1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689


    [​IMG]


    [​IMG]
    /\
    Platforms

    Xbox 360, PC

    Uitgever
    SouthPeak Interactive
    Zuxxez Entertainment AG

    Developer
    Reality Pump

    Genre
    Actie Role-playing

    Release datum
    12 november 2010 (EU)
    11 januari 2011 (US/UK/AU)

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Meer:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]



    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    www.twoworlds2.com
    Officiele EU forums

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Er zijn genoeg J-RPG's op de 360, maar veel te weinig RPG's als deze. Ik hoop dat ze er wat goeds van weten te maken! :thumbs:

    ^top

    [gb]Frequently Asked Questions:[/gb]

    Wat is de speelduur?
    De meningen verschillen daarover, maar aangenomen wordt dat alleen het doen van de hoofdverhaallijn ongeveer 20 uur duurt. Met alle sidequests en verkennen kan dat makkelijk oplopen tot over de 100 uur!

    Ik ben niet tevreden met mijn skills. Kan ik de punten opnieuw indelen?
    Ja, dat kan. Tegen betaling (500 auras) kun je bij bepaalde NPC's al je skillpunten terug krijgen. Oa bij de mages guild op Erimos (Bayan)

    Waar is mijn paard? Kan ik hem terug halen/fluiten?
    Je paard blijft achter waar je bent afgestapt. Je kunt hem niet, zoals in Oblivion, terug fluiten!

    Wat betekent <naam symbooltje>
    Zie hier: een image met alle symbolen uitgelegd!

    Ik zie een deel van de menus/interface niet
    Ga naar Start > Settings > Graphics > Use safe interface op YES zetten!

    Kan ik niet een zwaard/knuppel en pijl & boog tegelijk dragen? Dat ik makkelijk kan switchen tussen meerdere armors en weapons?
    Ja, je kunt drie ammor sets toewijzen en on the fly switchen met (up) (left) en (right).

    Kan ik niet op mijn target locken?
    Je kunt niet locken op een enemy/target. De game kiest zelf een target uit afhankelijk van hoe je staat/kijkt.

    Kan ik dodgen/rollen?
    Nee, niet echt. Wat je wel kunt doen is tijdens een gevecht op (A) drukken. Je character zal een sprongetje achterwaarts maken, terwijl hij ook nog met de wapens slaat!

    Wat zijn die auras?
    Dat is de benaming voor geld/goud in het spel!

    ^top

    [gb]Guides en Tips[/gb]

    Betekenis van alle symbolen (wapens/items) >>>
    [​IMG]

    Spellcrafting Guide >>>
    Guide @ TwoWorldsVault

    Gameguide / walkthrough >>>

    Guide @ Gamepressure! Don't wanna miss out on this one!

    Tip met betrekking tot gems/enchanten van je items >>>
    Let goed op bij items. Als er een klein gekleurd driehoekje ofzo rechtsonderin staat, dan per definitie disassemble toepassen. Dat is de makkelijkste manier om aan gems te komen om je gear te enchanten. rest van de items uit elkaar halen en deel verkopen en dan zit je goed. Gems kom je ook tegen in de beter beveiligde chests in de game!

    ^top

    [gb]Map(s)[/gb]

    World Map met alle locaties/dungeons/altars/etc:
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Credits[/gb]
    DuLLe: basis OP, info, screens, trailers
    Gakkie: aanvullingen, faq, guides & tips


     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk een deel 2 :)
    Verdient deze game ook wel!

    Ik ben nog bezig met de secties FAQ en Guides & Tips!
    Aanvullingen en opmerkingen welkom, of gewoon in het topic posten of je PM't mij even!

    Game on!
     
  3. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Gakkie ;)

    Here we go again :D

    Ik las op een ander forum van een speler die TW II eindigde op level 43, maar hij vind het ook vreemd, want heeft nog loot in zijn inventory voor een level 56 held ! Zodoende ... sterkt dit mijn vermoeden dat hij onvoldoende op verkenning is gegaan OF .. er komt een vervolg (of DLC) aan in de toekomst zodat je wel minstens tot level 56 kan groeien ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu aangekomen in de desert en een soort van gebouw ingegaan met allemaal verkopers en iemand die voor 500 auras in mijn kop kijkt en al mijn slechte herinneringen weghaalt, nou way dus, haha.

