1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gewoon een rondje lopen ^^ heb ik ook gedaan en ben blij ook dat ik alle teleports daar heb voor de questen haha, scheelt later een hoop heen en weer geloop en je komt zat plekken tegen om te looten!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik moet weer even op explorer pad gaan inderdaad. Aardig wat questjes gedaan weer, dus dat mag wel weer even. Anyway, ik ging net terug naar het eerste eiland, en Grom's Lair in. En als ik de map tevoorschijn haal en naar rechts kijk, lijkt er nog veel meer te zijn. Maar ik kan er niet komen, weet iemand hoe dit zit? Links is Grom's Lair waar je gewoon kunt rondkijken , rechts kan ik niet komen.

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat is de plattegrond van een andere tomb op dat eiland. Daar kom je vanzelf als je de quests volg van de orcs :).

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh, ok, nogal verwarrend eigenlijk. Maar die quest krijg ik dan vanzelf wel :)

Op het eerste eiland heb je ook zo'n brug...daaronder zie ik een soort grot , er moet te komen zijn,maar hoe? Het is hetzelfde gebied als Arghud's cave.

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Uhg ugh.... Die grot war ik het over had _^

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar hoeveel paginas terug?

Heeft iemand de zeilboot al gevonden trouwens? Vraag me echt af wanneer dat gaat gebeuren.

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    2 post boven mijn vorige post ;)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat die deur nog dicht is? Ja maar dat bedoelde ik niet...ik heb die deur nog niet eens gezien. Ik wil eigenlijk beneden terecht zien te komen. En wat heb je eigenlijk aan die personal teleport?

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Je hebt die heuvel waar je die stenen naar beneden moest rollen hè? Loop die naar beneden en beneden gelijk rechts en gelijk nog een keer rechts. Je komt echter nergens uit. Die deur is er later pas :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks, dan ga ik niet meer terug naar dat eiland. Hoe zit het met magic eigenlijk? Ik heb een vuur en water staf die genoeg damage doen volgens de stats. Maar wanneer ik een Varn ermee raak gaat er amper van zijn leven af. Mijn willpower is 27...

Ik heb nu van Nortar een quest gekregen en daarvoor moet ik op New Ashos zijn,,das dus een volledig nieuw eilandje. Dat moet zeker weten per zeilboot. Wanneer krijg ik die eens?

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  11. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die zelf vinden. Geen quest dacht ik.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb het ook op de TWII forum gevraagd en daar zeiden dat het te maken heeft met de storyline, dus ik moet geduld hebben. Vind de game echt geweldig nu, genoeg verschillende gebieden. Hatmandor doet echt egyptisch/perzisch aan, heel tof gewoon allemaal. De game is ook eigenlijk niet te vergelijken met een Oblivion of Gothic of Risen. Het is echt een eigen style, heel nice gewoon. Enige wat misschien een beetje jammer is, is dat de game wat liniair aanvoelt vergeleken met die andere RPGs.

Ook heb ik tot nu toe nog geen multiple choice gehad tijdens quest. Zoals je in Risen absoluut wel had in Harbor City. Het stoort echter niet heel erg, ik geniet steeds meer. Ik zit nog altijd in chapter 1, moet nog steeds dat andere eiland (new ashos) links van de map ontdekken en nog genoeg grotten die nu nog dicht zijn.

Als het goed is krijg je toch nog nieuwe moves erbij? Ik bedoel voor de warrior dan he. Tot nu toe kan ik alleen maar iets met (B) doen tijdens de gevechten maar (Y) en (X) doen niks. Ik had begrepen dat hier nog moves voor kwamen?

Tot nu toe alleen maar dual swords gebruikt, maar nu net een two handed speer gevonden die 100 damage deed en ik maai echt door bepaalde stukken heen nu. Zoals die
    demoon in die kelder van de Warriors guild.
    . Echt heel erg tof van deze game dat je gewoon zowel warrior,ranger als mage kan zijn, je bent nergens aan gebonden.

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    En daarom gebruik ik alleen 2h weapons! Heb ook wel een dualwield gear. Dat is alleen om te rennen zoals ik eerder vertrlde. Rennen ziet er een beetje gay uit met een spear haha.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik blijf bij dw: 500 dmg per sword! En het ziet er cool uit, twee van die glimmende, sparkelende swords :)

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level ben je en welke zwaarden heb je dan wel niet:eek:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Level 16 en twee zwaarden helemaal geupgrade en vol met damage gems...

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Had prongelijk in het verkeerde topic gepost. Maar ukken jullienaakte vrouw gezien haha ^^. Ik zeg er niets over dat zien jullie vanzelf wel!

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooier dan in Risen? :+

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Denk het wel haha. Je ziet het alleen wel aankomen haha. Bn nu trouwens level 28 en nog steeds ch1 en het 2e eiland. En hele dikke gear!

20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die hoertjes in Risen vallen wel wat tegen hé ;) ? Risen is een toffe RPG, maar al die gezichten van NPC's tlijken zo verdomd goed op elkaar ... een minpuntje waar ik echter eens goed om kan lachen en verder blijf genieten van de game.

Wie weet in deze game veel betere "vrouwtjes van plezier"? Hmmm..moet ik wel opletten dat mijn vriendin niet jaloers worden zal LOL OF dat ik er zo hitsig van ga worden dat ik na het spelen en zien van al dat naakt prompt mijn geliefde bespring :+

Deel Deze Pagina