Was iets met niet kunnen slapen etc geloof ik Edit: dat is die quest die ik op level 11 heb gedaan geen aanrader op dat level haha.
Spoiler Uhmz, welke leider? waar? Spoiler Ik ben wat bezig met een quest assasination. Maar ik ben bang dat als ik die verder doe, dat ik dan ch1 beeindig... Ik wil quests van de mages/warriors/etc... neimand geeft meer quests, ook the boards niet En ik had nog 12 skillpoints over. Heb er maar 10 in elemental resistance gedaan. Altijd handig (voor later?)
aan de andere kant van die ronde room waar jouw kamer en die van Ghortarius zijn Hij en de boogschutter hebben nog wat quests als je die nog niet hebt gehad Je hebt nog lang niet alle bulletin boards gedaan op het 2e eiland, want je hebt de achievement van de 10 nog niet.. En ik wel en ik zit ook nog op het 2e eiland
Huh? Ik heb al die quests gedaan en die leader (bij de teleport), die reageert niet als ik hem aanspreek ? Waar zijn nog meer bulletin boards dan? Ik heb die buiten hatmandor en in de mages guild. Nog geen andere tegen gekomen ... Ik vind overigens het zuiden van de savannah wel erg leeg. Ook de loot valt me tegen. Altijd weer dezelfde waardeloze rotzooi. Nooit iets met leuke stats of iets speciaals ...
Wat een gruwelijk vette game Eindelijk een developer die doorheeft hoe het moet en niet meegaat met die lamme mainstream van tegenwoordig, hulde en respect!
Heet je toevallig B of Bleszinski van achternaam? Hartelijk bedankt voor het antwoord. Pluspuntje ten opzichte van deel I.
Ik heb de game ook en ben nu in "The tower of Fangs". Prachtig spel! En voor mij persoonlijk veel boeiender dan bv Oblivion. Kon het dan ook niet laten om op die review van Xboxonly te reageren, die het spel maar een achterlijk 6-je geeft.... http://www.xboxonly.nl/reviews/1978/Two_Worlds_II/reacties_pagina1/#reacties
Ik kom nooit op die site en die review geeft ook wel aan waarom. De plank volledig mis slaan hete dat. De game heeft genoeg glitches en kleine irritante dingetjes, maar het is en blijft een hele sterke hardcore RPG. Net geen instant classic door die dingetjes, maar als ze dat nog fixen...
L30 ondertusen en op het 3e eiland anbeland. Ook chapter 2 nu. Einedelijk een andere omgeving dan de savannah en weer sterkere tegenstanders... Topic loopt een beetje dood ? Zijn we allemaal overgestapt op DKS ?
X2! Ik speel nog, maar speel ook dks en heb risen en ook oblivion liggen wissel het allemaal een beetje af. Letme know als je online wilt!
Vet! Ergt mooi gedaan. Werkt goed ook. Alleen jammer dat er veel te weinig eilandjes zijn. Dus het is meer een gimmick. Hadden ze meer mee moeten doen. Overigens net een L46 (!!) wapen gevonden! 1h met zieke damage. Ik ben benieuwd of ik die ooit kan gebruiken...