1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk deze op 10:20


    [yt]r4jK9uZDvs0[/yt]

    Die shit wil ik ook maken!!!!!
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Magick systeem is idd heel uitgebreid. Ik wacht op de DLC :) Vette spreuken in dat filmpje
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    DLC? :)
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom we maken de multiplayer af :p

    En Bigkabuto, wil je ook een keertje MP'en?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    + 1 voor degene die hun 360 exemplaar van deel I nog hebben. :9
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, er komt een grote uitbreiding voor TWII!:thumbs:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kreeg de smaak maar niet te pakken bij deze game. Misschien maar eens een warrior proberen? al denk ik dat ie sneller zal vervelen dan een mage.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Lijkt me een goed plan, dan doen een paar vrienden van me ook gelijk mee :D. Alleen moet het wel even wachten want ik zit zonder headset nu, en ik koop geen MS spul meer. Ik haal nu gelijk eentje van Turtle Beach maar dan moet ik wel een weekje, maximaal twee weken wachten.

    Gakkie, is er nog verdere informatie over die uitbreiding? Hoe duur en wat zit er allemaal bij? :)
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De xbox 360 versie verkocht omdat mijn savegame waar ik 20 uur op had gespeeld corrupted was. Nu maar gedownload voor m'n macbook, kijken of het me weer gaat bevallen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    PC versie is een stuk beter. ;)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    2 previews van de uitbreiding (Two Worlds 2: Pirates of the Flying Fortress ):

     
  12. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs stukje verder gespeeld in de Proloog ... combat systeem vind ik serieus wennen ... Ik vind die magic spells precies wel het leukst om steeds meer te gebruiken en ook de boog lijkt me tof ... maar melee combat .. die camera is echt vervelend (denk dat ik eens moet "spelen" met de instellingen van de game (speel op Xbox)...

    Wel heel mooie omgevingen, echt indrukwekkend mooi !
    Ik ga een Mage type maken, dat weet ik nu al vrij zeker ... maar eerst DKS verder spelen en dan pas deze. En daarna Arcania - misschien.

    De user interface in TW II vind ik minder geslaagd : waarom moet de inventory (half) doorschijnend zijn en zo groot en daardoor minder overzichtelijk!? Of kan ik dit misschien in de instellingen aanpassen?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helaas, de inventory is net zo clunky zoals die eruit ziet ... Maar bij lange na niet zo debiel als de inventory in Dungeon Siege III. Dus prijs jezelf gelukkig :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Two Worlds 3 Confirmed Amidst TopWare PR SNAFU – Coming in 2012


    oday has been an interesting day for TopWare interactive. Amidst claims that they’ve criticized and blacklisted media outlets about Two Worlds II reviews, it seems they’ve also confirmed Two Worlds 3. Not only that, but they say the game is coming in 2012!

    The story was first reported on Beefjack.com – which had received reports that TopWare had come down on certain media outlets for “misrepresenting” Two Worlds II and giving the game poor reviews. When they reached out to TopWare – part of the response they got was as follows:


    [​IMG]

    So, it seems there is a next installment of Two Worlds already in the works!! But it didn’t end there. Destructoid’s Jim Sterling soon picked up the story and TopWare Managing Director James Seaman quickly took to the comments section to defend his company. That’s right – the managing director of TopWare defended his company via the comments section of a gaming blog . . .

    Anyhow – here is some of what was said:


    [​IMG]

    So not only is this James Seaman running around telling gaming blogs what’s what- but he’s also inadvertently letting the world know that the next installment of Two Worlds is coming in 2012!!

    We loved Two Worlds II, so here’s to hoping Two Worlds III is even better . . . and TopWare gets their PR under control.

    Stay tuned to RipTen as this drama continues. I assure you – this story is not even close to over.

    http://www.ripten.com/2011/02/18/two-worlds-3-confirmed-amidst-topware-pr-snafu-coming-in-2012/
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Laten we hopen dat die beter is en de sfeer en het gevoel van het eerste deel weer terug brengt. Zonder bugs en schiet alle paarden alvast maar af. :thumbs:
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, volgens mij betekent dat de de DLC zo groot wordt dat ze er deel III van maken ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Welke informatie is er vrijgegeven over die DLC trouwens?
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Hmm, vinden jullie ook dat de graphics en lightning er strakker en natuurlijker uit zien? Ziet er al stukken beter uit! In sommige previews worden de graphics van TWII zelfs met die van Syrim vergeleken. Naast de engine is ook de gameplay sterk verbeterd. Ben weer erg geinteresseerd in deze expansion.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg benieuwd, maar ik vrees dat dit net als bij de game zelf er beter uitziet dan het uiteindelijk zal zijn..
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    DLC ga ik niet halen, heb de game niet meer.

    Ik zie dat bericht van Two Worlds III nu.

    Die game ga ik zeker een keer spelen, maar bitte de systemen uit Deel I gebruiken, met de graphics en veelzijdigheid in dingen van deel II.'

    O, de wereld van Two Worlds I mag ook wel weer gebruikt worden.

    Dat met die eilanden en klote Savanna dat hoeft van mij echt niet meer.
     

Deel Deze Pagina