1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja. Ik denk dat je aan de graphics gewend raakt. Op dat filmpje zien ze er wel lelijker uit dan in het echt.

De sfeer en de omgevingen in het spel waren gewoon erg vet.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Demo voor laptop is aan het downloaden, en dan zal ik deze eens echt een kans geven. Want in de videos die ik op YT zie, lijkt de game behoorlijk prima inderdaad.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ziet er goed uit. Volgens mij is de klasse die je in TWII moet spelen de tovenaar. Interessant spreuken systeem.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens de dev die commentaar geeft tijdens het filmpje is het van belang dat je een hybride character maakt, dus melee, ranged en magic...

Ik speel in dit soort spellem eigenlijk altijd een puur melee fighter bad ass ...

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    In dat geval een paladin maken dan heb je een mooie healing spell erbij en heb je een mooie hybride character. Zelf zal ik ook denk beginnen met een melee character, vond de ranger in het spel er alleen wel dom uitzien, die kon alleen wel goed rennen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was in TW I ook al zo. Als je daar de achievements voor het doden van een draak en golem wilde halen, dan moest je wel investeren in magic. Er is geen heersende klasse in deze serie, maar de Melee warrior is dan wel het fijnste om mee te spelen.

Wist je trouwens dat je met een eenmalige cheat de armor van aziraal en zijn zwaard vrij kunt spelen? Zo had je in de eerste game al een best vette gear set. Probleem is dat het eenmalig is, dus bij een 2e PT werkt die code al niet meer. Misschien op een nieuwe gamertag weer wel. ;)

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik kreeg die codes meegeleverd toen ik het spel kocht. :9

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had ze volgens mij ook op een blaadje. Kon wel eens een excuus van de ontwikkelaar zijn voor de waterschade die ze in de opslag hadden rond de release van de 1e game. Ik zou toen de CE krijgen van die game, maar heb mijn order geannuleerd omdat er waterschade was en ze wel de gewone versie konden leveren. ;)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb die draak engolem en wat al niet meer gewoon met melee gekilled. Heb heel weinig magic gebruikt in deel 1....

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zou kunnen, maar in het begin heb je er echt geen reet aan. Die twee die jij en ik bedoelen zijn echt retesterk in het begin. Beste het te doen als je hoog level bent en goede gear hebt. Btw: Na het verhaal kun je niet meer doorspelen en voor de laatste missie is het handig voor het laatste stuk te saven, een extra save ofzo. Kun je nog de andere achievements in het spel even doen. Vooral die van The Black Towers was er een waar veel kritiek op was. Die had problemen, maar het is inmiddels allang opgelost.

En hij is ook simpel te halen als je weet wat te doen. ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Krijg steeds meer zin in deze game. Heb inmiddels deel I ook weer aangeschaft, met als doel de 1000 te halen.

Probleem is dat er een paar achievements zijn die ik niet helemaal snap. Hoe de fuck moet ik een chamber 5 spell casten. 8)

Eerst maar eens mijn char beter levelen. Heb wel lekker Aziraal Gear en Wapen. En dat op level 2. :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan iemand mij misschien een link geven waar ik de guide van Two Worlds I kan kopen? Ik zou graag met I Deal of PayPal kunnen betalen.

Dulle NL misschien?

Heb al 10 lopen googlen en niks fatsoenlijks kunnen vinden. Amazon doe ik niet, dat duurt me te lang.

Bij voorbaat dank.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demos voor PC en 360 nu allebei flink geprobeerd maar ik blijf het echt 3x niks vinden. Hele trieste geluiden tijdens combat, combat ziet er sowieso niet uit, op de 360 demo idiote slowdown en ik kan door blijven gaan. Wanneer ik RPGs zoals Oblivion en dergelijken kapot heb gespeeld, valt dit niet echt te waarderen voor mij. Begrijp absoluut niet waarom mensen het uberhaupt goed vinden. Of de demo geeft gewoon geen goeie indruk van de game, geen idee.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je even volhoudt en de bugs en quirks voor lief neemt, zit er een enorm diepgaande RPG achter. Ik heb het echt als leuk ervaren!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ook en ik begon met Oblivion. ;)

Iemand die mijn vraag nog kan beantwoorden?

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Duurt een weekje ofzo? Transport gaat met het vliegtuig, lekker snel!

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ligt er aan vanuit welk land.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Amazon is toch gewoon USA?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.