1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die waren nog te doen, maar nu met 5 ringen heb ik gewoon te weinig tijd...

Weet iemand of je ook permanent stat potions kunt maken ?

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deel 2, mooi. Deel I heeft dat nooit gehaald. :+

Misschien dat ik vanavond nog wel ff TW II erin dou, maar kom ook net van HP 1 Part 1 vandaan.

Topic word wel gedomineerd door Gakkie en BigKabuto! :+

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    wordT dan wel he :) :b:

EDIT:
    die lever bij de mages guild is voor een quest... wijst zich vanzelf ...

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gooi gewoon wat skill points in lockpick! Ben al 6ringen tegengekomen maar als je eenmaal vaak moet lockpicken gaat het steeds sneller.

@gakkie.
    Nog niet achter de Xbox als mijn vriendin op bed ligt ga ik het ff opschrijven. Het is niet heel speciaal, maar het laat me wel zien dat er ook genoeg zooi verstopt zit met opzet.

Ik moest vanmiddag voor de merchants guild een quest doen in een huis vol dieren. Die werden losgelaten. Ook in dat huis waren 2 hendels die niets doen?

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er is volgens mij ook een hele hoop wat pas geactiveerd wordt als je er een quest voor hebt...

wat betreft die locks, heb inderdaad wat puntjes in lockpicking gedaan. en soms probeer ik gewoon auto unlock en reload als het teveel picks kost :p

6. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik dat ik met die lever nog even moet wachten. Die cave op het begin eiland komt ook later in een quest voor, so don't worry ;)
    Ik heb geen enkele moeite met solid locks en ik heb één keer mn lockpick skill geupgrade :eek:

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had nu advanced locks, 6 ringen, pffff. En sommige solid locks zijn wel tough, omdat je weinig tijd hebt en je soms veel van richting moet veranderen, wat tijd kost...

Overigens ook ontdekt dat als je bijvoorbeeld het net niet haalt, zeg 4 van de 5 ringen, dat daarna een auto lockpick meestal in 1 keer goed is! :thumbs:

loot in chests is ook random. Als je een reload doet heb je andere loot :)

En voor de statistieken en de achievements; wild life telt niet als kills, voor bijvoorbeeld 30 kills met fire arrow =(

EDIT: assasinations werken bij mij niet meer =( ik krijg gewoon geen (A) als ik achter iemand sta... heb wel een dolk equipped...

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Route beschrijving voor het luik bij Bayan.

Stap uit de teleport en ga linksaf bij de shopkeeper.
    Loop rechtdoor en verlaat Bayan.
    Volg het pad tot de splitsing en ga linksaf de heuvel op.
    Loop over de houten brug.
    Volg na de brug het pad tot de 2e boom en kijk daar achter de bosjes!

Zie hier......

... Het luik! ^^

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chill! ga zo even kijken

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks!

Zit net in Cheznaddar in een huis lekker te robben, komt er een guard binnen. Die zijn echter uber sterk met uber hitpoints. Met wat geluk krijg ik hem knocked down en doen een attack, krijg ik een special die 8200 damage deed !?! WTW ?!? Guard in een klap dood :D En geen gevolgen :)

Heb nu de guard's gear: een 1h sword dat 270 damage doet :D Moet er wel L26 voor zijn ;) Love this game!!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit kan ook wel een schijtgame zijn hoor. Ik heb die quest van dat water zo goed als voltooid. Ga je naar een vuurtoren, val je daarvan terug naar beneden in het binnenste van de toren. Kan je dat hele verdomde stuk overnieuw doen. Ze hadden van mij echt wel dat ress systeem uit deel I erin mogen laten. Dit kan met die kutcamera in deze game nog leuk gaan worden. Not! :mad:

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je met de optie dat je hits op je beeldscherm komen?:p Is dat een beetje chill?

