Ik heb het ook op de TWII forum gevraagd en daar zeiden dat het te maken heeft met de storyline, dus ik moet geduld hebben. Vind de game echt geweldig nu, genoeg verschillende gebieden. Hatmandor doet echt egyptisch/perzisch aan, heel tof gewoon allemaal. De game is ook eigenlijk niet te vergelijken met een Oblivion of Gothic of Risen. Het is echt een eigen style, heel nice gewoon. Enige wat misschien een beetje jammer is, is dat de game wat liniair aanvoelt vergeleken met die andere RPGs.
Ook heb ik tot nu toe nog geen multiple choice gehad tijdens quest. Zoals je in Risen absoluut wel had in Harbor City. Het stoort echter niet heel erg, ik geniet steeds meer. Ik zit nog altijd in chapter 1, moet nog steeds dat andere eiland (new ashos) links van de map ontdekken en nog genoeg grotten die nu nog dicht zijn.
Als het goed is krijg je toch nog nieuwe moves erbij? Ik bedoel voor de warrior dan he. Tot nu toe kan ik alleen maar iets met doen tijdens de gevechten maar en doen niks. Ik had begrepen dat hier nog moves voor kwamen?
Tot nu toe alleen maar dual swords gebruikt, maar nu net een two handed speer gevonden die 100 damage deed en ik maai echt door bepaalde stukken heen nu. Zoals die
demoon in die kelder van de Warriors guild.
. Echt heel erg tof van deze game dat je gewoon zowel warrior,ranger als mage kan zijn, je bent nergens aan gebonden.
Laatst bewerkt: 19 nov 2010