Ik weet niet wat ik meemaak maar de MP mode is GEWELDIG!!!! Ik zal het even uitleggen waarom ik zo enthausiast en tegelijkertijd teleurgesteld ben. Ik heb net chapter 1 samen met een vriend gespeeld en gehaald. En dit was echt geweldig. Het speelt zich in een volledig ander gebied af en het gebied alleen al is mooier en cooler dan welk gebied dan ook in de singleplayer mode. Het dorpje waar je begint doet echt super middel-eeuws aanvoelen en later kom je echt in typische LOTR gebieden terecht. Mijnen en dergelijken, echte prachtige bossen en huisjes en noem maar op. Daarbovenop komt nog eens dat het grafisch mooier is,....er is totaal GEEN overbelichting , dus het is overdag en in de nacht prachtig en precies goed. In de singleplayer in de nacht kan ik alles nog veel te goed zien,in de MP had ik echt die fakkel nodig. Maakt gewoon zo'n verschil. Wtf hebben ze met de SP gedaan? Waarom ontbreekt dit gebied in de SP?!!!! Verder werkt de MP super, je kunt traden met elkaar, je kunt alle items die ook in de SP zitten kopen en gebruiken , je krijgt hordes vijanden op je af, het werkt super. Reality Pump...please stop dit gebied ook in de SP ....en fix die overbelichting
Klinkt goed, maar ik moet wel zeggen dat de sfeer ook in de sp veel beter wordt aan het eind van ch1 kwa locaties etc. Weet iemand hoeveel chapters er precies zijn? Ik had vanmiddag even gekeken en heb al 72quests gedaan en volgens de gametimer 19uur gespeeld. Ben level 29 en doe Veels te veel damage met mijn spear... Vooral crit damage! Ik begin ook wel heel erg uit te kijken naar divinity 2 ^^. maar ik fa eerst op mijn gemak deze uitspelen! Misschien ga ik de multiplayer ook wel een kans geven!
Je kunt dus die adventure mode met 8 mensen doen, hoe vet. Is wel te zien ook, want je krijgt nogal wat vijanden op je af , gewoon teveel voor 2 man eigenlijk. Echt heel goed gedaan deze MP zeg. Petje af voor RP vind ik.
Nope, no rush. Blijf zo erg balen dat dit gebied niet in de SP zit, doet zoooooooo LOTR aanvoelen, zo fucknig cool en mooi gewoon. Zucht.... Anyway.. Ik moest voor Rogdor de ork iets doen...en nu vraag ik me iets af. Spoiler Ik moest voor hem iemand in de savannah opzoeken. Iemand die zich verborgen houd onder bescherming van Varns, een kale gast. Als je hem sloopt krijg je niks , alleen ben je dan wel eerlijk tegenover Rogdor. Als hem laat leven , geeft die kale je een sleutel voor een 'Cursed Dungeon beneath the savannah' echter krijg je geen journal entry wanneer je de sleutel krijgt. Weet iemand waar deze dungeon is? Wil wel graag weten of het 't waard is om Rogdor te bedonderen.
Ik heb niet getwijfeld hem gewoon Spoiler zijn glanzende harnas door zijn achterste kanaal geperst... Oftewel, een kopje kleiner gemaakt
Hmmmm....maar ja, misschien loop je dan wel een fucking brute dungeon mis. Heh verdomme, waarom kan ik nou niet gewoon een beslissing maken haha.
Haha dat kan, kwam er vanmiddag achter dat je de sloten van kisten gewoon verrot kan slaan! Geen lockpicken meer!!! Hoereej!!
WTF, hoe dan?!!!! Er is dus al een PC patch verkrijgbaar, please laat die voor 360 niet lang op zich wachten. Ik zie hoe mooi de MP mode eruitziet alleen al door de juiste belichting, fix dit voor de sp!!!!!
Gewoon. Zorg dat er "press a to lockpick" in beeld staat, trek je wapen en dan rammen. Dan komt er na een tijdje lock broken in beeld te staan en dan is hij open! Werkt ook op masterlocks! Ik schopte er vamiddag zels 1 open!
Heb er al 100+ gedaan die niet kapot gingen! En anders gewoon saven voor gaat rammen. Deuren werken niet.
Oookay.....ik schoot net een pijl op een gier en deze veranderd spontaan in een ruzie schorpioen, bug of is dit een bestaande pijl in de game? Ik zag het gebeuren en dacht......what tha fuuuuuuuuck?!!!
Joh dat is vaag, heb je het nog een keer geprobeerd? Als het lukt probeer ook eens een rat of een konijn dan^^. morgen ochtend ch1 uitspelen denk ik. Edit: iemand anders trouwens ook al de " i am Spartacus" achievement gehaald? Edit 2: er komt een fix voor de boog camera dan ga ik den wel een 2e character aanmaken nadat ik hem uitgespeeld heb !!!!