdekt en je extra veen inventaris kunt meenemen.
    Zelf kon ik 300 aan spelen meenemen, en mijn paard ook nog eens 500.:thumbs:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Voordeel van teleporten is dat je veel sneller op je plaats bent, en al helemaal als je de teleport quest aan het begin van het spel hebt gedaan. Voordeel ten opzichte van paardrijden is ook dat er zoveel teleports in Antaloor staan dat je nooit ver hoeft te lopen om weer in ondekt gebied te komen of gebieden die je nog niet ondekt hebt. Paard zuigt, heb ik maar in de steek gelaten bij Brumhill. Lekker stukje vlees voor Orcs. ;):9
     
  10. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welk lvl ik ong moet zijn om die reist te kunne kille? ben nu 50 maar hij heeft me nog steeds met 1 klap dood.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ik denk dat je je skills een beetje verkeerd ingedeeld hebt. Ik heb ook al verhalen gelezen van XBW members, in deeltje 1 van deze topic, die bij level 50 niet zoveel moeite hebben gehad om hem te kunnen verslaan. Misschien even handig om je skills even te posten, dan kan ik, of iemand anders, er beter naar kijken wat nu wellicht het probleem kan zijn. ;):9
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Idd, ik deed het op level 32, met 9 vingers in m'n neus:cool:
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    9 vingers wow! was het wel je neusgat waar je inzat :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Even een vraagje:

    Zoals jullie weten heb ik, zonder erbij na te denken, per ongeluk een cheat gebruikt. Nu stond er op gamewinners dat als ik die cheat zou gebruiken dat ik geen achievements meer kon unlocken voor dit spel. Nu heb ik al een berichtje gestuurd in het Engels naar de uitgever, maar ik hoop dat jullie me sneller kunnen helpen dan hun en de klantenservice van Microsoft.

    Het is namelijk zo dat ik die gecheate savegame weer helemaal weg heb gehaald en helemaal overnieuw ben begonnen, maar ik heb nog geen achievements gehad op mijn nieuwe savegame. Het had wel gemoeten, aangezien ik The Relic en level 20 allebei al gehaald heb. Kunnen jullie me misschien helpen met een oplossing en uitleg daarvan?

    Ik wil heel graag die achievements halen, ook al moet ik er nog honderden uren voor in het spel steken. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen?! ;):eek::'-(
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie die deze game spelen moeten toch echt die hard fans zijn van dit soort !? ik had de game gehaalt voor 65 euro 1x in me 360 gedaan en 5min later weer op marktplaats gezet :eek:
     
  16. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat jij niet even doorzet. De eerste 5 min lijkt de game idd lachwekkend slecht, de filmpjes, de voice-overs, framedrops en je character is nog enorm slap. Speel je wat verder dan merk je dat er achter die negatieve punten een heel degelijk en verslavend RPG deel zit.
    Maar goed, als je spellen zowiezo na 5 min al beoordeelt zijn RPG's waarschijnlijk toch niks voor je ;).
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de collectors edition bestelt bij dimension plus en krijg hem morgen dus! Maar eh? Wanneer word het dan interesant? En tips anyone?
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Morridin: Ik Vind Rpg's juist goeie games man maar is net wat je zegt ik heb de game mischien te kort gespeelt ik vond bijvoorbeeld oblivion een Topper en speel hem nog dagelijks ! Maar goed mischien moet ik de game nog maar eens lenen van een vriend of zo en dan rustig paar uur spelen !
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zou ik wel doen.

    Toen ik Two Worlds speelde had ik eerste uur zoiets van shit man, morgen ff trug brengen die game.

    Maar na tijdje begreep ik spel meer, en lette ik minder op uiterlijk maar meer op gameplay. Uiteindelijk vind ik het een goede game die ik op veel dingen niet minder van dan Oblivion en op sommige punten zelfs beter!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Kan iemand please nog ff mijn laatste vraag op de vorige pagina beantwoorden???
     

Deel Deze Pagina