1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je autosaved wanneer je de grot in gaat, dus ff opnieuw laden en dan door de deur heen rennen, simpel toch?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja daar zat ik ook vast. Had geen zin om m'n save terug te laden en dacht fuck it, schijt game. :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb alle saves geprobeerd maar het is een save net nadat de deur gesloten is.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En weer een bug zo te zien...in New Ashos.

    Daar is zo'n vrouw die samen met jou wil bidden voor haar overleden geliefde, dus je volgt haar het dorpje uit en dan ineens keert ze om en loopt terug, wtf? Serieus, zwaar klote dat ze de PC versie al 2x patchen maar de 360 versie tot nu toe volledig negeren.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    PC heeft vanaf het begin al als een trein gelopen. De 360 versie word net zo genegeerd als de 360 releasedatum. :cool:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe werkt dat verdomde zeilen? Ik doe precies wat de game zegt en ik ga totaal geen spat vooruit...kan dit niet iets normaler? pffff.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het werkt net als in het echt, wat is je probleem? Probeer je tegen de wind in te zeilen?
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had er totaal geen problemen mee? Gewoon zeil in de wind gooien en varen ?? :confused:

    Enne, waar blijft de aankondiging van DLC ??? :D
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De pijltjes op de map wijzen naar de andere kant toe..maar ik kan die kant niet op, dat is allemaal land. Ik zal wel iets fout doen maar weet niet wat hoor...ook het rode vlaggetje staat die kant op maar ik kan die kant niet op, onmogelijk. Ik kan alleen maar rechtdoor en dat is juist tegen de wind in, wtf?

    Dus ja, ik probeer tegen de wind in te zeilen want ik kan nergens anders heen, serieus..wat de hel is dit.

    Serieus fucking achrerlijk wat ik nu aan het doen ben,maar het moet. Ik zwem nu tegen de boot aan en kan hem nu van de kant af krijgen zodat ik straks WEL met de wind mee kan varen, als ik dit niet krijg ik die boot niet aan het bewegen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand enig idee of deze game ook te spelen is op een macbook?

    Ik heb de 360 versie verkocht vanwege alle bugs en zolang er geen zieke patch uitkomt ga ik hem niet kopen voor de 360.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Valt best mee met de bugs, spel is prima uit te spelen... Ik heb alleen 2 achievements niet gekrgen door bugs...
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je capes voor Heavy Armor in de multiplayer kan krijgen? Ik kwam ze op lage levels nog wel eens tegen bij de shops maar inmiddels tref ik die dingen nooit meer aan.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is dus een bekende bug helaas. Je komt ze op hogere levels inderdaad niet meer tegen...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    De versie voor de 360 gaat binnenkort ook de deur uit door dit soort klachten. |:-
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Weten jullie dit al?

    http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=38152

    Kortom...codes om blur effect weg te krijgen en dat de camera minder heen en weer schud als je rent...en nog veel meer....gewoon een soort console op de console :)

    Heb net ervoor gezorgd dat de Savannah en stadjes niet zo krankzinnig overbelicht meer zijn. Top!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Top, meteen gebookmarked voor als ik weer eens de neiging krijg om verder te spelen.

    Die belichting en blur effect zijn te erg
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je ziet ook geen steek soms. :F: Goddank dat de PC beter opties heeft.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool, console commands op een console :D

    Maar ik hoor liever wat over DLC!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben naar het strand gegaan van het eiland Eikronas en met die hoge jump console code over de rotsen gesprongen,maar zodra je dat gebied in wilt gaan knallen ze je terug naar het strand.
     
  20. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die misschien multiplayer wil spelen?
     

Deel Deze Pagina