Fail, gewoon vaak samen en de camera werkt hier prima. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb je deel I wel gespeeld? Daar was de camera niet zo vreselijk gevoelig. Ik heb de sensitivity op 1 staan, van maximaal 10, en nog is het net een zwabber. =(

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 bij een vriend gespeeld, maar niet heel lang en al een hele tijd geleden. Maar wat ik van Two Worlds 2 ziet bevalt me allemaal erg goed en een gevoelige camera vind ik altijd wel fijn :)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht dat ik het lockpicken doorhad maar begin er nu echt moeite mee te krijgen. Zodra ik ermee begin en op RT druk zodra ik een gat zie , dan moet ik bij het volgende gat toch weer RT doen? Best lastig zien nu. Waar kun je lockpicks kopen? Want nu moet ik elke keer na 3 gebruikt te hebben weer opnieuw laden.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat dorpje waar je tijdens die water quest, na die paardenrace, word toegelaten. Er staat een vendor ergens bij een dode vis aan lijn die ze verkoopt. Een stuk of 17.

Ik doe standaard auto lockpick. Heb dat ook altijd gedaan in het eerste deel. Als je investeert in die skill, zelf nog niet echt gedaan, dan krijg je zoveel procent kans erbij dat bijna alles raak is. Had in deel I een keer 5% kans op een master lock en die opende ik met auto pick in een keer. Klopt misschien niet echt, maar leuk is het wel.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik wil wel zien hoeveel dmg ik doe :D Normaal hits van 500-800 (ook al veel volgens mij), maar nu dus een special van 8200. Probeer maar een zo'n guard daar, als L14~! I rule :b:

Ik ben daar ook wel gevoelig voor, maar met TWII geen last van. Heb hem op 3 staan geloof ik en het speelt super!

De beste strategie is om, VOORDAT je op (A) drukt en dat ding gaat draaien, je kijkt waar de gaten in de opeenvolgende ringen zitten en dan onthoudt wanneer je dr draairichting moet veranderen. Je hebt maar beperkte tijd, dus je moet niet alsmaar klokwijs (of andersom) laten draaien, dan kom je bij de zwaardere locks tijd te kort.

Voorbeeldje voor lock met 4 ringen:
    1 ring (van boven) gat zit links, 2e in dezelfde richting iets later, 3e juist weer een stuk terug, en de 4e ook weer een stukje terug.
    Starten met (A)(gaat rechtsom). bij eerste gat (RT), gewoon laten draaien bij 2e gat (RT), dan (LT), draait Linksom, bij 3e gat (RT), gewoon verder laten draaien en bij 4e gat weer (RT)... en voila!

Kunst is om de gaten snel achter elkaar te laten komen. Tot en met 6 ringen lukt het me nu aardig...

Hoop dat dat duidelijk is :eek:

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de fighters guild ergens kan vinden? Ben geen mage of thief ik wil gewoon knokken!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, ga ik zeker doen als het moeilijk blijft gaan.

Oooh wacht even...(LT) en (RT) ?? Ik deed alleen maar (RT) en tot nu toe ging dat altijd goed...wat vreemd. Ik zal eens kijken zo.

Ik kwam net bij een stuk met een tar-scorpion, en die bewaakt een grot. Het beest was veel te sterk voor mij dus ik rende langs hem , en die grot in...werd ik verdomme ineens terug-geteleporteerd....wtf? Is al vaker gebeurd vandaag op andere plekken.

Op de map ben ik hier, en als ik doorloop dan teleporteerd ie me terug.

EDIT

Ok...vaaaaaag. ik deed exact hetzelfde en nu kon ik wel gewoon doorlopen, heel vreemd.

http://img580.imageshack.us/img580/6428/p1711102305.jpg

http://img824.imageshack.us/img824/374/p1711102306.jpg

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Met die sloten kom ik er pas in it topic achter dat je ze om kan draaien haha. Nooit gedaan en de solid locks zijn easy. Dat haal je makkelijk in de tijd. Gewoon een beetje oefenen haha.

Edit: heel vaag net, werd door iemand aangesproken of ik zijn meester wou spreken voor een job. Ik die vent volgen en kom ik een soort van tempel. Verschijnt er opeens een soort hologram en begint een beetje te ouwehoeren? Wie de piep is dat? Haha. Na de conversatie verranderde hij in 2 gargoyels... Wel een leuk gevecht alleen met mijn lvl18 walste ik zo over ze heen... Heel vaag.

Deel Deze Pagina