Ik zit nu bij een quest in Cheznadar.....
Die gozer die bijna was begraven, uiteindelijk moet je dan tegen een soort zombie vechten etc.. later blijkt dat hij gebeten is en ook bang is om in eentje te veranderen. Je brengt hem dan terug naar brotherhood fighters guild. En moet dan vechten tegen die soort rode demon ofzo....
Nou dit gevecht lukt mij nog eeeeeecht niet zeg, je moet tegen nogal wat mensen vechten man, en die demon erbij. Heb deze quest maar even 'on hold' gezet.
Merk wel tijdens de combat als je tegen meer dan één ventje vecht dat het wel moeizaam gaat. Soms raakt ie de vijand niet eens en uiteindelijk is de combat vrij simplistisch, het ziet er cool uit door die gave moves. Maar uiteindelijk zijn er weinig echt verschillende moves met zwaard. En is het een kwestie van gewoon op RT drukken de hele tijd...heeeel erg strategisch vind ik het niet, zoals reviews wel hadden beschreven. Je kunt wel blocken maar 9 van de 10 keer raken ze je gewoon volop en vaak is het gewoon beter om erop los te rammen en een running-attack doen, dan zijn ze zo dood.