1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je, inderdaad, erg vet. Lekker veel rommelen :)

Als je op een wapen staat in je inventory, dan druk je op (Y) om te craften. Je moet wel de bijbehorende skill hebben (aparte skill voor armor, items en gems!!)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice, dan moet ik die skill nog leren dus. Begin de game echt heel tof te vinden nu, genoeg quests en al die klachten snap ik tot nu toe niet. Ik zit er nu 10 uur in en krijg niet bepaald het idee dat ik bijna door de main quest heen ben, bij lange na niet.

Zijn jullie trouwens al dames van plezier tegengekomen? Ik kan mij een screenshot herinneren waar je de hero naar een spiernaakte chick zag kijken, leek mij een hoertje te zijn die je ook in games als Risen hebt, en volgens mij nog wel meer RPGs. :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als de daad bij die dames er nu ook gewoon inzat. :+

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit op 12,5u volgens de savegame (dus zeker het dubbele real time) en ben alleen nog maar bezig met sidequest, exploren, huisjes leeghalen, etc. Dus ik snap de poeha ook niet helemaal. Volgens mij zit er dik genoeg content in de game ...

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, al zeggen sommigen wel dat de timer van de game niet klopt,maar kweenie. Ik zit zelf nu Hatmandoor en heb op de quest list ook nog genoeg staan voor andere gebieden, en dit is nog maar chapter 1. Als ik deze gamewereld qua grootte ga vergelijken met Risen of de Gothic games, ik denk dat het dan gewoon ongeveer hetzelfde is. Met Oblivion mag je het eigenlijk niet vergelijken want die is gewoon ongelooflijk groot. Ze hebben zelfs de wereld van Fallout 3 kleiner gemaakt omdat ze die van Oblivion te groot vonden geloof ik.

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  6. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout nooit gespeeld en ga ik ook nooit spelen, maar ik kan ze begrijpen dat ze deze kleiner hebben gemaakt omwille van die erg grote Oblivion ... Voor mij overweldigd Oblivion me iets te veel in grootte én kan mij de gameplay niet voldoende blijven boeien om er meteen weer in verder te spelen en dus is mijn hero daar blijven steken ergens een stuk na de tutorial :+

Al wat ik echter lees over TW II maakt me meer en meer nieuwsgierig om verder te gaan spelen (ik ben echter nog maar met de proloog bezig LOL ) ... :) en schrikt een grote wereld in TW II me niet af, vooral omdat in mijn ogen de RPG elementen erg leuk zijn (PAPAK, CRAFT en DEMONS systeem vooral ...)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hatmandor is heel cool, maar ze hebben eeeeecht gekeken naar Assassin's Creed, want het lijkt er echt veel op. Maar dat is niet erg.

Gisteren even de MP geprobeerd maar er konden gewoon geen matches gevonden worden. En dat verbaasd me niks, RPGs vind ik echt SP ervaringen en niet MP. Ik ga het vanavond met een vriend wel even bekijken, maar ik begrijp niet waarom Reality Pump het grootste eiland MP only gemaakt heeft.

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Over die timer, er staat dat ik 15uur gespeeld heb. Maar ik weet zeker dat dat bijna het dubbele moet zijn. Vanmiddag bijna level 26 geworden en nog steeds op dat savanne eiland en nog steeds in ch1 dus jullliwhebben alleen al in ch1 nog zat te doen. Morgen lekker verder questen! Ben nu met een best wel toffe quest line bezig!

9. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, beetje jammer en MP kan op dit moment ook niet niet echt mijn aandacht trekken ... Een RPG is voor mij al verslavend genoeg en stel dat je dan met anderen in een campagne bezig bent ... kan je toch moeilijk zeggen:
    "Salut mannen ik ben ermee vandoor want heb nog huishoudelijke verplichtingen .... !" Ppff ... Op dit moment in mijn leven kan ik maar zelden echt meer dan 2 uur na elkaar gamen ...

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hadden gewoon de hele gamewereld open moeten gooien voor zowel SP als MP.

Ik moet ook zeggen dat ik toch nog regelmatig deuren tegenkom(van grotten,etc.) die gewoon dicht zijn. Vraag me af wanneer die open gaan, als ze uberhaupt ooit open gaan. Hier nu net weer eentje vlakbij het plaatsje Daxials (op de map, rechts van Hatmandor) , kan er gewoon niet naar binnen.