    Hoe dan ook, ik heb zonet een mage robe gekocht. Maar tot nu toe heb ik nog maar weinig met de mage gedaan en dat moet nu veranderen. Dus welke tips zijn er? Ik heb de standaard firestaff die weinig damage doet, welke staff kan ik het beste halen? Ik heb alleen nog een muts en schoenen nodig en dan ben ik qua uiterlijk echt een mage.

    Ik moet ook wat skills gaan leren ervoor maar die skillbooks zijn tyfusduur zeg, pffff.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is de mages guild, waar je binnen bent geweest. Ik heb daar nog steeds een vraag over:
    Boven is een soort van alchemy kamer en daarin zit een lever die iets open doet... Maar WAAR? ik kan het niet vinden??

    @Kabuto, gewoon in die omgeving Varns gaan mollen, er lopen shamans tussen en die droppen leuke staffs. Ik doe niks met magic, maar heb al wel een stuk of twintig staffs gevonden en verkocht!
    Die man van 500 Auras, daar kun je respeccen!!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Daar kun je nog naar boven ook? Oooooh joh!! Ik dacht...ach das gewoon een algemene teleport, die ga ik niet gebruiken nu. Ik zit nu ook bij die hendel, en ik zie niks gebeuren...hmmmm...
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    mijn gamertag is zelfde als van jouw, gewoon mijn naam; allstyles \o/

    en die hendel zou ik ook graag willen weten ......:confused:

    en Bigkabuto,.. je komt wel meer personen tegen die je ziel kunnen schoonmaken,.. dan kun je je punten opnieuw indelen oftewel respeccen zoals Gakkie zegt ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met punten bedoel je abilities points? :)
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    yup volgens mij alleen de abilty points, niet de bovenste 4..
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga je adden allstyles :) En tips mbt die hendel zijn welkom :D
    En graag wil ik van Cliff nog wel weten welk verborgen luik bij het begin dorpje hij bedoelt ?

    Je kunt teleports altijd safe proberen: Als het een algemene tp is dan krijg je de map om een destination te kiezen, terwijl bij specifieke tp je gelijk wordt geteleporteerd!

    Ik vind overigens ook dat de laadtijden in de game lekker kort zijn. TP's zijn zo ook echt nuttig, ipv langzaam en irritant!

    EDIT:
    SP bijgewerkrt (FAQ/Guides):
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Welke guides? :) Want daar wil ik wel een kijkje nemen voor dingen als magic en crystals.
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik zit nu niet achter mijn xbox maar. Als je in het begin dorp uit de teleport stapt. Gelijk rechts naast de telepoort dan kan je via de stenen op het dak komen. Volg de planken en spring naar het middelste Gébouw om bij deur 1 te komen waar je normaal niet bij kan.

    Aan de zuid oost kant van het dorp waar 2 warhogs lopen heb je een bebost plekje naast een grote rots (aan de kant van baya) loop door die bosje heen om bij dat Luik te komen!
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zie de sectie in de SP! En als jezelf aanvullingen heb dan hoor ik dat graag :D
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Mbt de guides. Magic Stones kan je ook vinden in kisten, tot nu toe alleen in solid lock chest!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ik ben ze nog niet in kisten tegen gekomen!

    Grafisch vind ik de game in het algemeeen wel mooi. afgezien van de gamma. Zeker bij nacht is het in alsorna met alle begroeing en licht effecten erg mooi. Zo ook in gebouwen en dungeons. Alleen de vistas vallen wat tegen en de Savannah is te flers en kaal...
    Ook erg mooi hoe de lichteffecten van mijn twee zwaarden snachts op de begroeiing schijnt!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snif, kan het nog niet vinden. Mocht je ooit een piccie kunnen maken, graag :D
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Mijn klacht over de graphics vooral is dat het veel te overbelicht is. Stadjes, de savannah en ga zo maar door, het is veel te licht. Alsof ze er een lamp opschijnen. In de nacht is het inderdaad weer echt heel erg mooi en das te jammer dat de nacht zo raar kort duurt. Hopelijk fixen ze dit in een patch.
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    als ik straks achter de xbox zit ga ik even vanaf de teleport een route voor je uitstippelen :)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Yes, Master ! :)

    EDIT:
    Kom net mijn eerste solid lock tegen: 5 (!!) ringen. Die krijg ik met mijn 1 skillpoint niet open. Tijd te kort steeds, zelfs als ik het snel doe :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat lockpicking nu wel moeilijker begint te worden, ik heb nu een improved lock en die is best lastig.
     

Deel Deze Pagina