1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    In thread deel 1 schreef ik nog 'ik geef het op' maar verveling en een gebrek aan AC heeft me de afgelopen dagen er toch toe gebracht verder te gaan. En, toegegeven, ik begin er zowaar een beetje in te komen. Minder focus op Archery (klote controls) doet een hoop ;)

Ik vind het wel nog steeds heel erg rough around the edges. Ik snap niet dat niemand heeft gedacht aan een logischere button layout. Bijvoorbeeld: paardrijden. A is opstappen en afstappen, maar afstappen kan alleen als ie helemaal stil staat (rechter trigger) want anders is A springen. En ben je er eenmaal af en wil je er weer op, dan moet je precies goed met de camera centreren omdat die context zo gevoelig is.
    Je wil niet weten hoe vaak ik tegen mijn paard aan sta te springen...

Voorbeeld 2: kist openbreken met je lockpick. Als je het slot op "2 uur" open hebt moet die animatie nog helemaal naar "12 uur". Why? En in plaats van dat de kist na het lockpicken gewoon gelijk opengaat moet je nogmaals op een knop drukken. En als je die kist sluit blijft je inventory nog open staan; is nog een extra knop.

Dat soort kleine simpele dingetjes, ZO irritant!

/mierenneuken

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar ik me flink aan kon ergeren is dat je precies goed moest staan om op je paard te jumpen, dus vaak gehad dat ik de hele tijd aan het jumpen was omdat ik mijn fucking paard op wilde.

Hoe zit dat met die formula's in je inventory? Dat is in hetzeflde menu als die ingredienten voor potions. Potions maken snap ik en is heel tof, maar hoe de fuck zit dit met die formulas? Wat kan ik ermee? toch jammer dat de manual over nog genoeg dingen geen uitleg geeft.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat had ik dus ook, met die paardenrace. Tweede keer pas gehaald, maar deugt echt niet.

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Maar zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de fightersguild ergens kan vinden? :)

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten westen van Hatmandor, ten noorden van Cheznadder

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha daar ben ik al 1000x voorbij gerend ^^ ty!

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Net level 22 geworden en nog steeds op het eerste eiland. Sommige quests zijn echt cool gedaan. Bijvoorbeeld die main quest van de fightersguild! Kan nu ook skirmisher armor aan en dat ziet er wel netjes uit!

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh ik dacht even dat je het begin eiland bedoelde, eigenlijk is dat toch het eerste eiland? :)

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja ok het 2e eiland dan. Arena Battles zijn sick! Nog 2 rounds. En lvl 23!

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat vind ik precies zo. Ook stom dat je niet kunt zien als je een chest al geloot hebt. Standaard fare zou je zeggen...

Hopelijk krijg je daar ook zwaardere armors, ik vind alleen maar leather armors en robes. Al heb ik het niet nodig, ik kan echt alles aan...

Nog meer mensen last dat het assasinaten niet meer werkt ?? (zie vorige pagina). Ik krijg gewoon de (A) optie niet meer....

De loot valt me ook wel wat tegen. Allemaal standaard stuff, wenig leuke magical dingen. Soms een robe met +9% wisdom ofzo. En het levert ook allemaal geen drol op. Heb nu 32k auras.

Wel mijn wapens en gear volgepropt met gems. Kan level 6 gems gebruiken en dat is erg cool. Ook goed dat je ze gewoon kunt hergebruiken!
    Heb alleen nog geen idee waar die sealing gems nou voor zijn. Kan ze ook nog niet gebruiken ...

Jij gaat lekker. Ik zit nog op 14 en net in cheznaddar/hatmandor aangekomen... (zijn dat twee dorpen aan elkaar ofwat ?)

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik begin er nu echt in te komen! Zit nog steeds in ch1 alleen het verhaal begint gewoon goed op gang te komen. Vanaf waar jij nu bent gak daar wordt het leuk en door de quests gaat het levelen daar vrij snel. En leuke armor komt vanzelf ;).

