Waarom? Zelfs voor die prijs kan het niet veel goeds zijn, of ik moet mij kunnen herinneren dat je TW games veel gespeeld hebt. Probleem is dat ik dat niet meer kan opbrengen na wat Margarhita's en bier.
Bedoel je met die fix dat je hem alsnog op de 100% wil hebben? Ik meende dat het jij was die dat MP eiland zo vervloekte waar je in de SP niet op kon. Bidden dat Two Worlds III zo word als Two Worlds I, maar dan wel fatsoenlijk. Antaloor is toch een stuk beter imo en ik wil dat rare taaltje weer terug.
Compleet krijgen kan ik niet. Paar geglitchede questlines/achievements... Met fix bedoel ik dat ik het nodig heb een RPG te spelen
Het is opzich geen verkeerd spel. Ze hadden wel iets te pakken. Alleen hadden ze het gewoon beter uit moeten werken. De graphics op de PC met name zeker niet verkeerd, de gameplay heeft ook wel wat, de muziek is goed. Alleen het ziet er allemaal zo clunky uit. De voice acting is bagger, het verhaal is cliche en de animations zijn gewoon slecht. Toch heb ik het wel met plezier gespeeld. Heb 'm nooit uitgespeeld, maar misschien dat ik dat ooit nog wel eens ga doen.
Ja, nu weet ik het weer, die discussie destijds. @ Vicill: En het einde is nog erger dan Mass Effect III, al had ik dat bij deze studio wel verwacht.
Geen idee, nog niet bij gekomen dus. Alleen ben ik een van de weinige die geen haat heeft voor het einde van Mass Effect 3. Dus een goede vergelijking is het voor mij niet
Ik heb ook steeds minder, maar ik ga dan ook steeds voor hetzelfde einde. Het einde waarvoor je aan de serie begint.
Uitgespeeld al weer. Op zich was de eerste helft best aardig. Jammer alleen van de erg vage en enorm saaie en tedious 2e helft. Ik had het bijna niet afgemaakt. En helaas zijn de geglitchde quests dat nog steeds. Ik kan de expansion niet echt aanbevelen, zelfs niet voor 400 (P)
Het is ook de meest vage en onduidelijke studio die ik ooit meegemaakt heb in de 16+ jaar dat ik nu game.