Hmm, net het spel uitgespeeld. Eindbaas was niet vreselijk moeilijk maar wel gaar. Wil iemand online spelen of de online achievements doen?
Er komt TOCH een uitbreiding voor TWII! Pirates of the Flying Fortress Net als Risen 2 een piraten tintje aan de game. Verwachte release is september 2011. De game zal een grote singleplayer campaign bevatten, maar ook nieuwe multiplayer maps ... Ik kijk er naar uit!
ik heb de main game nog niet eens uit, kan me er niet meer toe zetten het was allemaal te matig uitgewerkt
Share your feelings.... moet het ook nog steeds oppakken. Ik vind vooral de UI echt lelijk eruit zien en de grafische stijl, I don't know. Het is een mish mash met van alles en nog wat.
De bloom en blur zijn verschrikkelijk overdone. En het design van de characters is all over the plave. Soms tof , soms echt verschrikkelijk matig. En Yellow, dat klinkt als een uitdaging. Zo moeilijk kan die boss fight toch niet zijn?
Ik zal ook niet zeggen dat die onmogelijk is, maar het is gewoon het slechts einde in een RPG ooit. Zelfs de FF XIII game is niet zo slecht en daar hadden ook een hoop fans over te klagen. Deze game heeft wel meer dingen die gewoon niet best zijn. De slechte variatie in landschappen, dat was in deel I vele en vele malen beter. Heb die game hier zelfs nog liggen en dit spel niet.
Nee, hebb ik op 910 ofzo... 1000 interesseert me niet zo. Als ik een game genoeg gespeeld heb, dan is het klaar Maar ik vrees het ergste voor de verkoopcijfers van deze expansion als ik de reacties hier zo lees...
Hij komt ook veel te laat uit voor een matige game ofzo. Meestal redden ze de game nog wel een beetje door eerder een DLC te releasen, maar deze komt gewoon veel te laat uit. In de meeste gevallen boeit DLC me niet zo.
Wil je best eens helpen, al eerder gezegd via PM. Moet je gewoon een tijd/dag afspreken hoelaat ik online moet komen met de 360. Speel momenteel Rift opo de PC en Uncharted op de PS3, dus de 360 staat niet vaak aan nu ...
Ik weet het, maar toen heb ik een tijd niet gespeeld i.v.m. tentamens en wist niet of je ondertussen de game al verkocht had. Maar ik heb deze week bijna de hele week de tijd, dus wanneer kan jij?