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik weet niet hoever je bent maar vanaf hatmandor ofzo gaan er heel veel caves/buildings open doormiddel van quests! En meestal zijn de grotten die nu nog dicht zijn wel de tofste grotten met een geheel eigen uiterlijk etc! Iemand al in de sewers geweest? Heel toffe look ^^.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit in cheznaddar en probeer in al die huisjes te komen en alles te looten, maar dat valt niet mee. Overdag ziet iedereen je de deur picken en lukt het niet en 's nachts kom je wel binnen, maar dan zijn de bewoners er ...

Probeer het een beetje gestructureerd te doen, maar heb nu al geen idee meer waar ik wel of niet alles heb gecleared :)

Wat ook wel gaar is dat als je in sneakmode zit kun je niet lockpicken! Je moet eerst sneakmode verlaten, maar dan wordt je weer gehoord :eek:

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja klopt, echt een egyptische look eigenlijk, wel heel tof. Er zit echt genoeg moois in de game, genoeg quests en genoeg verschillende gebieden ook. Ben nu even terug op het begin eiland, kijken of ik die verdomde Groms nu aankan, haha. Moest ook die rune inleveren bij de smid.

In Cheznaddar kwam ik ene Abbas tegen, die had problemen en geld nodig, een soort investering, dus ik heb hem geld gegeven. Hij had het over een shop die binnen een paar dagen er zou zijn, en die kon ik dan bezoeken. Ergens in de buurt van Hatmandor, echter niet op de map neergezet, weet iemand hoe ik deze shop kan vinden?

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik was hatmandor de eerste keer zelf binnen gekomen via de sewers pas later kreeg ik quest dat ik moest proberen binnen te komen :+

en betreft de MP, dat is volgens mij juist het speciale in Two worlds,.. in deel 1 hebben de mensen die het speelden heel veel in groepjes gedaan.

Volgens mij is dat in de ogen van de developers blijven hangen en zijn de gamers andere online dingen gaan doen.

We zou ik het tof vinden samen met een paar van hier beetje rond te questen online,.. want ik denk dat het wel een extra dimensie aan het spel zal geven.

+ je kunt met 8 man adventure mode spelen, oftewel rondquesten op het grote eiland \o/
    (er zijn veel meer monsters te beaten in MP mode, je kunt het ook in je eentje spelen, maar vond het toch wel overweldigend overkomen in mijn eentje O-) , in mijn eentje toch level 5 geworden in de MP mode:thumbs:)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou het zeker tof vinden om met een paar van hier in MP te adventuren!
    Maar wel eerst meer SP. Heeft geen haast toch. Lijkt me wel tof om met een vast clubje die adventure mode te clearen ...

Man, wat is die finishing move vet (als een enemy down is). Net weer 7700 Damage, instant death :) Makes me feel King :D

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik hou het hier wel in de gaten, ben wel voor om met mensen hier de MP onveilig te maken \o/

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Die finnishmoves zijn heel gaaf ja! Vooral als je een katana hebt een een beetje samurai achtige gear ;) dat je zo springt en dat zwaard recht door zijn **** steekt ^^.

Iemand hier ook al die +20% speed boots? Hoop dat er nog meer van dat soort gear is. Heb nu 1setje gear als backtracking gear gemaakt. +20% speed en de rest +endurance crystals! Heel handig.

Edit: online wil ik wel, maar ook pas na de sp.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik snap niet dat jullie voor 2h gaan. Dual wield is echt sterker in deze game:
    extra item om te enchanten + aan ELKE hand even damage als een 2h wapen.
    Met upgraden en gems kun je echt ziek goede gear krijgen. Mijn 1h swords doen per stuk meer dmg dan het sterkste 2h wapen dat ik ben tegen gekomen!

Hehehe, mijn max damage were hoger, 10552 :)

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wacht maar haha. Volgens mij zit mijn spear tegen of over de 450. En de 1h die i allemaal tegen kom gaan niet verder dan 130 dus dan doe ik met mijn 2h veel meer damage en ideaal om vijanden op afstad te houden.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Om 20:30 ga ik eventjes met een vriend de MP uitproberen, vooral ook omdat hij dat in zijn review moet verwerken nog, dus dan moet hij die even uittesten.

Ik zie net dat het eiland waar Bayan,Hatmandor etc nog een heel stuk heeft onderaan, ik heb het nog niet bezocht, dus hier zal ook nog genoeg zitten. Misschien zit dat aziatische gebied daar wel.

Deel Deze Pagina