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het nu al te gek, kun je nagaan. En ik heb er al best veel uur inzitten, heb nog niet de helft van dat tweeded eiland gezien. Net pas in de stad, dus ik verwacht veel quests.

En ik wil een skillbook battlecry vinden!

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu bij een quest in Cheznadar.....

Die gozer die bijna was begraven, uiteindelijk moet je dan tegen een soort zombie vechten etc.. later blijkt dat hij gebeten is en ook bang is om in eentje te veranderen. Je brengt hem dan terug naar brotherhood fighters guild. En moet dan vechten tegen die soort rode demon ofzo....

Nou dit gevecht lukt mij nog eeeeeecht niet zeg, je moet tegen nogal wat mensen vechten man, en die demon erbij. Heb deze quest maar even 'on hold' gezet.

Merk wel tijdens de combat als je tegen meer dan één ventje vecht dat het wel moeizaam gaat. Soms raakt ie de vijand niet eens en uiteindelijk is de combat vrij simplistisch, het ziet er cool uit door die gave moves. Maar uiteindelijk zijn er weinig echt verschillende moves met zwaard. En is het een kwestie van gewoon op RT drukken de hele tijd...heeeel erg strategisch vind ik het niet, zoals reviews wel hadden beschreven. Je kunt wel blocken maar 9 van de 10 keer raken ze je gewoon volop en vaak is het gewoon beter om erop los te rammen en een running-attack doen, dan zijn ze zo dood.

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    misschien dat dit algemene kennis al was maar kwam er gister achter dat je totaal van 4 ringen kunt dragen, als je deze met die kristallen volpropt krijg je er aardige bufs bij :D

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wacht maar tot je wat verder komt. Dan ga je echt wel tacktiek b
    Gebruiken. En je hebt zat skills om te combo'en ze zijn alleen duur in de aanschaf.

En voor je probleem in de spoiler.
    of eerst een beetje levelen, of een spear/halberd gebruiken die slaan ook om je heen en doe je dus schade aan iedereen!

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat ik mensen wel wil aanraden, vooral de warriors, een twee handig zwaard mee te nemen. Tering, dat maakt echt een verschil in het begin.

Als je een rogue wilt spelen met 2 kleine een hands zwaarden vind ik het niet echt werken. Heb dat even geprobeerd. Hoewel ik geen liefhebber ben van twee hands zwaarden, is het wel prettiger voor je game ervaring.

Warrior ownen weer in deze game.

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ga dan voor een spear of halberd! En dan blockbreaker en die radial blabla.
    Net mijn eerste echte pittige gevecht gehad in die arena!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nu Hatmander binnen zien te komen voor verschillende quests maar ik heb geen flauw idee hoe. Er staan twee guards voor de ingang die niks meer zeggen tegen mij en de gate is dicht, hoe kom ik binnen?

Nevermind....

Ik kon de quest niet vinden die hierover ging..Getting to Hatmandor..hij zat tussen chapter 1.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kwam ik ook achter ja. Erg handig :)

Het is toch redelijk strategisch en je hebt veel mogelijkheden. Als je inversteert in die block skill houdt die echt veel (100% ?) tegen en verder maak ik vaak gebruik van (A)(A). ff snel twee sprongjes achteruit, chargen, repeat :)

Ik speel vanaf het begin dual wielding en bevalt me prima. En twee zwaarden betekent ook weer een extra item om met gems te enchanten !!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit een beetje te rotzooien in mijn inventory en ik kom er ineens achter dat ik al die tijd al super simpele pijlen gebruik die amper schade aanrichten. Al die tijd heb ik al quivers met pijlen die 58 damage doen, vergeleken met 3 damage (sharp damage).

Het is bij lang niet elke RPG zo dat je echt al die dingen moet bijhouden qua wapens, eigenlijk wel heel tof dit.

Ik zie dat ik een bijl heb met een crystal erin, ik heb ook een zwaard waar eentje in kan, maar hoe?!!! Ik heb zelf twee crystals in mijn inv ook.

Deel Deze Pagina