1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2400 punten,.. dat is echt te veel. Ik heb dat destijds voor Shivering Isles met veel plezier betaald maar TWII heeft nou niet bepaald de reputatie en het aantal fans van Oblivion

    beetje kansloos, maak je een expansion die goed ontvangen word en prijs je jezelf uit de markt.

    Ben benieuwd hoe ze die prijs verantwoorden. Als je ziet dat Crysis over een paar weken voor 1600 op de marketplace komt is 2400 voor een expansion toch niet meer uit te leggen
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    1600 had ik ook een veel betere prijs gevonden. Kan hem voor de 360 online ook niet vinden. PC versie kost online ook allemaal 29,- €
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    800 of 1200 maximaal, voor de schandalige soapserie rond de full game. ;)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis wel een grote uitbreiding, meer een ouderwetse expansion dan een DLC, dus dat mag best wat meer kosten, maar 2400 (P) is teveel voor de meeste mensen denk ik.

    KOmt vast nog eens in de aanbieding voor de helft ...

    EDIT:
    Wel jammer, anders had ik me er nog even mee kunnen vermaken totdat Arkham City uit is :) Maar ach, Heb Gears3 nog niet eens uitgespeeld ...
     
  5. Shoalinbrother

    Shoalinbrother Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds 2 spel issues

    Hallo Mede Gamers,

    Ik heb het spel Two Worlds 2 aangeschaft. Alleen nu ik wil spelen krijg ik geen volledig beeld.

    Ik zie de helft van mijn radar en ook als ik mijn inventory wil controleren zie ik maar de helft van de stats.

    Ik heb al geprobeerd de instellingen van mijn tv aan te passen en die van de xbox zelf. De in game graphics kan je vrij weinig veranderen.

    Is iemand bekend met dit probleem of heeft een oplossing!
    Dan hoor ik dat graag

    Greetz

    Shoalinbrother
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zit iets in de opties van de game zelf, en dat moet je veranderen. Alleen de benaming van die optie is heel raar, ik kwam er in het begin ook totaal niet uit. Ik heb de game nu niet aan..maar als je alle opties even kunt vermelden, kan ik je zo vertellen welke optie je moet hebben.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Review van de uitbreiding:

    MEt andere woorden zijn geld niet waard dus! :x
     
  8. Shoalinbrother

    Shoalinbrother Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    de opties zijn : Graphics , sound, controls en interface. Bij graphics heb je maar 2 opties en bij interface een aantal.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat options menu in deze game ook. :x
     
  10. Shoalinbrother

    Shoalinbrother Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn interface opties gecontroleerd.

    Als ik ze hier post kan iemand checken of ze goed staan voor een compleet beeld zodat het probleem dat ik in een eerdere post aangegeven heb eindelijk opgelost kan worden:)

    Camra sensitivity : 8
    invert horizontale look - Off
    invert vertical look - Off
    Subtitles - On
    Inventory action configuration - On
    Show hit info - On
    Show player names - Character name
    Replace icons with text - On
    Small inventory Icons - Off
    Show looting animation - On
    Auto saving - On
    Autosave - 10 min

    Wie weet dat iemand mij kan vertellen hoe het moet staan.

    Ik hoor het graag
     
  11. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet ergens bij de info iets van een 'safe-screen' optie of iets dergelijks staan en als je die omzet dan krijg je alles netjes op je scherm.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
  13. Shoalinbrother

    Shoalinbrother Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt

    tnx
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach ja, wilde even melden dat ik TWII een tijdje geleden weer heb opgegeven. Ik kom gewoon niet door die stijlloze savannah heen... maar in plaats van het steeds weer te proberen heb ik de game gewoon verwijderd. Waarom hieraan tijd besteden als er betere alternatieven zijn?
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die Savannah is inderdaad te groot en te saai. Erg jammer, want het eiland erna is weer erg mooi. Ik denk dat ook niet veel mensen de uitbreiding hebben gespeeld, mede door de teleurstelling over het grote eiland....
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Als ze voor het merendeel van de gamers niet zo idioot met deel I waren omgesprongen, dan had je die beter kunnen nemen.

    Imo veel beter, ook al zaten er een hoop haken en ogen aan.

    Wereld veel gevarieerder, gaat makkelijker over in bos groen, naar verschroeide aarde of woestijn. Bovendien geen laadtijden bij het openen van een deur.

    Alleen bij een instance, een grot zeg maar, heb je laadtijden.

    Heb de game hier nog steeds liggen en kijk er met een goed gevoel naar terug. Behalve de soapserie rond de CE versie destijds.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Deel 1 was best goed, patched althans.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    unpatched (op de 360) ook hoor. Gewoon uitgespeeld :)
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vertel.

    Ze hadden ook al veel shit over hun gekregen omdat ze lage reviewers wilden boycotten (of hun uitgever tenminste). Maar van een CE weet ik nix?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ach, ze kwamen in eens met het verhaal aanzetten dat hun loods waterschade had opgelopen destijds. Door een storm. Dat klopt allemaal wel, maar waarom zou de gewone versie dan geen waterschade hebben gehad? De gewone lagen neem ik aan ook bij de CE opgesloten in dezelfde loots.

    Het klonk echt als bullcrap, zeker als je bekeek dat TW II ook veel gekloot kende rond de release. Toen geloofde ik er al helemaal niet meer in.

    Destijds was er in het TW II topic ook een discussie over, zo op en rond de release van de game.

    Met een eventuele aankondiging van TW III hou ik mijn hart vast. =(
     

Deel Deze Pagina