1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb de game nog wel, maar zie me deze ook nog niet 1 2 3 halen. Teveel andere games. Maar wie weet als er ergens een gaatje is ofzo ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Precies, het is ook niet zo dat deze game je dwingt te spelen zoals met een Oblivion of straks Skyrim. :cool:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Ziet er lang niet verkeerd uit.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er qua combat wel erg hetzelfde uit, en als iets mij echt begon te vervelen was dat het wel in deel 2.Ik moet deel 2 nog altijd weer oppakken...komt er maar niet van.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit komt niet meer uit als DLC, daar geloof ik niet in. Dit wordt straks gewoon TW III ...
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog maximaal twee weken, dan zullen we het weten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het spelen van TWII afhoudt en wacht op deze expansion. Dan pas begin ik weer overnieuw, deze keer NIET met een tovenaar.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jawohl!



    Kan me niet herinneren dat die golven er zo mooi uit zagen in de pre-expansion game. Prettig voor het oog in ieder geval. _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Same here, ik heb gewoon totaal geen zin in dat spel. Kan ook moeilijk zeggen dat ik het leuk vond om te spelen. Een spel spelen omdat het anders zonde van je geld is, is nou niet bepaald motiverend.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is denk ik nog wel de beste verwoording ervoor, in het begin vond ik bepaalde dingen wel cool en telkens als er weer een sidequests bijkwam had ik zoiets van 'nice..er is genoeg te doen' . Echter kwam ik er al gauw achter dat de sidequests helemaal niet echt geweldig waren en ze wisten me eigenlijk ook echt niet te boeien. Absoluut wel een grote verbetering t.o.v. het eerste deel..maar ja..dat kan al gauw.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Toch speel ik die veel liever. :+
    Vond de wereld in TW I in elk geval een stuk beter, vooral het Noorden van het land.

    TW III mag van mij zo snel mogelijk komen, als ze maar niet weer zo'n belachelijk einde bouwen zoals met TW II.

    Bovenstaand filmpje is zeker een expansion op TW II? Beetje heel erg laat als je het mij vraagt, maar ondertussen ken ik de dev dan ook wel uit mijn broekzak. Die hebben echt altijd domme excuses.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    de PC versie is uit... No word over de 360 versie...
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Beetje heel erg laat? TWII is nog niet eens een jaar uit! :confused:
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Psies, hij ligt bij mij nog ergens on top ... ipv weggeborgen of zelfs verkocht ...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Misschien is die nog geen jaar uit, maar zeker al de nodige maanden. Om nu na wat, plus een half jaar, in de meest ongelukkige tijd van het jaar met een expansion te komen?

    Laten ze lekker hun aandacht richten op deeltje III. Die gaat ook nog wel natgeregend worden zoals met TW I of keren worden uitgesteld zoals met TW II.

    Zoals ik al zei is er altijd wel een excuus of onbegrijpelijke actie. Dit vind ik, in het geval van deze dev, er eentje van. Ik volg de serie al van ver voor de release van het eerste deel, dus weer dondersgoed waar ik het over heb.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Poe hee, durf al bijna niet meer met je in discussie te gaan, expert. :9

    Ik lees veel positieve user reacties over deze expansion. Een handgreep:


    ===========================================================================
    "During my time as a gamer, there have been at least a half a dozen instances in which my most anticipated title for that year failed to match some other title I played just a few months earlier.

    There I was, finally playing my most anticipated title, only to find myself thinking about the other game, which was really just supposed to be the warmup act.

    This year my most anticipated title is Skyrim. Doesn't matter how many copies it's going to sell, or how much money Bethesda has made in the past from The Elder Scrolls, or how many followers they have. The only thing that matters to me is my own opinion. When I said I was worried, I didn't mean I was literally worried - it was just an exaggerated way of me saying that I find Two Worlds Two to be such a great experience that I'm now 'worried' that Skyrim, when I finally play it, isn't going to match what I'm experiencing now from playing this expansion for Two Worlds Two.

    For me, so much of a game depends on the engine, and the gameplay mechanics - just the feel of the game.

