1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je zou de spellcrafting guide kunnen gebruiken, misschien helpt dat wat. Ik zelf vind het nogal ingewikkeld in die guide, ik ga het proberen zelf uit te vogelen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar het gaat niet om de spells, die zijn behoorlijk krachtig, vandaar dat ik een mage ging rollen na de training. Maar in de bossen is het een hel om kleine snelle tegenstanders te raken met je spells. Zo heb ik er geen zin meer in. De controls voor mage werken gewoon niet lekker.

    Ik weet iig nou al dat dit niet te vergelijken is met een Oblivion. Wat tot nu toe by far de beste RPG is op de 360.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk een X360 review ergens te vinden? Ik zie/zag IIG niets op GT of IGN....(= benieuwd naar een RPG)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hiero :)


    http://www.metacritic.com/game/xbox-360/two-worlds-ii


    Ik was in het begin wat kritisch over de game en vertelde over die boze fans, en ik geef hun gelijk in dat het erg jammer en een gemiste kans is, dat het MP eiland niet speelbaar is voor de SP. En dat het Savannah gebied niet erg cool is en gewoonweg te groot. Dessalniettemin blijft er PLENTY aan gebieden over die echt vet zijn en genoeg content. Kortom,voor de mensen die afgeschrikt waren om die kritiek punten; do not take my word for it, en ook niet van die mensen op de TWII forum. Echt zelf spelen :)

    Het duurde even tot ik echt in de game kwam (bij Oblivion zat ik dat gelijk) maar nu zit ik er echt in en het is fantastisch.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks ^^. Wat is de MP waarove rik hoor?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die bevat een adventure mode , dat is een 7 chapter campaign voor 8 spelers tegelijk. Ik heb de eerste chapter onlangs gehaald met een vriend en het was echt heel erg cool, zwaar cool gewoon. Daarnaast heb je nog verschillende modi zoals deatmatch geloof ik of duel, zoiets. En nog genoeg andere dingen. Maar eerlijk bezegd ben ik het meest bezig met de SP nog altijd.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mage is trouwens toch wel fijn. Je hebt een kaart waarmee je fireball automatisch een target achterna gaat. :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeeeep,das de homing missile. Ik heb zonet nog even gespeeld en de magic een beetje bekeken en begin het te begrijpen nu. Ik heb stone-effect kaart gecombineerd met een missile-carrier kaart, deze doet al aardig wat damage bij hyenas enzo. De andere vergiftigd mijn vijanden gewoon.

    Ook heb ik een missile-carier gecombineerd met een summon monster. Die schoot ik op een hyena af, waarna gelijk een soort wolf spawnde en de hyena aanviel. Nadat die dood was, volgde de wolf mij gewoon. Dit is echt supervet zeg. Ik had trouwens eerst dat de missile afketste op de vijand, ik was helemaal vergeten de ricochet kaart uit te zetten, echt nice systeem dit zeg.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  10. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het allemaal samenvat dan is deze game eindeloos gameplezier met giga veel dingen te doen, mooi spul man :)

    Van de week maar even halen dan en aan die 1000G beginnen :+
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben ook aan de 1000g begonnen maar dat gaat niet echt hard haha. Zojuist ch1 afgerond en nu in nieuw gebied! I like it'
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik be trouwens online begonnen! Was de sp even zat :) lvl 6 nu. Heel leuk als je de sp al een tijdje gedaan hebt. Dan weet je een beetje hoe of wat kwa skillpoints etc! Heel leuk.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    iemand die al weet of hij vanavond online wil spelen?
    ben level 5 online...
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Al ga nu verder online. Ch2 en lvl 9 vanavond kan ik jammer genoeg niet.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ben in mijn eentje level 5 geworden, heb dat kerkhof nog in mijn eentje kunnen doen, maar daarna vond ik de overmacht toch wat aan de grote kant...
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb alles tot nu toe alleen gedaan, tot lvl 10 toen verveelde ik me weer. Nu een necro mage aangemaakt en level 5 al weer. Nu net voorbij die graveyard. Necro mage is heel dope! Ben ook al wat spells aan het proberen. Ik heb alleen geen zin om opnieuw te beginnen met sp anders had ik echt een mage aangemaakt _O_
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet allemaal al MP gaan spelen he! Dan heb ik straks geen co-op maatje meer :eek:
     
  18. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game net gekocht, maar twijfelde tussen de xbox en ps3 versie. Heb de xbox versie gekocht, omdat deel I een xbox exclusive was en je toch vaak hoort dat games die op beide platforms uitkomen beter uit de verf komen op de xbox, zoals fallout, oblivion e.d.

    Hoop dat ik geen spijt krijg anders morgen ruilen. Heb wel weer zin in een goeie RPG waar je maanden plezier aan kunt beleven. Veel games zijn tegenwoordig toch best matigjes qua content.

    Heeft iemand al iets leuks te melden over Two Worlds 2? Gameplay goed?
     
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag je co-op maatje zijn, ik ben net een weekend in Duitsland geweest dus ik ben nog niet erg ver in TWII :+
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zodra jullie met de mp starten start ik gewoon een nieuwe char! De mp is echt super tof. Heb nu alleen nog maar adventure gedaan. Bijn ch2 gedaan! (solo)

    In de sp heb ik een zeilboot gekocht ^^. het is nog best lastig maar als je er wat ervaren in bent is het wel vermakelijk!
     

Deel Deze Pagina