    That little starter island in the expansion, where you go to hunt bears, instantly reminded me why Two Worlds Two captivated me so much last year. The way my character moves so gracefully through those tall grasses, with his axe raised above him just mesmerizes me - I could spend hours just wandering about, engaging in combat and picking up side quests. One minute it's the dead of night, and I'm in the forest, holding my torch, and slaughtering bears and wolves. The next, dawn is breaking, and I'm running along the beach near the ocean - for me, an open world RPG is as much about the experience you feel from exploration, as it is about gameplay and plot. I want all three of those things.

    This game just works for me on every level. The engine, maxed out, at 2560x1440, just excites me. And honestly, I have to say it, but last year's Fallout New Vegas, which actually was my most anticipated title of the year, was a POS. I realize that Bethesda claims to have built a 'new engine' for Skyrim, but I'm also seeing reports that this new engine is built off of Gamebryo, and that really does worry me.

    It just remains to be seen whether Skyrim will excite me the way this game does. I get it that millions of people are soon going to be saying that Skyrim is their game of the year... and I hope I'm going to be one of them... believe me, I'm counting the days... but ultimately, the only opinion that really matters is my own, and this game, Two Worlds Two, turns me on."

    ===========================================================================

    Nog eentje:

    ===========================================================================
    "Quote:
    Originally Posted by EVOkilr
    Well I enjoyed playing TW2 and this add on is even better. The graphics are some of if not the best I've seen. I have it maxed out and no FPS issues at all. I'd say I'm maybe 1/2 way thru, but thats a guess. Just stuck on finding a hidden button.

    So in the end if you liked TW2 then buy this!

    Yeah, I've only spent two nights on this, but so far, I think that the expansion is even better.

    I have to try and respect other people's opinions, but the engine, for me, is just mind blowing, and it shocks me that some people don't seem to think that. This engine is just SO immersive. Years ago, when playing the text adventure Zork, this is what my mind's eye had conjured up - I never would've imagined that in my lifetime my computer would be generating graphics like this.

    Also, sorry about not being able to go into the main game to see if all the features transfer over, but I'm really pressed for time these days, and when I finally get home I kind of just want to play the expansion. I'll try to launch the main game tonight and find out though. "

    ===========================================================================

    Blijf nieuwsgierig. TWII had potentie, maar geen stijl IMO. Als ze dat hebben gefixt, de quest interessanter hebben gemaakt en de engine nog verder hebben verbeterd ben ik nog steeds on board.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    TWII captivated him....nou dat was bij mij absoluuuuut niet het geval. Een hoop leek veelbelovend in de videos, echt veelbelovend en wellicht heb ik die shit teveel lopen ophypen voor mezelf maar als ik er nu op terug kijk vind ik Two Words II gewoon nice maar that's about it.

    Dan kunnen ze nog zo'n mooie nieuwe omgeving erin zetten met een goeie sfeer....de feeling blijft hetzelfde, de combat blijft hetzelfde(saai dus.....) de gehele gameplay blijft hetzelfde. Ik kan zijn mening over Skyrim dan ook absoluut niet delen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ga het binnenkort zien. Skyrim ga ik gewoon bestellen en waarschijnlijk deze expansion ook. Misschien doe ik wel raar en start ik eerst met deze expansion. Dat zorgt voor een mooie vergelijking met Skyrim, zeker als de gameplay in Pirates zich wel staande houdt versus die gigant.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet dit nog steeds uitspelen..
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Weet het niet met dit spel, heb er zo vaak tegenover gestaan in de winkel maar iets houd me tegen. Lijkt me een beetje zo'n game die in begin leuk kan zijn, maar je op een gegeven moment saaiheid krijgt... beetje Fable 3 syndroom.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot mijn verbazing is de uitbreiding met stille trom online gezet. Hij staat dus in de marketplace voor 2400 (P). Dat vind ik nog aan de prijzige kant ook!

    Ben bang dat het niet veel verkocht gaat worden... Zal eens kijken of er ook een disc versie is tegen een lagere prijs ergens....
     

Deel Deze Pagina